Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Brava не иска да пали...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat Brava не иска да пали...

    Здравейте колеги. Преди да опиша какъв ми е проблема, искам само да кажа, че не виждам нито едно положително нещо в марката Fiat!!! Да ме прощават "заклетите фиатаджии" и старите членове на сайта, които почитат италианските коли, но наистина през живота си не съм имал по-голямо разочарование от автомобил, както от Fiat Brava 1.4 12V, който купих преди два месеца!!! Все още не мога да си обясня под въздействието на какви мрачни сили се реших да купя Fiat за толкова пари, за колкото можех да си купя немска или дори френска кола и да не се занимавам с глупости! Така... Откакто купих колата проблемите просто валят!!! Не мога да разчитам на колата, а съм доста ангажиран, имам малко дете и т.н., но няма да навлизам в личната си драма с този проклет Фиат. Като купувах колата ходих на диагностика, нямаше никакви грешки в ECU-то, а двигателя на празен ход поддържаше 800 оборота и въобще всичко беше супер. Така... Сега следва интересното!!! Първо започнаха проблемите с празния ход. Колата започна да държи по 1100-1200 оборота дори когато е топла. След това забелязах, че разхода се е повишил, тъй като аз карам само до горе и постоянно я засичам (за инфо на маниаците на измерването на разход го правя както трябва - на една и съща колонка, от един и същ пистолет, до едно и също ниво на приливника). Колата гореше 10-11 градско, което за мен е просто ненормално на фона на Seat Ibiza 1.4mi, който карах преди това и гореше при зверско градско 8-9 най-много!!! След това ми се скапа механизна за повдигането на дясното стъкло, а като приятна последица от това изгоря мотора на стъклото, защото возих един некадърник, който не видял, че стъклото запъва и го държал натиснат сума-ти време. След механизма, високите обороти и високия разход последва "приятното" изгряване на митичната червена лампичка на таблото във формата на дюза. Тогава вече, с всички тези проблеми ми дойде над главата и реших да намеря време (тъй като в работно време ми е изключително трудно) и отидох в сервиз. Питах за всичко - за високите обороти, за високия разход, за светещата лампа. Разхода и високите обороти били от моторчето за празния ход, а светещата лампа за мое удоволствие била от "неприемлив сигнал от потенциометъра за положението на дроселовата клапа" или казано на езика на Фиат-професорите "митичиния" (отново) "TPS". Последва размисъл от моя страна, защото всичките тия неща накуп щели да ми струват около 260 лева и докато си размислях откъде да ги изкопая (плюс 60 лева за труд и 35 лева за нови уплътнения на колекторите) ми се скапа централното заключване ей-така, да не ми е скучно! Два дни след централното обаче последва голямото издънване - в една прекрасна сутрин спирам до една кафе-машина да си взема кафе, качвам се отново, въртя, но няма никой!!! Слушах помпата, мерих я, до нея ток ходи, ама никаква не се чува, май-май е изпаткала! А, щях да забравя, правих и стартер някъде на втората седмица след покупката... Ако бях единствения пропищял от това "чудо" на италианското автомобилостроене - Fiat Bravo/Brava щях да си замълча с наведена глава и да си призная, че съм спал като съм я купувал, ама като гледам какво става във форума, всички се оплакват!!! Какво е това чудо Фиат??? Това кола ли е изобщо или средство за оборотни инвестиции в резервни части на италианския пазар??? Не мога да разбера!!! А все пак, ако някой е издържал до края на писанието ми и чете точно този ред, а в същото време разбира от Fiat-ки, искам да питам: от какво може евентуално да не работи тая бензинова помпа или щом идва ток, а не се чува да бучи най-вероятно е изгоряла??? Благодаря предварително!!! Успех на всички в борбата с тъмните италиански сили и един съвет от мен: ПРИ ПЪРВА ВЪЗМОЖНОСТ СМЕНЯЙТЕ ФИАТА С ДРУГА КОЛА!!!
    Brava SX 1.4 12V

    #2
    Ти пак каде видя ,че само се оплакват от Фият в този форум.Изобщо чел ли си за какво търят консултация в темата.А и като чета не си се изръсил много пари за ремонти така че не се оправдавай с марката Фият А ре успех
    FIAT BRAVO 2.0 20v
    http://www.data.bg/images/gallery/media/theam_1.jpg

    Коментар


      #3
      Не, просто защото беше читав! Всички правят ремонти, ама малко си признават! А ти може да си попаднал на кола, ако си имал късмет! Познавам майстор, който прави ремонти по слух и пак си взе прецакана кола! Късмет приятелю!
      Brava SX 1.4 12V

      Коментар


        #4
        затова колата ти е в такова състояние защото такива маистори дето оправят колите по слух са в повечко май
        bravo-bravisimo

        Коментар


          #5
          Въпрос на късмет, какво да ти кажа! Мисля, че не виждам причина да плюеш по марката. За цената на фиата не можеш да купиш друга марка кола на малко години, с много ексти и превъзходен дизайн!
          Frontera Sport, X20SE март 1998

          Коментар


            #6
            Re: Fiat Brava не иска да пали...

            pepo_fiat написа:
            Здравейте колеги ... и един съвет от мен: ПРИ ПЪРВА ВЪЗМОЖНОСТ СМЕНЯЙТЕ ФИАТА С ДРУГА КОЛА!!!
            Сменяй го ти. С моя съм изхабил доста повече нерви и средства, но не го сменям. Идвало ми е да му драсна клечката или да го заиграя в някое дере..., ноооо НЕ. Що не го продадеш и да си купиш Голф
            M-Benz E 250 TD 150hp
            M-Benz 200d 75 hp
            Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили

            Коментар


              #7
              Re: Fiat Brava не иска да пали...

              pepo_fiat написа:
              : ПРИ ПЪРВА ВЪЗМОЖНОСТ СМЕНЯЙТЕ ФИАТА С ДРУГА КОЛА!!!
              А ве ти изобщо за какво си се занимавал да се рег. в форума съчуствие ли очакваш каквопари за ремонта ли да ти дадем като не уважаваш тази марка и нети харесва на теб си спести СЕЛСКИТЕ СЪВЕТИ градски
              FIAT BRAVO 2.0 20v
              http://www.data.bg/images/gallery/media/theam_1.jpg

              Коментар


                #8
                E, поне си се убедил, че кола се купува с акъл и после с пари.Ако преди да си стиснете ръцете с продавача, си беше направил труда да се пошляеш из форума, може би щеше да си спестиш много неприятности.Щеше да разбереш например, че този двигател при добра експлоатация и поддръжка преди не е толкова лош.... и при липсата на такава може да ти скъса нервите и да бръкне много на дълбоко в джоба ти!!! Тъй като карам трети Фиат.., не четвърти... забравих Регатата,а имам в семейството и едно Рено, ще ти кажа, че за бедите които са те сполетяли не е виновен Фиат а предишният собственик.Проблемите с едно средностатистическо Рено или Пежо са не по-малки, а понякога и по-скъпи.Както и да е, продавай го и се ориентирай към друга марка както те съветват колегите.Ако срещнеш из форума колегата Rayo, попитай го какво значи за него VW и по-специално легендарният GOLF 3!!! Късмет, както описваш нещата наистина ти е нужен!
                SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                Коментар


                  #9
                  Като си отишъл на диагностика ти е показало, че няма грешки защото грешките в компютъра специално на тоя автомобил се чистят с откачане на клемите на акумулатора. Някой може да ги е зачистил преди това. И аз като взех колата след един месец взе да гасне по светофарите на празен ход - оказа се кофти маса на компютъра. Оборотите също играеха - термостат, стария който свалих беше оригиналния. Все пак е изкарал 170000км. От там съм сменял само консумативи. Преди няколко месеца пак взе да придърпва колата, гасне на втора. Яката немска бобина BOSCH беше пила кафе, затова си купих нова италианска EPS и не можах да си позная колата. Все едно се качих в кола с 20 кончета отгоре. А със стъклата наистина няма оправия.
                  Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                  Коментар


                    #10
                    И аз съм с четвърти Фиат - Уно, Пунто, Браво и Брава. Бравото ми е с твоя мотор. Съжалявам че са ти се случили всичките тези неща, но това плюене което правиш не ти прави чест.За съжаление моноинжекциона ти (както и моите междувпрочем) е Бош мономотроник.Често се скапват стъпковите им моторчета, както и ТПС - ите. Бенз. помпа, междувпрочем, също е бош.Със същия успех може да се скапе на всяка една кола с тая система - например Голф или Пасат моно.А бенз. помпа се намира като вдигнеш мокета в багажника, има едно капаче. Като го развиеш, може да мериш дали идва напрежение, като някой ти дава контакт.Ако няма напрежение, има предпазител, който може да е изгорял. Нова помпа е около 130 лв, за разлика от любимите немски марки, където също горят но са например по 300 лв и нагоре (ауди, пасат).Съвета ми е да погледнеш по весело на нещата и да си оправиш колата - части бол. И то при читави майстори.Както ти казаха колегите, колата втора употреба не зависи от марката, а от предния собственик.
                    Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
                    Fiat Linea 1.3 Multijet'08
                    Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
                    http://forum.fiat-bg.org

                    Коментар


                      #11
                      Почти всичко по тоя модел е BOSCH, виж картинката по-долу. Е освен ако немските коли са с преобладаващо италиански части вътре, че са толкова "здрави"
                      Прикачени файлове
                      Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                      Коментар


                        #12
                        абе кво му се оправдавате бе - не стига че тайно си правите ремонти, а у форумо пишете, че фиатките, раираш ли са най якоуто нещу, а и се опитвате да посегнете на имиджа на немската авто индустрия!!! алооу къде отивате може би?
                        "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
                        (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

                        Коментар


                          #13
                          Re: Fiat Brava не иска да пали...

                          pepo_fiat написа:
                          : ПРИ ПЪРВА ВЪЗМОЖНОСТ СМЕНЯЙТЕ ФИАТА С ДРУГА КОЛА!!!
                          За тебе само Голф бате нищо друго,как си се излъгал да си земеш Браво не мож ти се начудя ,аре в лево и бегай при слухара да ти центрова Голфето
                          forza forever

                          Коментар


                            #14
                            колега, провери си бушоните и релетата на помпата и се надявай да са те, въпреки че .. ако се кажат че са здрави, ще трябва да мериш до отзад има ли ток, после да прегледаш самото захващане на жиците към помпатра- често дефектира там и вече ако не се намери нищо- нова помпа. по-късно пак ще ти пиша къде са релетата.
                            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                            Fiat Bravo'97 1,6 16v
                            Fiat Tempra'91 1,6 mono

                            Коментар


                              #15
                              Виждам, че някои се засягат от "съветите" ми. Даже има и грубинки! Аз не бих обиждал така за мнението на някой друг, но както е казал народа "простотията не ходи по гората". Аз също се подлъгах от това, че при една и съща цена, ако предпочетеш Фиат, купуваш кола с много по-съвременен дизайн. Но уви... Може и да е лош късмет, незнам! Но наистина когато купувах колата всичко беше супер! Аз естествено ходих на диагностика преди покупката и уж нямаше проблеми... А това за майстора, който по слух разбирал беше просто метафора, целяща да очертае, че човека е кадърен механик, но за да може да разбираш такива метафори правилно трябва природата да те е надарила с повече интелект, отколкото този на колегата, който ми каза да ходя при него да ми прави Голфетката... Благодаря на Nino, Spark и Zgabrovski за разумния подход и ценните съвети.
                              Brava SX 1.4 12V

                              Коментар

                              Working...
                              X