Понеже се навивам да си взема още две джанти за новите летни гуми, тасе зачудих ако всеки сезон се сменят летни/зимни (и обратно) гуми на едни и същи джанти дали това повлиява съществено на тяхното качество. Или изпадам в подробности и се вманиачавам...Вие как мислите колеги?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Увреждане на гумите при смяна на летни/зимни
Collapse
X
-
Хм, смяна на гумите с махане от джанта е 20 кинта общо за 4те гуми. Едни нови джанти, от най-елементарен тип са по 70-80 кинта всяка, което прави 280-360 кинта само за джанти. Ако си ги взел втора употреба - 120 - 150 кинта за джанти.Аз лично предпочитам да си давам парите за гуми, а не за джанти.Въпреки това , понеже съм много отворен, се прецаках, та си взех комплект джанти на времето, щото не било хубаво да се сменят от джанта на джанта, преебавали се.И каква стана сметката - всеки път на смяна на гуми, има поне две джанти за изправяне. Летите се изправят за вда пъти повече пари. Въпреки че имам комплект джанти, поне на две от тях пак плащам монтаж/демонтаж. От което се налага извода че втори комплект джанти са само за тези дето не ги боли фара че са дали повече кинти за едно и също нещо.Tipo, 1,8 DOHC, 105 hp
Коментар
-
Ами 4 години бях гумаджия, преебани гуми от смяна не съм виждал.Надявам се не си сменяте гумите както преди 20-30 години с щанги, нали ?п.с. Всъщност, ако се спести от водата и сапуна с който се маже гумата и се опитатда я размонтират на сухо, може да се откъсне парче гума и дори да се покажат стоманените обръчиотдолу. При този случай, гумата трудно ще уплътнява към джантата и е много вероятно да изпуска въздух. Ама трябва да си някой начинаещ та да направиш нещо такова.При нормален демонтаж-монаж ме съмнява да има проблеми.Ex Fiat 126P
Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
Alfa Romeo 147 1.6 TS
Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар