Здравейте, четох из форума подобни теми, но не намерих какъв е проблема..Писна ми от тоя фиат. Онзи ден пред блока изгасна.В парвия момент помислих, че е свършил бензина, защото лампичката не работи като хората..Седя няколко дни пред блока и когато накрая сипах 10 литра мислех,че вс е ок. Сега като завъртя ключа, колата пали, задържа 1-2 секунди и гасне.При следващите опити изобщо не пали. Скапах си акумулатора, заредих го и пак..Прави ми впечатление, че при първото даване на контакт бенз помпа издава характерния звук,но не винаги пали. При следващите опити тя не реагира, а след 5 мин отново издава звук.Бензин има, ток има,,каде е проблема???Ако са свещи мисля, че не би трябвало да пали изобщо?? А ако помпата се е скапала..не ми се мисли ..мОля помагайте
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колата не иска да запали :(
Collapse
X
-
Причините може да са 1001 бр - най-добре иди в сервиз. Може и да са свещи, не е изключено. А помпата може да чуеш дали ти работи, като дадеш с ключа на контакт и се заслушаш в дясно отзад - трябва да шуми за около 2-3 секунди. По - добре обаче извади бензиновото маркучле(на картинката) и да дадеш контакт - ако качва бензин значи помпата и горивния филтър са наред. Успех.M-Benz E 250 TD 150hp
M-Benz 200d 75 hp
Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили
Коментар
-
Темичката прилича на мойта!И аз я бях удавил смених свещи и запали...обаче сега пали но не от първия път на мен тва ми е проблема,че не пали от раз...дано колегите помогнат и дано минеш с най-лекото успехnow. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
msotiroff написа:По - добре обаче извади бензиновото маркучле(на картинката) и да дадеш контакт - ако качва бензин значи помпата и горивния филтър са наред.
Коментар
-
Ами значи вече съм доста объркан.. Значи: Има голяма вероятност онзиден пред блока да е свършил тотално бензина и затова да изгасна. Или..нещо друго се е скапало и затова изгасна. Наистина помпата се чува , не всеки път, но да кажем 4-5 от 10 пъти..Проблема е, че понякога колата си пали, работи секунда-две и гасне. Бутахме я онзи ден като нямаше ток в акумулатора, но само замериса на бензин.А и както много се е писало тук като отворя капачката на резервоара има едно свистене...За съжаление ще мога да видя отговорите ви, чак към 5 довечера, но ми се иска да опитам всички възможни дейности по мойте сили..Хора писна ми на всяка заплата да давам сума пари за ремонт на всичкото отгоре се оказа, че нямам и онази кука, която се завива ,за да ме издърпат до някой сервиз..Довечера ще се мъчас нея, но ми дайте насока какво точно да правя и как.Благодаря ви предварително.п.п. Не знам дали е важно, но сега ми направи впечатление, че като дам контакт светват лампичките на инж, акум, масло и коде-то. След това инж и коде-то изгасват, а тези на акумулатора и маслото остават. Проверих маслото и си е ок.????Така ли трябва да е?Bravo 1.6 16V
Коментар
-
masterkar написа:msotiroff написа:По - добре обаче извади бензиновото маркучле(на картинката) и да дадеш контакт - ако качва бензин значи помпата и горивния филтър са наред.M-Benz E 250 TD 150hp
M-Benz 200d 75 hp
Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили
Коментар
-
Аз съм с Пунто, но комшията караше Типо и той имаше същия проблем като теб, оказа се че кабелите на бензиновате помпа в резервоара му правеха беля, не правеха хубав контакт след ппочистване и пристягане всичко се оправи.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Старата ми помпа беше с болчета а новата е с букси и когато слагахме помпата едната се беше откачила и аз спекох като не я чух да върти уж я оправихме тя е нова тъй като старата се счупи и тая новата е по мека но я стегнахме :D В тая връзка искам да ви питам каква е ролята на една медна тръбичка(спираловидна)НОМЕР 7 която е на помпата ето и линк http://91.92.0.122:7080/navi?MOD_COD...OD=0&DRW_NUM=2now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
mixifixi написа:Ами значи вече съм доста объркан.. Значи: Има голяма вероятност онзиден пред блока да е свършил тотално бензина и затова да изгасна. Или..нещо друго се е скапало и затова изгасна. Наистина помпата се чува , не всеки път, но да кажем 4-5 от 10 пъти..Проблема е, че понякога колата си пали, работи секунда-две и гасне. Бутахме я онзи ден като нямаше ток в акумулатора, но само замериса на бензин.А и както много се е писало тук като отворя капачката на резервоара има едно свистене...За съжаление ще мога да видя отговорите ви, чак към 5 довечера, но ми се иска да опитам всички възможни дейности по мойте сили..Хора писна ми на всяка заплата да давам сума пари за ремонт на всичкото отгоре се оказа, че нямам и онази кука, която се завива ,за да ме издърпат до някой сервиз..Довечера ще се мъчас нея, но ми дайте насока какво точно да правя и как.Благодаря ви предварително.п.п. Не знам дали е важно, но сега ми направи впечатление, че като дам контакт светват лампичките на инж, акум, масло и коде-то. След това инж и коде-то изгасват, а тези на акумулатора и маслото остават. Проверих маслото и си е ок.????Така ли трябва да е?Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
Здравейте, продължавам с информацията за злощастната ми колица..Снощи след работа, повиках един майстор от сервиза до нас и с него разкачихме въпросните маркучи от бенз помпа към ДВГ-то. Резултата- давам контакт и от маркуча пръска бензин,Връщам обратно, давам пак и не пръска...така няколко пъти, като номера с пръскането става понякога, когато както бях споменал се чува помпата да шуми. Майстора каза, че ’Тея помпи или работят или не’...нямало средно положение Днес ще я вземе в сервиза да я лекува, но ако наистина не е помпата ( ДАНО НЕ Е ТЯ ) , какво остава...Казахте да проверя свещите..ами добре, но ми трябва ключ за тях, така че не успях да ги видя.Но и ако са те- как така колата изведнъж реши да не пали?? А и защо вечер като се прибера от работа и я пробвам пали, работи 1-2 сек и гасне? Какво да правя? Че ще я гледат в сервиз ясно, по една или друга причина ще в сервиза до нас в слатина..просто няма как да я закарам на друго място.п.п. уфф когато си купувах кола, всички ме освиркваха..’Фиат това- фиат онова’, но аз много си го харесвах и го купих..сега за март месец само ..термостат, това сега...и пак всички ми се подиграват..’Да ме беше послушал..купи си голф.’.аааааааааааааа искам си количката, обичам да си я карам ама амй повече пари и време за ремонти отколкото за каране:::::DBravo 1.6 16V
Коментар
-
Порови се във форума на фолксваген. Не е изключено да попадниш и на непалещ Голф, споко. Подходи по-позитивно и работата ще тръгне! помпата ВСЕКИ път ли пръска един път и следващият не, или понякога по два-три пъти не?Да не се окаже кабелен проблем? Пробва ли само да и подадаш напрежение от друго място? Мисля че си избързал с майстора. Взел я да я прави - тя не е ли капсулована....Ако е бош, както би трябвало да е, тоест немска, ето ти проблема - мръсотия.Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
mixifixi написа:...и с него разкачихме въпросните маркучи от бенз помпа към ДВГ-то. Резултата- давам контакт и от маркуча пръска бензин,Връщам обратно, давам пак и не пръска...така няколко пъти, като номера с пръскането става понякога, когато както бях споменал се чува помпата да шуми...M-Benz E 250 TD 150hp
M-Benz 200d 75 hp
Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар