Въпрос към колегите със такъв автомобил-двигател 146c2.o46.Трябва ли при загрят двигател,да смуче въздух от отвора за празният ход.Двигателя е намалена мощност и висок разход на гориво.Още нещо.От корпуса на инжектора излизат две маркучета които влизат в някакъв клапан от който,пък отива друг маркуч в някакво устройство което се намира около десният фар.За какво служи тази система.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Отново за швейцарката.
Collapse
X
-
Отзад напред - това до десният фар е за отвеждане на бензинови пари. А за първият въпрос от къде точно смуче въздух, от моторчето за празният ход ли ( от там където е хванато към моноблока) или като свалиш филтъра от отвора които е в корпуса (от там трябва да смуче при студен двигател)?In Tipo Veritas
Фиат Типо 1.6 DOHC
Фиат Стило 1.6
-
От отвора които е в корпуса смуче въздух.Смуче при студен двигател,а при загрял в по малка степен.Мисля,че като загрее двигателя трябва да спре да смуче. Дали при това положение обеднява сместа.Случвало се е при извънградско каране да светва лампата на инжектора.Код на грешката 44-бедна горивна смес.Свалял съм моторчето за празният ход-на външен вид изглежда нормално.TIPO 149C2.046
Коментар
-
rinsuind написа:Отзад напред - това до десният фар е за отвеждане на бензинови пари. А за първият въпрос от къде точно смуче въздух, от моторчето за празният ход ли ( от там където е хванато към моноблока) или като свалиш филтъра от отвора които е в корпуса (от там трябва да смуче при студен двигател)?
Коментар
-
При студен двигател (зимата) държи високи обороти и след загряване сваля.Сега като се затопли времето-докато позагрее оборотите високи,след това спадат,отново високи отново спад и.т.н. до позатоляне на двигателя.След установяването топлинните режими празният ход е стабилен,но динамикат слаба,разхода голям.През по-студените дни е стигала 16-17 градско.TIPO 149C2.046
Коментар
-
А как се оправя проблема с богатата горивна смес защото като вадихме свещити вчера електродите са с керемидин цвят а отстрани опушени(чува се и бумтене)...и наистина в ниски обороти е мудна но след 2500 е добре?now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
dizo написа:Със почистване оправя ли се.Ако се отваря при рязко натискане на газта, няма ли да обеднява сместа.При мен,повтарям смуче въздух,макар и по малко и при загрят двигател.Пробвах със пръст да запуша отвора на байпаса и се усеща как доста здраво дърпа.
Коментар
-
dimmX написа:А как се оправя проблема с богатата горивна смес защото като вадихме свещити вчера електродите са с керемидин цвят а отстрани опушени(чува се и бумтене)...и наистина в ниски обороти е мудна но след 2500 е добре?
Коментар
-
На място като работи цвета е същия,електродите с керемиден цвят а отстрани опушени!Проблема с паленето е следния студена пали добре,топла пак пали добре,ако я оставя за известно време 30 мин.стартера върти и след 10 сек пали в някой случай бутвам педала на газта да и помогна и пали .При запалване лампата на маслото изгасва а тази на акумулатора свети докато оборотите се нормализират тъй като има мудност и при студдено палене започват от 700 и стигайки 1000 Колата не работи равномерно в първите секунди но като качи оборотите(900-1000) угасва лампичката на акумулатора.Въздуха ли е малко кво е що е незнам Моторчето за празен ход е ва смяна но до сега палеше добре топла или студена.Сега чакам ново тия дни.След като запаля по начина с подаване на газта или продължитилно въртене,всяко следващо палене е безпроблемно .Колата явно се дави!!!.Датчици мерени,помпата е нова,свещи нови,подава добра искра.........абе загадка а и вече не ми се ходи по майстори,че само казват карай не бой се.Давай те съветnow. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар