Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с изпускателен колектор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с изпускателен колектор

    Пичове тия дни забелязах една цепка на колектора и започна да съска едно гадно и да побръмчва,та искам да ви питам къде да отида да ми го заварят или да ми го направят по някакъв начин и горе долу колко пари ще излезе процедурата ме интерсува
    ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

    #2
    Re: Проблем с изпускателен колектор

    deqnak__ написа:
    Abarth. написа:
    Пичове тия дни забелязах една цепка на колектора и започна да съска едно гадно и да побръмчва,та искам да ви питам къде да отида да ми го заварят или да ми го направят по някакъв начин и горе долу колко пари ще излезе процедурата ме интерсува
    Процедурата се нарича аргоново или цветно заваряване. Трябва ти именно такова защото метала е чугун. Вече доста заварчици предлагат услугата. Може дори да попиташ в МК33
    Мерси колега а да ми кажеш горе долу колко парици ще излезе бегло и някъде в областа на надежда дали го правят
    ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

    Коментар


      #3
      Re: Проблем с изпускателен колектор

      deqnak__ написа:
      Abarth. написа:
      Пичове тия дни забелязах една цепка на колектора и започна да съска едно гадно и да побръмчва,та искам да ви питам къде да отида да ми го заварят или да ми го направят по някакъв начин и горе долу колко пари ще излезе процедурата ме интерсува
      Процедурата се нарича аргоново или цветно заваряване. Трябва ти именно такова защото метала е чугун.
      Чугуна е черен не цветен метал.И не се заварява в никакъв случай на аргон (ВИГ заваряване). Най-добре е с електроди (чугунени) или в краен случай с СО.(МИГ-МАГзаваряване)П.С. Сори за коментара ама не се сдържах Защото се занимавам с това.
      125s/1600ccm/100ps

      Коментар


        #4
        Преди 7-8 години заварявах колекторни тръби и това, което си спомням, че цената беше 2 лв. на сантиметър. Сега би трябвало да е по-евтино. Заварката при мен я правиха в ЗТМ Радомир, когато още работеха някои цехове, но нямам представа на какъв апарат и с каква техника.
        Fiat Marea 1.8i 16V
        Fiat Tipo 1.4i 8V
        Fiat Punto 1.6i 8V
        www.italauto-bg.net/forum/

        Коментар

        Working...
        X