Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Дилема - Ремонт на Крома или смяна за Мареа !!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Riddle написа:
    Намерих термостат и дори помпа под 100 лв. Сега остава някой да ми каже майстор, който може да се справи с този ремонт, че Гената до другия вторник е зает, а повечето майстори не знаят как да стигнат до горивната помпа ( не, че газаджиите не са направили достъпа до нея невъзможен без да се разкачи бутилката)
    Огледай хубаво как ти е сложена бутилката. И аз съм цементиран така Разкачи твърдите връзки и тя остава на 2 медни тръбички, просто я премести деформирайки ги леко...После развинтваш капака подобен на капак на бидон и действаш... Ама как точни се сменя бензинова помпа някой друг да каже

    Коментар


      #17
      Оставих я в сервиз - там да се мъчат. Та така и така ще я разчанчват реших и да я обслужа - масло, филтри (маслен, въздушен, поленов) , горивен филтър и едно водно съединение плюс термостата и помпата частите ме удариха по джоба точно 297 лв. В сервиза след бегъл оглед ми казаха да очаквам труд от 50 до 80 лв., но изобщо не обърнаха внимание, че трябва да демонтират и газовата бутилка. Затова ги броя - 100 лв. и ако се ръсна и 350-400 лв. за джанти май Мареата ще остане мираж и тази година

      Коментар


        #18
        Ехххх...всичко оправиха момчетата, даже и маншон на карето ми сменили, че бил скъсан и водното съединение намерили след бая зор, ама да оправяш стара кола си е беля работа. Кефа ми продължи точно до първото гасене на колата. След запалването проклетата лампа на инжектора светна отново и не ще да гасне !!! За 20 лв се поскъпих и не смених датчика на термостата, но защо ли ми се е наглездила мисълта, че проблема е ламбда сондата ! Дали тази сонда може да се спаси по някакъв начин или трябва да се смени (173 лв. !!!)?

        Коментар


          #19
          Riddle написа:
          Ехххх...всичко оправиха момчетата, даже и маншон на карето ми сменили, че бил скъсан и водното съединение намерили след бая зор, ама да оправяш стара кола си е беля работа. Кефа ми продължи точно до първото гасене на колата. След запалването проклетата лампа на инжектора светна отново и не ще да гасне !!! За 20 лв се поскъпих и не смених датчика на термостата, но защо ли ми се е наглездила мисълта, че проблема е ламбда сондата ! Дали тази сонда може да се спаси по някакъв начин или трябва да се смени (173 лв. !!!)?
          можеш да караш без нея, но разхода ти на бенз ще е висок и компа ше е в авариен режим. ако караш на газ недей я сменя
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #20
            pakumba написа:
            можеш да караш без нея, но разхода ти на бенз ще е висок и компа ше е в авариен режим. ако караш на газ недей я сменя
            Хмм...наистина карам предимно на газ (тръгвам на бензин, но превключва автоматично на газ), но не съм сигурен, че ламбдата не влияе на газта - нали пак трябва да се направи оптимална горивна смес. Когато лампата не ми светеше колата поддържаше стабилни обороти на празен ход, както на бензин, така и на газ. Сега те са леко плаващи и в двата режима. Мисля, че газаджиите ми сложиха някакъв ламда емулатор, но какво точно прави не знам. А разхода на газ ми е доста голям - от 13 до 16/17 л. градско. Смених въз.филтър вчера и мисля да сменя и свещите утре. Това се надявам да свали разхода поне с литър, но ми се иска и компа да не дава грешки. Доколкото знам при натрупани грешки компа минава в сервизен режим и не взема под внимание показанията на датчиците. Това не само ми звучи опасно за мотора, но ме навява на мисълта, че нама как да работи в оптимален режим при това положение, респективно и разхода ще се вдигне. Все пак аз не съм специалист в двг и ще се радвам да ме просветлите малко по подробно по въпроса.

            Коментар


              #21
              Riddle написа:
              pakumba написа:
              можеш да караш без нея, но разхода ти на бенз ще е висок и компа ше е в авариен режим. ако караш на газ недей я сменя
              Хмм...наистина карам предимно на газ (тръгвам на бензин, но превключва автоматично на газ), но не съм сигурен, че ламбдата не влияе на газта - нали пак трябва да се направи оптимална горивна смес. Когато лампата не ми светеше колата поддържаше стабилни обороти на празен ход, както на бензин, така и на газ. Сега те са леко плаващи и в двата режима. Мисля, че газаджиите ми сложиха някакъв ламда емулатор, но какво точно прави не знам. А разхода на газ ми е доста голям - от 13 до 16/17 л. градско. Смених въз.филтър вчера и мисля да сменя и свещите утре. Това се надявам да свали разхода поне с литър, но ми се иска и компа да не дава грешки. Доколкото знам при натрупани грешки компа минава в сервизен режим и не взема под внимание показанията на датчиците. Това не само ми звучи опасно за мотора, но ме навява на мисълта, че нама как да работи в оптимален режим при това положение, респективно и разхода ще се вдигне. Все пак аз не съм специалист в двг и ще се радвам да ме просветлите малко по подробно по въпроса.
              99.9% съм сигурен, че си с обикновенна газова уредба, което значи, че много малко от датчиците, които при бензин играя играят и при газта. дори може да се каже, че единствените датчици, които имат значение при работа на газ /с обикновенна газова уредба/ са тези отговарящи за искрата. за самото горивоподаване и горивосмесване няма нито един датчик, който да действа. включително и ланда сондата, включително и компа. компа в случай регулира единствено и само аванса. това й е хубавото на обикновенна газова. вече на безнин е друго, хиляди датчици и глупости, които при стара кола и аз съм така, паля на бенз и на 2500 оборота обръща автомат на газ, реално аз само паля на бенз и хич не ми пука колко харчи. съветвам те и ти така да правиш, пълната инжекция има доста датчици и е трудно всички да са изправни. плаващите обороти най-веротно са от моторчето на празния ход. разхода ти е перфектен за мен, не знам ккаво искаш повече- аз съм с 2000 8 в и ми харчи около 15 в града без да се издивявам, нямам такива стилове е града. извън е 10 винаги без значение с колко я карам и дали съм пуснал клима. говоря за газ
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #22
                Темпрата ли ти харчи 15???
                N.Y. State of Mind

                Коментар


                  #23
                  sachma написа:
                  Темпрата ли ти харчи 15???
                  кромата. темпрата към 12 може и 13 не знам. извън е 10 и тя
                  Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                  Fiat Bravo'97 1,6 16v
                  Fiat Tempra'91 1,6 mono

                  Коментар

                  Working...
                  X