Привет!Търсих доста из форума, но не намерих проблем като моя. Понякога, по време на движение, ми светва лампата на дюзите. През това време колата работи нармално и на бензин и на газ. Обаче ако я загася, след това няма палене. Върти, но не пали. Като престои една нощ, след това няма проблеми. Някой да се е сблъсквал с такъв случай?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Като загася Бравата, не пали
Collapse
X
-
Точно такъв е проблема и при мен сутрин пали без грешка, като е топла пак пали но някой път въртя повечко или давам леко газ.Говоря за трудно палене след като колата е стояла около 30 мин след каранеСлед това палене всяко следващо е безгрешно.....та да питам ако веднъж темп.датчик показва странни стойности и след почистване с течност е ок дали може да е той?На топъл мотор показва 0,3 Ком значи е ок имали вероятност да пали малко по трудно като е топла заради датчика и дали си струва да купя нов за да опитамnow. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
SPARK : Според мен датчик за позицията на коляновия вал или "пикаеща дюза". Много дъвкан проблем!И аз залагам на този датчик.Около 1 година се мъчих с типото точно заради него!На студено колата палеше на четвърт,но като загрее,каже ли не,само бутане я оправяше.Иначе нямаше палене!Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
На Кромата правеше такъв номер.Като я запаля и е студена,ако не изчакам да позагрее и прехвърля на газ,трябва да държа високи обороти.Угасне ли,няма палене.Това при студено време.Подозирам че ламда сондата подава информация за свръх богата смес и се блокира подаването на гориво.Защото угасне ли студена на газ,и на бензин не иска да пали поне още 15 минути.FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6
Коментар
-
Датчика на коляновия вал дава стойност 698 ома при допустими 650-750,и смятам че той работи коректно!Дюзите може, като угася двигателя но не винаги той не изгася напълно(пуска бензин)и претръпва и не винаги при подаване на контакт придръпва все едно някой тиква колата Дали ще са те обаче,нямям и много време за нея.....чакам почивните дниЧакам отговора ви колеги Благодаря на всеки изказал мнението сиnow. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
tinalex написа:На Кромата правеше такъв номер.Като я запаля и е студена,ако не изчакам да позагрее и прехвърля на газ,трябва да държа високи обороти.Угасне ли,няма палене.Това при студено време.Подозирам че ламда сондата подава информация за свръх богата смес и се блокира подаването на гориво.Защото угасне ли студена на газ,и на бензин не иска да пали поне още 15 минути.
Коментар
-
Колега аз не мога да ти помогна много ,но на мен също ми светна няколко пъти лампата за дюзите по време на движение,но да чукна на дърво не сум имал досега проблеми с паленето каквото казваш, ходих на диагностика на бош и оттам ми казаха че ламбда сондата е дала някакви грешкиBrava 1.6 16V 96
Коментар
-
То тук стана малко като на пазара, ама ... :D. Непаленето е пряко свързано с лампата, тоест, като светне, няма палене колкото и да я въртя. И с дърпане пробвах, не става. Ако не светне, пали от раз. И на бензин и на газ. Няма значение и на какво карам преди да светне, правила го е на двете горива. Затова мисля че не е от емулатора на газовата. Ако е датчика на Хол, не би ли трябвало да изгасне, след като светне? При мен ако не я загася нарочно, може да работи неопределено време, на газ и на бензин. Може би предположението на колегата за искрата е вярно, защото при продължителни опити да запаля замирисва на неизгорял бензин или газ. Как да проверя искарата? Свалям капака над бобините ли? То май е с някъв супер странен инструмент? И после? С мултицет вероятно няма да стане, че е голямо напрежението. И ако няма искра, къде да търся проблема?ПП Датчика на температурата няма странни показания. Загрява до средата и стои там. Може би термостата има проблем, защото на извънградско температурата й пада, ама едва ли това има нещо общо??
Коментар
-
Много просто!Вземи си една свещ,вадиш високоволтовия кабел на бобината,бодваш свеща,опираш на корпус и някой върти на стартер.Или има,или няма искра!Само да не извадиш кабела от страната на бобината,че ще има да чакаш цял живот да дойде искрата и пак няма да дойде :DBrava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Тука изобщо няма какво да гадаеш щом ти светва лампата на инжекциона и не пали - компютърна диагностика. Проблем вече е ако не свети лампата и не пали. Лампата на инжекциона изобщо няма да ти светне примерно ако на някой цилиндър няма искра. При мен като изпуши бобината на 4-ти цилиндър колата си припръцкваше на 3 цилиндъра но никаква лампичка не светваше.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
spark написа:Тука изобщо няма какво да гадаеш щом ти светва лампата на инжекциона и не пали - компютърна диагностика. Проблем вече е ако не свети лампата и не пали. Лампата на инжекциона изобщо няма да ти светне примерно ако на някой цилиндър няма искра. При мен като изпуши бобината на 4-ти цилиндър колата си припръцкваше на 3 цилиндъра но никаква лампичка не светваше.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар