Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Като загася Бравата, не пали

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Като загася Бравата, не пали

    Привет!Търсих доста из форума, но не намерих проблем като моя. Понякога, по време на движение, ми светва лампата на дюзите. През това време колата работи нармално и на бензин и на газ. Обаче ако я загася, след това няма палене. Върти, но не пали. Като престои една нощ, след това няма проблеми. Някой да се е сблъсквал с такъв случай?

    #2
    може би това са два различни проблемалампата присветва най-вероятно поради некоректна работа на емулатора за дюзите/сондатаоще нещоявно колата не пали като е топламоже би е проблем с температурния датчикна газ пали ли?пробвал ли си?
    2015 Renault Megane Expression GT
    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
    Всичко за FIAT Bravo 2007

    Коментар


      #3
      Точно такъв е проблема и при мен сутрин пали без грешка, като е топла пак пали но някой път въртя повечко или давам леко газ.Говоря за трудно палене след като колата е стояла около 30 мин след каранеСлед това палене всяко следващо е безгрешно.....та да питам ако веднъж темп.датчик показва странни стойности и след почистване с течност е ок дали може да е той?На топъл мотор показва 0,3 Ком значи е ок имали вероятност да пали малко по трудно като е топла заради датчика и дали си струва да купя нов за да опитам
      now. BMW E39 523i '98 170hp
      ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
      ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

      Коментар


        #4
        Карам само на бензин!
        now. BMW E39 523i '98 170hp
        ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
        ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

        Коментар


          #5
          Според мен датчик за позицията на коляновия вал или "пикаеща дюза".
          Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

          Коментар


            #6
            SPARK : Според мен датчик за позицията на коляновия вал или "пикаеща дюза". Много дъвкан проблем!И аз залагам на този датчик.Около 1 година се мъчих с типото точно заради него!На студено колата палеше на четвърт,но като загрее,каже ли не,само бутане я оправяше.Иначе нямаше палене!
            Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
            Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

            Коментар


              #7
              На Кромата правеше такъв номер.Като я запаля и е студена,ако не изчакам да позагрее и прехвърля на газ,трябва да държа високи обороти.Угасне ли,няма палене.Това при студено време.Подозирам че ламда сондата подава информация за свръх богата смес и се блокира подаването на гориво.Защото угасне ли студена на газ,и на бензин не иска да пали поне още 15 минути.
              FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6

              Коментар


                #8
                Датчика на коляновия вал дава стойност 698 ома при допустими 650-750,и смятам че той работи коректно!Дюзите може, като угася двигателя но не винаги той не изгася напълно(пуска бензин)и претръпва и не винаги при подаване на контакт придръпва все едно някой тиква колата Дали ще са те обаче,нямям и много време за нея.....чакам почивните дниЧакам отговора ви колеги Благодаря на всеки изказал мнението си
                now. BMW E39 523i '98 170hp
                ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                Коментар


                  #9
                  tinalex написа:
                  На Кромата правеше такъв номер.Като я запаля и е студена,ако не изчакам да позагрее и прехвърля на газ,трябва да държа високи обороти.Угасне ли,няма палене.Това при студено време.Подозирам че ламда сондата подава информация за свръх богата смес и се блокира подаването на гориво.Защото угасне ли студена на газ,и на бензин не иска да пали поне още 15 минути.
                  ако си с обикновена газова уредба, сондата не играе роля
                  2015 Renault Megane Expression GT
                  2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                  Всичко за FIAT Bravo 2007

                  Коментар


                    #10
                    Да Mitko така е проверен и все пак се колебая дали да купя нов син датчик(температурен),щото стария си е ок
                    now. BMW E39 523i '98 170hp
                    ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                    ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                    Коментар


                      #11
                      Колега аз не мога да ти помогна много ,но на мен също ми светна няколко пъти лампата за дюзите по време на движение,но да чукна на дърво не сум имал досега проблеми с паленето каквото казваш, ходих на диагностика на бош и оттам ми казаха че ламбда сондата е дала някакви грешки
                      Brava 1.6 16V 96

                      Коментар


                        #12
                        То тук стана малко като на пазара, ама ... :D. Непаленето е пряко свързано с лампата, тоест, като светне, няма палене колкото и да я въртя. И с дърпане пробвах, не става. Ако не светне, пали от раз. И на бензин и на газ. Няма значение и на какво карам преди да светне, правила го е на двете горива. Затова мисля че не е от емулатора на газовата. Ако е датчика на Хол, не би ли трябвало да изгасне, след като светне? При мен ако не я загася нарочно, може да работи неопределено време, на газ и на бензин. Може би предположението на колегата за искрата е вярно, защото при продължителни опити да запаля замирисва на неизгорял бензин или газ. Как да проверя искарата? Свалям капака над бобините ли? То май е с някъв супер странен инструмент? И после? С мултицет вероятно няма да стане, че е голямо напрежението. И ако няма искра, къде да търся проблема?ПП Датчика на температурата няма странни показания. Загрява до средата и стои там. Може би термостата има проблем, защото на извънградско температурата й пада, ама едва ли това има нещо общо??

                        Коментар


                          #13
                          Много просто!Вземи си една свещ,вадиш високоволтовия кабел на бобината,бодваш свеща,опираш на корпус и някой върти на стартер.Или има,или няма искра!Само да не извадиш кабела от страната на бобината,че ще има да чакаш цял живот да дойде искрата и пак няма да дойде :D
                          Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                          Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                          Коментар


                            #14
                            Тука изобщо няма какво да гадаеш щом ти светва лампата на инжекциона и не пали - компютърна диагностика. Проблем вече е ако не свети лампата и не пали. Лампата на инжекциона изобщо няма да ти светне примерно ако на някой цилиндър няма искра. При мен като изпуши бобината на 4-ти цилиндър колата си припръцкваше на 3 цилиндъра но никаква лампичка не светваше.
                            Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                            Коментар


                              #15
                              spark написа:
                              Тука изобщо няма какво да гадаеш щом ти светва лампата на инжекциона и не пали - компютърна диагностика. Проблем вече е ако не свети лампата и не пали. Лампата на инжекциона изобщо няма да ти светне примерно ако на някой цилиндър няма искра. При мен като изпуши бобината на 4-ти цилиндър колата си припръцкваше на 3 цилиндъра но никаква лампичка не светваше.
                              Съгласен съм, обаче проблема е че лампата светва когато се поиска. Така или иначе си записах час във Вантотрейд за петък, ще видим какво ще излезе. Вероятно нищо, ако проблема не се прояви точно в този момент. Именно за това ми беше въпроса, ако някому се е случвало същото да сподели, предполагам е кофти електрическа връзка някъде.

                              Коментар

                              Working...
                              X