Здравейте, нов съм във форума и бих желал съвет от вас.Значи имам едно потропване на колата (Фиат Типо 1.6), което се пада някъде в краката на спътника отдясно или в средата на пода под таблото ниско долу. Ходих при няколко майстора и всичките бяха единодушни, че звука е от рейката. Окачването и всички шарнири са сменени, биелетки, лагери, амортисьори и т.н.Рейката е хидравлична. Като се напъне едната гума рязко с 2те ръце се чува същия този звук (’тък’). Един майстор ми предлага рециклаж за 120лв + демонтаж и монтаж още към 50лв. Дали е добра цената и ще се оправи ли този проблем с това?Какво точно представлява рециклажа на хидравлична рейка, че хич не ми ясно Другия вариант е да се вземе от италианеца 2ра употреба рейка (80лв) обаче майстора каза, че ще е по-зле от моята, която няма никакъв луфт и си работи според мен екстра. Просто недоумявам как при липса на луфт и т.н. да се появява такъв звук и то само при супер ниска скорост (5-10-15км/ч). При по-висока скорост или утихва или не го чувам. Освен това се появява само при неравности по пътя.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Рециклиране на рейка
Collapse
X
-
А тампоните на стабилизиращата щанга как са?Цената за рециклиране е добра.Преди да се навиеш обаче провери си вътрешните накрайници на рейката.За всеки случай,да не те изработят.Рециклирането трябва да включва пълна смяна на уплътнения и втулки,а не само на износената такава.Проверката е лесна.Викаш някой да клати гумата,а ти стискаш маншона с ръка първо при ябълката на вътрешния накрайник,после при входа на рейката в корпуса.Ако при втората има луфт,ще правиш рейка.Къси,оссечени поклащания на гумата.Познава се лесно и без да си гений на ходовата част.FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6
-
тва може и да не е от рейката. провери си също и спирачните апарати лупат ли. аз имах такава случва и в 2 сервиза ми казаха рейка, въпреки че на мен хич не ми се вярваше. единия сервиз е ем комплект, които смятах да кадърни. реших да си проверя всичко сам и веднага видях липсващия болт на спир. апарат. а рейка се проверява на запалена кола, когато хидравликата върти. иначе винаги ще има луфт и ще чука. отиваш на канал и казваш на накяой да врътка волана и ти просто пипаш, когато усетиш къде чука е ясно. обаче шанса с тая рейка да те метнат е голям- може и вътрешен накрайник да е и като я оставиш оня да ти смени накрайник за 20 лева пък да ти вземе 200 за рейка.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Хъм, има развитие. Днес при обилният дъжд и кал тропането изчезна. И преди е изчезвало така при мокро и се появява след време пак. Това ме кара да мисля, че рейката е здрава.Освен това ходих в ТУ-СОФИЯ при най-добрите рейкаджии в София (уж). Гледаха, струваха, напъваха. Казаха, че рейката е наред и няма нужда от рециклиране. При тях ходели коли, които не можели да вървят направо Така се изрази човека!Купих 10 шишенца глицерин и спринцовка и утре отивам на канал и ще нацвъкам където ми видят очите. Дано се оправи трайно!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар