днес свалих свещите да ги видя на какаво положени е са не бяхги свалял от както я купих варвеши добре свещите са BOSGH SUPER PLIS FR7LD+GERMANY 185 +7 дву полюсни са ако можи някои да кажи нещо за тях потърсих но нищо не открих ще качя една снимка на свещите това е за свещите.Сега па проблема като изчяках да се рестартни компа след като ги поставих и запалех да постой запалена малко осетих че звукът и се промини нещо някакъв не постоянен шум се чува нещо като търкане влязах в колата да минат 5 минути изгасих и като отивам да затварям капака една локва антифриз гледам, казанчито цялото олято не позмях да я запаля пак то и тъмно беши развих болтовите на казанчито да видя дали не е спукано но не видях а като махнах тапата излизаши пара направо даити някакъв савет от каво ще е товаТова с левия, или десният крак го писа!?!?!?!?!? Направо разбиваш рекордите! Kluchar може да ти завиди!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
помогнете изхвърли ми антифриза от казанчито
Collapse
X
-
Колата е прегряла! За да стане това за 5 минути още преди да я запалиш е изтичал антифриз отнякъде, прегледай от някой маркуч да не тече, по принцип няма връзка със свещите но като си ги свалял да не се е откачил и някой маркуч от охладителната система. Това с шума не звучи добре, най добре майстор да я гледа!In Tipo Veritas
Фиат Типо 1.6 DOHC
Фиат Стило 1.6
-
Напълни я с вода, и огледай за течове.После я запали и отвий капачката на казанчето.Ако има едри мехури и бълбочкая угаси и свали една по една свещите.Врътни на стартер при всяка една свещ.Ако хвърли вода,приготви се за гарнитура на глава.Дано да не е.FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6
Коментар
-
утре ще я огледам дано е нещо леко по принцип съм нямал проблрми с течове винаги е било сухо под колата като поглеждам не съм пипал около маркучите цялото казанче беши олято като развих капачката и излези пара от казанчето ще гп огледам утре мерси за информацията дано има и други предложенияFiat Bravo 1.6 16V SX Бензин 97г 103 к.с. Метан
Fiat PUNTO MKII 1.2 8V. 60к.2000г
Коментар
-
коко69 написа:утре ще я огледам дано е нещо леко по принцип съм нямал проблрми с течове винаги е било сухо под колата като поглеждам не съм пипал около маркучите цялото казанче беши олято като развих капачката и излези пара от казанчето ще гп огледам утре мерси за информацията дано има и други предложения||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
извеняваите за караснописа но съм такъв ами днес е карах на майстор смених антифриза че имаше много буклуци и е било възможно да се е лъжел термостата и да е отварял късно втория кръг и вентилатора да се е включвал късно като сменихме антифриза пак започна да хвърля вода като загря две чертички над дебелата средна черта и я изгасихни пуснахни малко пробката за обезвъждушяване на парното и пак е запалих повечи от първата резка над дебелата не вдигна и вентелатора се включи казами че не бил отворил втория кръг и затова е изхвърлела антифриза преди малко, като отивах при него налях вода той е на 10 км от нас като ситигнах при него водата си беши толкова колкото бях и налял и на връщтанипочти беши толкова антифриза еее малко беши паднало нивото но се пак го сменяхме сега и е вазможно вземи 4,5 литра антифриз самняваме че нещо кабела на вентелатора се ебава или кабела на термостата. Шума ми каза че е от ремака на динамото натегнаго но не спря ще е наблюдавамFiat Bravo 1.6 16V SX Бензин 97г 103 к.с. Метан
Fiat PUNTO MKII 1.2 8V. 60к.2000г
Коментар
-
коко69 написа:извеняваите за караснописа но съм такъв ами днес е карах на майстор смених антифриза че имаше много буклуци и е било възможно да се е лъжел термостата и да е отварял късно втория кръг и вентилатора да се е включвал късно като сменихме антифриза пак започна да хвърля вода като загря две чертички над дебелата средна черта и я изгасихни пуснахни малко пробката за обезвъждушяване на парното и пак е запалих повечи от първата резка над дебелата не вдигна и вентелатора се включи казами че не бил отворил втория кръг и затова е изхвърлела антифриза преди малко, като отивах при него налях вода той е на 10 км от нас като ситигнах при него водата си беши толкова колкото бях и налял и на връщтанипочти беши толкова антифриза еее малко беши паднало нивото но се пак го сменяхме сега и е вазможно вземи 4,5 литра антифриз самняваме че нещо кабела на вентелатора се -цензурирано- или кабела на термостата. Шума ми каза че е от ремака на динамото натегнаго но не спря ще е наблюдавамBradwa 1.8-goliama pri tova
Коментар
-
Пич, хич не карай колата и недей я пали.Гарнитурата ти е заминала, а така както описваш и глава ти е или пукната или крива - 100% съм сигурен и ти вкарва узгорелите газове в антифриза и затова имаш и въздух.Не се занимавай с глупости ами си приготви поне 300-400 лв. и отивай при майстор за шлайф на главата.П.С. Не ме питай защо съм 100%, че ми е болно.
Коментар
-
I’m_crazy написа:коко69 написа:извеняваите за караснописа но съм такъв ами днес е карах на майстор смених антифриза че имаше много буклуци и е било възможно да се е лъжел термостата и да е отварял късно втория кръг и вентилатора да се е включвал късно като сменихме антифриза пак започна да хвърля вода като загря две чертички над дебелата средна черта и я изгасихни пуснахни малко пробката за обезвъждушяване на парното и пак е запалих повечи от първата резка над дебелата не вдигна и вентелатора се включи казами че не бил отворил втория кръг и затова е изхвърлела антифриза преди малко, като отивах при него налях вода той е на 10 км от нас като ситигнах при него водата си беши толкова колкото бях и налял и на връщтанипочти беши толкова антифриза еее малко беши паднало нивото но се пак го сменяхме сега и е вазможно вземи 4,5 литра антифриз самняваме че нещо кабела на вентелатора се -цензурирано- или кабела на термостата. Шума ми каза че е от ремака на динамото натегнаго но не спря ще е наблюдавамFiat Bravo 1.6 16V SX Бензин 97г 103 к.с. Метан
Fiat PUNTO MKII 1.2 8V. 60к.2000г
Коментар
-
doofiat написа:Пич, хич не карай колата и недей я пали.Гарнитурата ти е заминала, а така както описваш и глава ти е или пукната или крива - 100% съм сигурен и ти вкарва узгорелите газове в антифриза и затова имаш и въздух.Не се занимавай с глупости ами си приготви поне 300-400 лв. и отивай при майстор за шлайф на главата.П.С. Не ме питай защо съм 100%, че ми е болно.Fiat Bravo 1.6 16V SX Бензин 97г 103 к.с. Метан
Fiat PUNTO MKII 1.2 8V. 60к.2000г
Коментар
-
коко69 написа:doofiat написа:Пич, хич не карай колата и недей я пали.Гарнитурата ти е заминала, а така както описваш и глава ти е или пукната или крива - 100% съм сигурен и ти вкарва узгорелите газове в антифриза и затова имаш и въздух.Не се занимавай с глупости ами си приготви поне 300-400 лв. и отивай при майстор за шлайф на главата.П.С. Не ме питай защо съм 100%, че ми е болно.
Коментар
-
doofiat написа:коко69 написа:doofiat написа:Пич, хич не карай колата и недей я пали.Гарнитурата ти е заминала, а така както описваш и глава ти е или пукната или крива - 100% съм сигурен и ти вкарва узгорелите газове в антифриза и затова имаш и въздух.Не се занимавай с глупости ами си приготви поне 300-400 лв. и отивай при майстор за шлайф на главата.П.С. Не ме питай защо съм 100%, че ми е болно.Fiat Bravo 1.6 16V SX Бензин 97г 103 к.с. Метан
Fiat PUNTO MKII 1.2 8V. 60к.2000г
Коментар
-
За капачката нищо не каза!Понеже системата е под налягане и ако се скапе "клапата" на капачка и всичко отива по дяволите. Темпратурата се държи нормално, но загасиш ли изкипява след малко! Друг вариант е неправилно отваряне на термостата!||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар