vvvhhh написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Кой Фиат вози най-меко?
Collapse
X
-
GTipo написа:vvvhhh написа:Защо да не включите и Мултиплата в списъка или забравяте,че във форума има и хора с такива коли.Видях две от мненията зя нея и съм сигурен,че тези хора не са се качвали в нея,а относно возията понеже съм карал или съм се возил почти във всички модели на Фиат,мога да кажа,че Улис и Мултипла имат най-добрата возия.BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
-
Темпрата и мареата са с едно и също окачване. Само мисля тампоните на амортисьорите са малко по големи. Окачването все си е макферсон. Как да стане по мека возията при едно и също окачване? Ами ако едните амортисьори са по нови а другите по стари ще има разлика. Кромата е най-голямата база при фиат. Мареата е с по малка база - следователно не може да има тази возия. Фиат, съвместно с Ланчия и Алфа и Saab се събират и решават да направят обща база за всички свои автомобили от тип лимузина,в резултат на която освен Croma се появяват и моделите Alfa Romeo 164, Lancia Thema и Saab 9000.Колесната база на Кромата е 2660, Темпра - 2540, Мареа - 2540,Брава - 2540, Палио - 2360, Палио Уикенд - 2420.Окачване на Мареа Уикенд - Тип передней подвески: поперечный рычаг, пружина Тип задней подвески: независимая пружиннаяОкачване Палио Уикенд - Тип передней подвески: поперечный рычаг, подпружиненная стойка, поперечный стабилизаторТип задней подвески: продольный рычаг, пружина, поперечный стабилизаторОкачване Крома - Тип передней подвески: поперечный рычаг, подпружиненная стойка, поперечный стабилизаторТип задней подвески: система рычагов и тяг, подпружиненная стойка, поперечный стабилизатор.За мен Кромата си е най-голямата лимузина на Фиат и няма друга. Другата както писаха е новата Крома. Мареа, преди нея беше Темпра, преди нея Регата.Палиото се държи много добре на дупки, особено на по-големите, влизам смело и безотговорно, а то направо не ги усеща, стабилно е. Това ми е личното наблюдение от Палио Уикенд. За малките неравности - малко повече се усещат, особено там където се иска вече много повече от амортисьорите.И малко офтопик - брата си взе Rover 620 - база 2720, ами готино вози лимузината.Fiat Palio Weekend TD70
ПО ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "ДИЗЕЛ"
Коментар
-
FIAT ULYSSE 2.0 TURBO HL бих казал, че е върховен, стига да е запазен !!! Прочети и спазвай правилата http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=16824Модераторски екип: fiat-bg.orgFIAT ULLYSSE 2.0 TURBO HL
Коментар
-
На Croma не съм се возил, но на Lancia Thema да и знам че има превъзходна возия, а двата автомобила са един клас и имат едно и също окачване. Моята Tempra е като каруца в сравнение с нея. Иначе и на Marea съм се возил. Не мога да кажа лошо, ама и не е кой знае колко впечатляващо, долу горе като Tempra-та. За Ulysse има логика да вози добре, все пак е с най-дълга база. Не мога да разбера защо в форума бъркат темата. Тук става дума единствено за мека возия. Никой не говори за комфорт / макар мекото окачвае да е част от това/, а още по малко за дизайин и т.н. Та бих гласувал за Ulysse, но понеже не съм го пробвал, гласувам за Croma. Все пак Marea-та е по нисък клас.Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар