Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Отново за швейцарката.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Отново за швейцарката.

    Въпрос към колегите със такъв автомобил-двигател 146c2.o46.Трябва ли при загрят двигател,да смуче въздух от отвора за празният ход.Двигателя е намалена мощност и висок разход на гориво.Още нещо.От корпуса на инжектора излизат две маркучета които влизат в някакъв клапан от който,пък отива друг маркуч в някакво устройство което се намира около десният фар.За какво служи тази система.
    TIPO 149C2.046

    #2
    Отзад напред - това до десният фар е за отвеждане на бензинови пари. А за първият въпрос от къде точно смуче въздух, от моторчето за празният ход ли ( от там където е хванато към моноблока) или като свалиш филтъра от отвора които е в корпуса (от там трябва да смуче при студен двигател)?
    In Tipo Veritas

    Фиат Типо 1.6 DOHC
    Фиат Стило 1.6

    Коментар


      #3
      От отвора които е в корпуса смуче въздух.Смуче при студен двигател,а при загрял в по малка степен.Мисля,че като загрее двигателя трябва да спре да смуче. Дали при това положение обеднява сместа.Случвало се е при извънградско каране да светва лампата на инжектора.Код на грешката 44-бедна горивна смес.Свалял съм моторчето за празният ход-на външен вид изглежда нормално.
      TIPO 149C2.046

      Коментар


        #4
        А какви са симптомите на двигателя за богата горивна смес.....тоест как работи?
        now. BMW E39 523i '98 170hp
        ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
        ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

        Коментар


          #5
          rinsuind написа:
          Отзад напред - това до десният фар е за отвеждане на бензинови пари. А за първият въпрос от къде точно смуче въздух, от моторчето за празният ход ли ( от там където е хванато към моноблока) или като свалиш филтъра от отвора които е в корпуса (от там трябва да смуче при студен двигател)?
          При неравномерен празен ход, влошена динамика, висок разход, основния проблем в случая при тези мотори идва от моторчето за празен ход! Има писано много по тази тема!

          Коментар


            #6
            dimmX написа:
            А какви са симптомите на двигателя за богата горивна смес.....тоест как работи?
            Вечно опушени свещи, висок разход и слаба динамика в ниските обороти!

            Коментар


              #7
              При студен двигател (зимата) държи високи обороти и след загряване сваля.Сега като се затопли времето-докато позагрее оборотите високи,след това спадат,отново високи отново спад и.т.н. до позатоляне на двигателя.След установяването топлинните режими празният ход е стабилен,но динамикат слаба,разхода голям.През по-студените дни е стигала 16-17 градско.
              TIPO 149C2.046

              Коментар


                #8
                А как се оправя проблема с богатата горивна смес защото като вадихме свещити вчера електродите са с керемидин цвят а отстрани опушени(чува се и бумтене)...и наистина в ниски обороти е мудна но след 2500 е добре?
                now. BMW E39 523i '98 170hp
                ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                Коментар


                  #9
                  Със почистване оправя ли се.Ако се отваря при рязко натискане на газта, няма ли да обеднява сместа.При мен,повтарям смуче въздух,макар и по малко и при загрят двигател.Пробвах със пръст да запуша отвора на байпаса и се усеща как доста здраво дърпа.
                  TIPO 149C2.046

                  Коментар


                    #10
                    dizo написа:
                    Със почистване оправя ли се.Ако се отваря при рязко натискане на газта, няма ли да обеднява сместа.При мен,повтарям смуче въздух,макар и по малко и при загрят двигател.Пробвах със пръст да запуша отвора на байпаса и се усеща как доста здраво дърпа.
                    Нормално е да смуче въздух от входа на стъпковия мотор, това е част от смук. колектор - освен ако не смуче въздух от друго място което вече е проблем! С почистване рядко се решава проблема и то временно - обикновенно има износване в плунжера, а от там и в не коректната реакция на клапана! Проблема се решава с работещо, втора употреба1

                    Коментар


                      #11
                      dimmX написа:
                      А как се оправя проблема с богатата горивна смес защото като вадихме свещити вчера електродите са с керемидин цвят а отстрани опушени(чува се и бумтене)...и наистина в ниски обороти е мудна но след 2500 е добре?
                      В случая не можем да говорим за богата смес, а за леко обогатена, понеже цвета на свещите е в рамките на нормалното, но той идва от това, че най-вероятно ги гледаш когато вече си карал на високи обороти! Ако я оставиш да работи 5-10 мин. на празен ход - ще видиш друга картина - по-скоро черно-опушени! За проблема с обогатената горивна смес се търси причината в зависимост от инж. система

                      Коментар


                        #12
                        На място като работи цвета е същия,електродите с керемиден цвят а отстрани опушени!Проблема с паленето е следния студена пали добре,топла пак пали добре,ако я оставя за известно време 30 мин.стартера върти и след 10 сек пали в някой случай бутвам педала на газта да и помогна и пали .При запалване лампата на маслото изгасва а тази на акумулатора свети докато оборотите се нормализират тъй като има мудност и при студдено палене започват от 700 и стигайки 1000 Колата не работи равномерно в първите секунди но като качи оборотите(900-1000) угасва лампичката на акумулатора.Въздуха ли е малко кво е що е незнам Моторчето за празен ход е ва смяна но до сега палеше добре топла или студена.Сега чакам ново тия дни.След като запаля по начина с подаване на газта или продължитилно въртене,всяко следващо палене е безпроблемно .Колата явно се дави!!!.Датчици мерени,помпата е нова,свещи нови,подава добра искра.........абе загадка а и вече не ми се ходи по майстори,че само казват карай не бой се.Давай те съвет
                        now. BMW E39 523i '98 170hp
                        ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                        ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                        Коментар


                          #13
                          Мисля че забравяте за ланда сондата която подава информация на компа и той определя качството на сместа.
                          Обичам си работата.

                          Коментар


                            #14
                            тая вечер развивам свещите както е работила вчера на място и те черни и мокри!Какви са причините за това и каде да търся проблема
                            now. BMW E39 523i '98 170hp
                            ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                            ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                            Коментар

                            Working...
                            X