Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как да различа разпр. валове от типо 1,4 и 1,6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    pakumba написа:
    Fiat 127 написа:
    pakumba написа:
    Fiat 127 написа:
    pugsy написа:
    на старото ми типо слагах от 1.6 и не видях някаква разлика,вървеше си нормалноако искаш тука имам един ама незнам 1.4 или 1.6,ако ти върши някаква работа-да ти го подарявам
    А аз като сменям другата седмица гарнитурата на капака на клапаните може да измериме моя къв е и да сравняваме.
    братле, един съвет за таа гарнитура- вземи си коркова, НО САМО АКО КАПАКА ТИ Е ПРАВ. на мен ми смениха гарнитурата и оставаше 1-2 мм между нея и капака, тя си хлопаше съвсем свободно. тея корковите са и доста тънки, затова сложих гумена и всичко заспа. така че, ако ти лопа коркова не се шашкай, а слагай гумена. иначе аз се надявам до сругата седмица да съм разбрал вече за вала. ти можеш ли да превъртиш гуми като тръгваш /аз много, много трудно/
    Аз сега съм с гумена гарнитура. Един приятел ще сменя и той и ще правим партия на силикон та хем гарнитура хем силикон мисля ще е добре. А за гумите въртя си ги без проблеми. Мога да тръгвам на 1,2 и 3 без проблеми. Понякога и на 2-ра леко превъртат гумите ако е мокро или има пясък.
    абе той силикона е никакви пари, 4-5 лв обикновенно, обаче мен ако питаш не слагай силикон или поне бъди много много внимателен, защото като я лепнеш и бутне силикона една част ще го избута вътре и като изсъхне представи си това парченце да се откъсне и да падне там, после оп в някоя магистралка и няма д ати опиша какви ядове ще имаш. ако съм тук събота и неделя мога да мина да ударя едно рамо, на моята поне 10 пъти е свалях и слагах докато си сложа гумена
    И аз си мислих дане стане фал като влезе ма ще внимавам. А кога ще я сменям не знам точно. Някъде около заплата края на другата седмица ще е. Че и масълце ще трябва да се сменя.
    Темпра 1,6 i.e. 1994г. 853C1000 LPG
    Някога в миналото караше Фиат 127 1983г. 127A6.054
    Совалката средно на LPG
    Отишъл в затвора, попаднал на хора и станал човек

    Коментар


      #17
      Защо си сигурен, че това че не върви в ниски обороти е непременно от вала?
      N.Y. State of Mind

      Коментар


        #18
        sachma написа:
        Защо си сигурен, че това че не върви в ниски обороти е непременно от вала?
        проблема е, че не съм сигурен, ако бях досега да съм го сменил. обаче проблема не е в горивната смес, понеже и на газ и на бенз си върви все едно, т.е. все едно не върви на ниски. просто за друго не се сещам. компресията е добре, гарнитурите също, не мога да си го обясня. сега е на разбирач и може и сам да се справи, но все пак няма да ми е излишно и аз да проверя за вала. ти каква идея имаш?
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #19
          На комшията ей така не му вървеше в ниските и се оказа, че проблемът дори не е механичен.Смени моторче за обороти на празен ход, температурен датчик, термостат(сичкото това се беше прецакало), както и още някакъв датчик(май беше тоя за оборотите-скъпичък беше).И колата литна.Мисълта ми е, че е много вероятно твоят проблем да не е от вала, а да се изръсиш доста пари за нищо...Що не пробваш една диагностика?
          N.Y. State of Mind

          Коментар


            #20
            sachma написа:
            На комшията ей така не му вървеше в ниските и се оказа, че проблемът дори не е механичен.Смени моторче за обороти на празен ход, температурен датчик, термостат(сичкото това се беше прецакало), както и още някакъв датчик(май беше тоя за оборотите-скъпичък беше).И колата литна.
            мда, ама при мен стаа въпрос за 2-те горива бенз и газ. а на газта това й е хубвото, че изключва всичките тези датчици освен този за оборотите, но той влияе на искрата и ако прекъсваше щях да забележа. този твой комшия има ли газ? ако му е пълна инжекция моторчето играе и на газ, но при мен то просто бута механично дросела и не може да променя сместта, докато при пълна инж. променя постоянно сместта като намаля и увеличава въздуха.
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #21
              Неговата беше моно, бензинка без газ.Не съм съгласен,че газта отписва темп. датчик и термостата, а те знаеш, че си влияят на вървежа.
              N.Y. State of Mind

              Коментар


                #22
                sachma написа:
                Неговата беше моно, бензинка без газ.Не съм съгласен,че газта отписва темп. датчик и термостата, а те знаеш, че си влияят на вървежа.
                темп. датчик го отписва изцяло, той казва на двг като е на бенз каква да е сместта според температурата на колата- като е студена казва, че трябва да е богата и така като вдигне еди каква си темп. вече спира да играе напълно, казва, че може да си подава каквато иска смес, понеже колата вече е топла. а термостата играе само по 1 начин- ако седи винаги отворен и колата не може да загрее то я караш постоянно студена, съответно може и да е малко по-спъната, но малко. оттам почва да бърка и въпросния датчик и т.н., но при положение, че си загрява нормално каруцата и той отпада. а и невървенето ми не е пренебрежително малко, а супер осезаемо не върви на ниски, а на високи върви. изключвам и реглажа на клапаните, щото са прясно регулирани.
                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                Коментар

                Working...
                X