Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колата не иска да запали :(

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Колата не иска да запали :(

    Здравейте, четох из форума подобни теми, но не намерих какъв е проблема..Писна ми от тоя фиат. Онзи ден пред блока изгасна.В парвия момент помислих, че е свършил бензина, защото лампичката не работи като хората..Седя няколко дни пред блока и когато накрая сипах 10 литра мислех,че вс е ок. Сега като завъртя ключа, колата пали, задържа 1-2 секунди и гасне.При следващите опити изобщо не пали. Скапах си акумулатора, заредих го и пак..Прави ми впечатление, че при първото даване на контакт бенз помпа издава характерния звук,но не винаги пали. При следващите опити тя не реагира, а след 5 мин отново издава звук.Бензин има, ток има,,каде е проблема???Ако са свещи мисля, че не би трябвало да пали изобщо?? А ако помпата се е скапала..не ми се мисли ..мОля помагайте
    Bravo 1.6 16V

    #2
    Според мен си я задавил яко.Свали свещите и ги изчисти и подсуши.Трябва да запали без газ.Въздушния филтър как е .
    FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6

    Коментар


      #3
      Причините може да са 1001 бр - най-добре иди в сервиз. Може и да са свещи, не е изключено. А помпата може да чуеш дали ти работи, като дадеш с ключа на контакт и се заслушаш в дясно отзад - трябва да шуми за около 2-3 секунди. По - добре обаче извади бензиновото маркучле(на картинката) и да дадеш контакт - ако качва бензин значи помпата и горивния филтър са наред. Успех.
      Прикачени файлове
      M-Benz E 250 TD 150hp
      M-Benz 200d 75 hp
      Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили

      Коментар


        #4
        Темичката прилича на мойта!И аз я бях удавил смених свещи и запали...обаче сега пали но не от първия път на мен тва ми е проблема,че не пали от раз...дано колегите помогнат и дано минеш с най-лекото успех
        now. BMW E39 523i '98 170hp
        ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
        ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

        Коментар


          #5
          Помпата се чува по-отчетливо само първия път като не е палена скоро колата. Ако изгасне и пак дадеш контакт естествено, че няма да чуеш същия звук, тя си е подкачила бензинец
          Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

          Коментар


            #6
            msotiroff написа:
            По - добре обаче извади бензиновото маркучле(на картинката) и да дадеш контакт - ако качва бензин значи помпата и горивния филтър са наред.
            Един съвет към mixifixi: Не прави грешката да вадиш бензиновия маркуч от щуцера ако е оригиналния - после много трудно ще го вкараш обратно в щуцера /поне ще ти трябва пистолет за горещ въздух/, защото отдолу е пластмаса, върху която има гумен маркуч и т.н. ! То и на 1.6 двигателя е малко по-различна картинката, но ...
            BRAVA 1,6 16V EL 96г. - АГУ "Landi"
            Среден разход на газ

            Коментар


              #7
              Ами значи вече съм доста объркан.. Значи: Има голяма вероятност онзиден пред блока да е свършил тотално бензина и затова да изгасна. Или..нещо друго се е скапало и затова изгасна. Наистина помпата се чува , не всеки път, но да кажем 4-5 от 10 пъти..Проблема е, че понякога колата си пали, работи секунда-две и гасне. Бутахме я онзи ден като нямаше ток в акумулатора, но само замериса на бензин.А и както много се е писало тук като отворя капачката на резервоара има едно свистене...За съжаление ще мога да видя отговорите ви, чак към 5 довечера, но ми се иска да опитам всички възможни дейности по мойте сили..Хора писна ми на всяка заплата да давам сума пари за ремонт на всичкото отгоре се оказа, че нямам и онази кука, която се завива ,за да ме издърпат до някой сервиз..Довечера ще се мъчас нея, но ми дайте насока какво точно да правя и как.Благодаря ви предварително.п.п. Не знам дали е важно, но сега ми направи впечатление, че като дам контакт светват лампичките на инж, акум, масло и коде-то. След това инж и коде-то изгасват, а тези на акумулатора и маслото остават. Проверих маслото и си е ок.????Така ли трябва да е?
              Bravo 1.6 16V

              Коментар


                #8
                2-те лампички изгасват след като се запали колата

                Коментар


                  #9
                  masterkar написа:
                  msotiroff написа:
                  По - добре обаче извади бензиновото маркучле(на картинката) и да дадеш контакт - ако качва бензин значи помпата и горивния филтър са наред.
                  Един съвет към mixifixi: Не прави грешката да вадиш бензиновия маркуч от щуцера ако е оригиналния - после много трудно ще го вкараш обратно в щуцера /поне ще ти трябва пистолет за горещ въздух/, защото отдолу е пластмаса, върху която има гумен маркуч и т.н. ! То и на 1.6 двигателя е малко по-различна картинката, но ...
                  Да наистина, по - добре дай 10лв. в сервиза, за да ти измерят налягането на помпата Аз лично нямам проблеми с ваденето и поставянето на въпросния маркуч. Също така гледката не е същата, но е подобна - качих снимката, за да знаеш горе долу за какво става въпрос.
                  M-Benz E 250 TD 150hp
                  M-Benz 200d 75 hp
                  Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили

                  Коментар


                    #10
                    Аз съм с Пунто, но комшията караше Типо и той имаше същия проблем като теб, оказа се че кабелите на бензиновате помпа в резервоара му правеха беля, не правеха хубав контакт след ппочистване и пристягане всичко се оправи.
                    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                    Коментар


                      #11
                      Старата ми помпа беше с болчета а новата е с букси и когато слагахме помпата едната се беше откачила и аз спекох като не я чух да върти уж я оправихме тя е нова тъй като старата се счупи и тая новата е по мека но я стегнахме :D В тая връзка искам да ви питам каква е ролята на една медна тръбичка(спираловидна)НОМЕР 7 която е на помпата ето и линк http://91.92.0.122:7080/navi?MOD_COD...OD=0&DRW_NUM=2
                      now. BMW E39 523i '98 170hp
                      ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                      ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                      Коментар


                        #12
                        mixifixi написа:
                        Ами значи вече съм доста объркан.. Значи: Има голяма вероятност онзиден пред блока да е свършил тотално бензина и затова да изгасна. Или..нещо друго се е скапало и затова изгасна. Наистина помпата се чува , не всеки път, но да кажем 4-5 от 10 пъти..Проблема е, че понякога колата си пали, работи секунда-две и гасне. Бутахме я онзи ден като нямаше ток в акумулатора, но само замериса на бензин.А и както много се е писало тук като отворя капачката на резервоара има едно свистене...За съжаление ще мога да видя отговорите ви, чак към 5 довечера, но ми се иска да опитам всички възможни дейности по мойте сили..Хора писна ми на всяка заплата да давам сума пари за ремонт на всичкото отгоре се оказа, че нямам и онази кука, която се завива ,за да ме издърпат до някой сервиз..Довечера ще се мъчас нея, но ми дайте насока какво точно да правя и как.Благодаря ви предварително.п.п. Не знам дали е важно, но сега ми направи впечатление, че като дам контакт светват лампичките на инж, акум, масло и коде-то. След това инж и коде-то изгасват, а тези на акумулатора и маслото остават. Проверих маслото и си е ок.????Така ли трябва да е?
                        Само на бензин ли си? Ако си само на бензин и аз залагам на бензиновата помпа, или, както на повечето коли тук - бензинов филтър. Хората ги сменягт всяка година. Ако не си го сменил - първо това направи. Пробвай също да запалиш с отворена капачка на резервоара, да не се окаже че имаш запушване или високо налягане в резервоара. Пробвай също тоя номер със свещите, но ги свали на изстинал двигател, преди да си палил и прочее. Зачисти ги с нещо и си ги сложи отново. Пипни всички кабели - извади ги и ги сложи един по един и от страна на свещите, и от другата.Тези дребни нещица са си препъни камък и то голям. Ако не помогнат - дърпане, бутане и....сервиза.Не се впечатлявай много от такива неща. Случват се на всяка кола, не си мисли че като вземеш нещо друго ще е по-различно само заради марката. Дори мерцедесите не са застраховани.Успех!
                        Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                        Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                        Коментар


                          #13
                          Здравейте, продължавам с информацията за злощастната ми колица..Снощи след работа, повиках един майстор от сервиза до нас и с него разкачихме въпросните маркучи от бенз помпа към ДВГ-то. Резултата- давам контакт и от маркуча пръска бензин,Връщам обратно, давам пак и не пръска...така няколко пъти, като номера с пръскането става понякога, когато както бях споменал се чува помпата да шуми. Майстора каза, че ’Тея помпи или работят или не’...нямало средно положение Днес ще я вземе в сервиза да я лекува, но ако наистина не е помпата ( ДАНО НЕ Е ТЯ ) , какво остава...Казахте да проверя свещите..ами добре, но ми трябва ключ за тях, така че не успях да ги видя.Но и ако са те- как така колата изведнъж реши да не пали?? А и защо вечер като се прибера от работа и я пробвам пали, работи 1-2 сек и гасне? Какво да правя? Че ще я гледат в сервиз ясно, по една или друга причина ще в сервиза до нас в слатина..просто няма как да я закарам на друго място.п.п. уфф когато си купувах кола, всички ме освиркваха..’Фиат това- фиат онова’, но аз много си го харесвах и го купих..сега за март месец само ..термостат, това сега...и пак всички ми се подиграват..’Да ме беше послушал..купи си голф.’.аааааааааааааа искам си количката, обичам да си я карам ама амй повече пари и време за ремонти отколкото за каране:::::D
                          Bravo 1.6 16V

                          Коментар


                            #14
                            Порови се във форума на фолксваген. Не е изключено да попадниш и на непалещ Голф, споко. Подходи по-позитивно и работата ще тръгне! помпата ВСЕКИ път ли пръска един път и следващият не, или понякога по два-три пъти не?Да не се окаже кабелен проблем? Пробва ли само да и подадаш напрежение от друго място? Мисля че си избързал с майстора. Взел я да я прави - тя не е ли капсулована....Ако е бош, както би трябвало да е, тоест немска, ето ти проблема - мръсотия.
                            Прикачени файлове
                            Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                            Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                            Коментар


                              #15
                              mixifixi написа:
                              ...и с него разкачихме въпросните маркучи от бенз помпа към ДВГ-то. Резултата- давам контакт и от маркуча пръска бензин,Връщам обратно, давам пак и не пръска...така няколко пъти, като номера с пръскането става понякога, когато както бях споменал се чува помпата да шуми...
                              Хммм, помпа с характер, значи ... Yellow_Flash_Colorz_PDT_08
                              M-Benz E 250 TD 150hp
                              M-Benz 200d 75 hp
                              Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили

                              Коментар

                              Working...
                              X