Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Кой Фиат вози най-меко?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #91
    vvvhhh написа:
    Защо да не включите и Мултиплата в списъка или забравяте,че във форума има и хора с такива коли.Видях две от мненията зя нея и съм сигурен,че тези хора не са се качвали в нея,а относно возията понеже съм карал или съм се возил почти във всички модели на Фиат,мога да кажа,че Улис и Мултипла имат най-добрата возия.
    Хайде, добавих я, да видим колко хора са се возили или са карали
    Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
    Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

    Коментар


      #92
      GTipo написа:
      vvvhhh написа:
      Защо да не включите и Мултиплата в списъка или забравяте,че във форума има и хора с такива коли.Видях две от мненията зя нея и съм сигурен,че тези хора не са се качвали в нея,а относно возията понеже съм карал или съм се возил почти във всички модели на Фиат,мога да кажа,че Улис и Мултипла имат най-добрата возия.
      Хайде, добавих я, да видим колко хора са се возили или са карали
      Абе не знам колко хора са се возили, но вземи та прибави и Купето това чудо на техниката и меката возия Оня ден слизам от новата Sкласа след тест драйв (това е следващата ми кола, е служебна, но друго си е) и веднага в Купето и да ви кажа, че "купи" има страшна возия Манете ги тия еърматик и тем подобни въздушни адаптивни окачвания, друго си е в "купи" да се раздрусаш, та да ти дойде акъла А и "купи" като му дадеш газ изобщо не се замисля като тая 500С - да не се пребиеш без да искаш, мисли, чуди се, сваля 2 скорости надолу и тогава се изстрелва
      BMW E90 320D
      ех. FIAT COUPE 2.0 16V
      ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
      ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

      Коментар


        #93
        И всички да се включат пак е Кромата :D
        tipo 1.4
        tempra 1.8i.sw
        brava 1.6 16v
        kappa 2.0 20v

        Коментар


          #94
          Темпрата и мареата са с едно и също окачване. Само мисля тампоните на амортисьорите са малко по големи. Окачването все си е макферсон. Как да стане по мека возията при едно и също окачване? Ами ако едните амортисьори са по нови а другите по стари ще има разлика. Кромата е най-голямата база при фиат. Мареата е с по малка база - следователно не може да има тази возия. Фиат, съвместно с Ланчия и Алфа и Saab се събират и решават да направят обща база за всички свои автомобили от тип лимузина,в резултат на която освен Croma се появяват и моделите Alfa Romeo 164, Lancia Thema и Saab 9000.Колесната база на Кромата е 2660, Темпра - 2540, Мареа - 2540,Брава - 2540, Палио - 2360, Палио Уикенд - 2420.Окачване на Мареа Уикенд - Тип передней подвески: поперечный рычаг, пружина Тип задней подвески: независимая пружиннаяОкачване Палио Уикенд - Тип передней подвески: поперечный рычаг, подпружиненная стойка, поперечный стабилизаторТип задней подвески: продольный рычаг, пружина, поперечный стабилизаторОкачване Крома - Тип передней подвески: поперечный рычаг, подпружиненная стойка, поперечный стабилизаторТип задней подвески: система рычагов и тяг, подпружиненная стойка, поперечный стабилизатор.За мен Кромата си е най-голямата лимузина на Фиат и няма друга. Другата както писаха е новата Крома. Мареа, преди нея беше Темпра, преди нея Регата.Палиото се държи много добре на дупки, особено на по-големите, влизам смело и безотговорно, а то направо не ги усеща, стабилно е. Това ми е личното наблюдение от Палио Уикенд. За малките неравности - малко повече се усещат, особено там където се иска вече много повече от амортисьорите.И малко офтопик - брата си взе Rover 620 - база 2720, ами готино вози лимузината.
          Fiat Palio Weekend TD70
          ПО ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "ДИЗЕЛ"

          Коментар


            #95
            FIAT ULYSSE 2.0 TURBO HL бих казал, че е върховен, стига да е запазен !!! Прочети и спазвай правилата http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=16824Модераторски екип: fiat-bg.org
            FIAT ULLYSSE 2.0 TURBO HL

            Коментар


              #96
              Може и да съ предубеден но и аз съм за кромата :D :D :D
              Croma 2.0 ie
              www.italcars.org

              Коментар


                #97
                И аз съм предубеден зa Croma макар че тука май се гласува за стария модел

                Коментар


                  #98
                  На Croma не съм се возил, но на Lancia Thema да и знам че има превъзходна возия, а двата автомобила са един клас и имат едно и също окачване. Моята Tempra е като каруца в сравнение с нея. Иначе и на Marea съм се возил. Не мога да кажа лошо, ама и не е кой знае колко впечатляващо, долу горе като Tempra-та. За Ulysse има логика да вози добре, все пак е с най-дълга база. Не мога да разбера защо в форума бъркат темата. Тук става дума единствено за мека возия. Никой не говори за комфорт / макар мекото окачвае да е част от това/, а още по малко за дизайин и т.н. Та бих гласувал за Ulysse, но понеже не съм го пробвал, гласувам за Croma. Все пак Marea-та е по нисък клас.
                  Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
                  ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS

                  Коментар


                    #99
                    наи добрия фиат

                    разбира се че кромата вози наи меко
                    Прикачени файлове
                    viva fiat

                    Коментар


                      крома турбо

                      стар и красив
                      Прикачени файлове
                      viva fiat

                      Коментар


                        Mареята и темпрата возят почти на кантар. Мареата е по-тиха вътре. В началото някой беше писал че купето возело по меко от еспейса - умрях от смях. Имаме и еспейс в семейството - в пъти по меко вози и от темпрата и мареята (хем последната е комби).
                        https://www.cialispascherfr24.com/

                        Коментар

                        Working...
                        X