Колеги, отдавна не бях писал нищо, но с интерес следя темите във форума и смятам, че понаучих доста интересни неща за нашите любими фиатки. Изчетох адски много теми и за сервизи и за магазини и въпреки всичко не съм убеден, че разбрах къде трябва да се правят ремонтите по колата. Като предистория искам само да спомена, че досега колата ми е сервизирана само при Дунев в студентски град (живея в Дианабад и ми е близо), но ми писна да ми съдират кожата за ремонти на кола която вече не е толкова скъпа. За смяна на скоростна кутия и съединител ми взеха хилядарка точно, правил съм и други неща за около още 500 лева сумарно и сега отидох да ги питам колко ще ми вземат за смяна на радиаторчето на парното (имам проблема с запотяването на стъклата) и като ми казаха 350 лева вече ми избиха балансите - защото радиаторчето струвало видиш ли над 200 лева и било голяма играчка и труда още 100 лева някъде - значи 350 грубо. Тук видях, че въпросното радиаторче се сменя адски лесно и струва не повече от 100-ина лева. След целия този офф топик, с който просто исках да покажа колко ми е писнало да давам шапка пари за тая кола бих искал да знам къде и за колко пари бих могъл да оправя следните неща:- радиаторчето на парното - не ми се занимава сам да го правя - сервиза на Гената предложен в темата сервизи как ви се струва за тая операция- ангренажен ремък - пак там мисля да отида - някой да знае какви пари ще ми искат- заради каране известно време без емулатор ми трябва изчистване на на грешки на ЕКУ-то - къде наи-близко до Дианабад мога да отида и да е качествено (в краен случай ако толкова няма където и да е само да не ми режат главата)- искам кадърна центровка на газовата - преди ходих в БРЦ Дружба и ми се струва че нищичко не са пипнали- искам да ми погледнат и окачването - колата я взех с некво спортно окачване и вече сменях един носач и искам просто да я погледнат дали нещо не си отива - тампон или друго защото тя си вози като каруца и по возията няма как да разбера- последно по приоритет - имам яко нацепен кит по задния десен калник - които може да я китоса и боядиса кадърноОт прочетеното в другите раздели стигнах до извода, че мога да напазарувам частите от Т&Н Кар или от Стамболийски 155 , ремонтите при Гената (без диагностиката защото май нямат стенд) и боядисването при Киро. Кажете вашето мнение - не ми се свидят пари - до момента за общо 3 ремонта съм дал 1500 лева, но осъзнах че май са ме брадвили повече отколкото нещо друго. Искам сносни цени и качествена работа и най-вече да не се опитват да ме минат, защото не съм чак толкова добре запознат с колите. Благодаря на всички предварително, които отделиха времето да прочетат всичко което написах и оше повече на тея които ще отговорят. Ако има някой, който живее в Дианабад или района с удоволствие бих дошъл на среща да погледне колата и да си каже мнението.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Някой ремонти върху Бравото - къде и колко ще ми струват
Collapse
X
-
Човек напълно те разбирам!!! Писна ми от пържене и българска работа!!! Купих си моето Браво миналото лято и тогава го закарах на майстор и при това уж познат и тн. !!! Дадох 1000 лв. за всички консумативи и смяна на носачи и шарнири тампони и тн.!!! Тогава смятах че явно толкова си струва ама в последствие се оказа че всичко това е можело и да мине и за наполовина пари!!! И на всичко отгоре преди 1 месец почна да ми свири ангренажния ремък и тоя "майстор" сега ми идва да му разбия главата!!! Намира се в Люлин близо до Била зад кооперативния пазар!!! Много пържи не ходете там !!! П.С. Сменях и съединител и да ти кажа струваше 150-170 лв. някъде не помня толкова добре пак при тоя въпросния и пак е калпаво направено !!! П.П.С. Темата е добра ако може вкарайте каквито цени знаете защото скоро ме чака нов ремонт и диагностика!!! Мерси предварително !! :DFiat Bravo 1.6L/16V 103BHP.
Bite My Shine Metal ASS!!!
Коментар
-
Xander написа:Човек напълно те разбирам!!! Писна ми от пържене и българска работа!!! Купих си моето Браво миналото лято и тогава го закарах на майстор и при това уж познат и тн. !!! Дадох 1000 лв. за всички консумативи и смяна на носачи и шарнири тампони и тн.!!! Тогава смятах че явно толкова си струва ама в последствие се оказа че всичко това е можело и да мине и за наполовина пари!!! И на всичко отгоре преди 1 месец почна да ми свири ангренажния ремък и тоя "майстор" сега ми идва да му разбия главата!!! Намира се в Люлин близо до Била зад кооперативния пазар!!! Много пържи не ходете там !!! П.С. Сменях и съединител и да ти кажа струваше 150-170 лв. някъде не помня толкова добре пак при тоя въпросния и пак е калпаво направено !!! П.П.С. Темата е добра ако може вкарайте каквито цени знаете защото скоро ме чака нов ремонт и диагностика!!! Мерси предварително !! :DBravo 1.6 16v 1997
КОЛА ЗА АЙЛЯК...
Коментар
-
[/quote]П.П.С. Темата е добра ако може вкарайте каквито цени знаете защото скоро ме чака нов ремонт и диагностика!!! Мерси предварително !! :D[/quote]амортисьори предни АЛКО - 105 лв. бройкатаброня предна (май май китайка) - 150 лв. бобина на стартер (ще сменяш рано или късно, помни ми думата) - 45 лв.засега друго не съм пипалBravo 1.6 16v 1997
КОЛА ЗА АЙЛЯК...
Коментар
-
Вярвате ли, че изобщо ви сменят ролките? Виждали ли сте колко струва една ролка изобщо? Айде филтрите са евтини, но колегата по-горе за 200лв ще ме извинява ама кажи къде го тоя магазин дето ще купя всичките тея работи за 200лв?! Една ролка е 80-90лв за 1.6 (за 1.4 над 100лв). Да не говорим, че при 1.6 се сменя и още една ролка около 30лв. 2 ремъка - 50лв, масло - 50-60лв, филтри, тампони. Къде отиваш ти може би?Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
sev написа:за грешките може да отидеш при Бобо от Алфа форумазвънни му и се разберете, намира се в Лозенецще ти даде съвети и за другите нещаако искаш отиди първо при него и поговорете088 8 232 484
Коментар
-
Благодаря за съветите. Още утре ще отида при Бобо да се разберем нещо. За тенекеджия никой не сподели мнение - макар и на последно място в моя списък все пак искам да знам вашето мнение и за това. Един колега ми препоръча Глазурит само с това се занимавали - някой да знае какви пари искат там и как работят. Интересува ме и прегледа на окачването и евентуално мога ли да си продам на някого спортното окачване и да си сложа нормално - писна ми да друса като каруца
Коментар
-
Да това е напълно вярно и аз съм с брава 1,6 и хем като сменях ролкоте слагах не най скъпото едната ролка на ангренажния ремък със сигурноист беше 90лв останалите бяха по 28-една за хидравликата и една за климатика,другата не я помня колко беше .На мен ми излезе 3 филтъра (без горивен) 4л масло Селения ,4 ролки,3 ремъка =330 лв от които 30лв за работа и мисля че не е скъпо ,така че аз лично ИСКРЕНО се съмнявам че може цялата тая операция да излезе за 200лв,или лъжат нещо или и аз незнам какво.....Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
Бих желал да допълня тази тема, защото ще ми трябват ще малко съвети а и бих желал да споделя малко допълнителни проблеми които ми изникнаха. Значи не съм ходил при Бобо за ЕКУ-то тъй като ми се наложи да сменям ремъци и ролки по спешност и ми хвръкнаха 350 лева. Тук бих желал да вметна за новите колеги - сменяйте си ангренажния ремък,че и останалите заедно с ролките при покупката на колата че иначе става сложно. Аз нямах достатъчно пари като си взех колата а и след ремонтите за които споменах в началото съвсем не ми бяха останали пари и съм просто благодарен,че ролката взе да вие да се усетя да сменя всичко преди да е станало късно. Сега обаче се появи друго нещо което ме дразни. Не знам как са сменяли тея ремъци, но при палене единия просвирва и то само на първия оборот - докато завърти. Предполагам,че е на алтернатора, но бих искал да го оправя (предполагам трябва да се стегне), но искам да ми го оправят в сервиз защото аз нямам никакви инструменти. Проблема с изпотяването на стъклата също много взе да ме дразни и бих искал да оправя и него - там имам съмнение че е единия от маркучите защото точно на мястото където влиза в купето има влага. Не на последно място искам да ми оправят машинките на ел.стъклата за вратите - дясната направо е под всякаква критика. Бих желал да ми препоръчате някое място където тези три неща ще ми ги диагностицират и направят качествено дори и да струва малко повече от стандартното. Изчетох много мнения за сервизите но се натъквам на много противоречиви неща,затова искам съвет точно тези неща кой може да ги направи добре - изпотяването може да се окаже просто нестегнат маркуч и не бих искал някой да погледне отгоре отгоре и да каже радиатора е за смяна.Чакам вашите мнения и предложения - някой ако може да каже и ориентировъчни цени ще съм му много благодарен.
Коментар
-
AvataR написа:....Сега обаче се появи друго нещо което ме дразни. Не знам как са сменяли тея ремъци, но при палене единия просвирва и то само на първия оборот - докато завърти. Предполагам,че е на алтернатора, но бих искал да го оправя (предполагам трябва да се стегне), но искам да ми го оправят в сервиз защото аз нямам никакви инструменти...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар