Колата е Темпра-комби 1.6 1994г с АБС.Купих я преди месец и още като я преглеждаха се установи , че всички колела се въртят с усилие.Мислех че с каране спирачките ще се оправят , но за съжаление проблема стои и след 1000км.Отпред и отзад е с дискови спирачки.Очаквам вашите професионални съвети къде да търся проблема! И още един въпрос каква газова да и сложа?ПРЕДВАРИТЕЛНО БЛАГОДАРЯ!!!P.S.АБС работи както трябва.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
На Темрата спирачките задържат:-(
Collapse
X
-
Бе море, баш в спирачните апарати ще е проблема, ама ти ще кажеш какво е излязло.СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
Re: Re
Nicky написа:И четирите колела задържат по един и същи начин което ме навежда на мисълта че проблема не е в спирачнита апарати а някъде другаде.Задържа постоянно.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Мисля тука ще прочетеш нещо полезно за твоите спирачки: http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=11396. Иначе ползваш ВД-40 или разни други омаслители и раздвижване(навън-навътре) и така след като всичко е смазано мисля няма да имаш проблеми, и колата ще летиСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
Първо по въпроса със спирачките. И на мен ми задържаха. Оказа се че проблемът е комплексен. Блокирал апарат, скъсан маншон, които пази да не влиза прах и мръсотия в апарата и стари маркучета. Когато маншона се скъса апарата почва да клеясва и от там задържа със сигурност. Трябва да свалиш маншона да раздвижиш апарата /раздвижи хубаво буталото и го напръскаи с някаква смазка/.После трябва така да сложиш новия маншон, че да влезе в апарата и да не влиза там прах. Малко е трудно и ще трябва с отверка да го понатикаш без да го скъсаш. От маркучетата също може да е ако са стари. Аз мойте ги смених отзад всичките общо са 4 - всеки е по 8-10 лв. Може да имаш проблеми с отвиването от тръбичките. Трябва да нагрееш накрайниците им. Аз направо ги смених щото бяха много стари. После слагаш нова спирачна течност обезвъздушаваш и пробваш дали има проблеми. За газовата трябва да сложиш такава за моноинжекцион. Не е много скъпа около 400лв. Няма да имаш проблеми ама е хубаво сложиш стимулатор на ламда сондата, че може да се трупат грешки. Аз имам вече близо година газова и нямам сериозни проблеми. Бяха се натрупали грешки, но това е защото нямам стимулатор на ламда сондата. Със сваляне на клемата на плюса и чистете на грешките няма проблеми. Харчи ми в София към 12 на извънградско 8,5-9.
Коментар
-
Re: На Темрата спирачките задържат
Nicky написа:Колата е Темпра-комби 1.6 1994г с АБС.Купих я преди месец и още като я преглеждаха се установи , че всички колела се въртят с усилие.Мислех че с каране спирачките ще се оправят , но за съжаление проблема стои и след 1000км.Отпред и отзад е с дискови спирачки.Очаквам вашите професионални съвети къде да търся проблема! И още един въпрос каква газова да и сложа?ПРЕДВАРИТЕЛНО БЛАГОДАРЯ!!!P.S.АБС работи както трябва.стандарт! Относно агу-то - Темпрата е голям автомобил, още повече, че е и комбе
Защо не се ориентираш към метан - 70-100 кг отзад, няма да ги усети
Определено, ще ти е много по-евтинко, само първоначално ти трябва повече капитал, но минаваш ли над 20000км годишно, бързо ще усетиш разликата
Метан-станциите стават все повече
Иначе, каквото и газово да сложиш(препоръчително е италианско,много ясно
), важното е всичко да е новичко; всичките коли във семейството(без вартбурга), са били и са със Ловато газ - стига монтажа да е качествен и настройката да е точна - никакви проблеми! Моноинжекцията е като карбуратора - може и без симу-емулатори и излиза 400,450 лв! А, може и май е препоръчително със тях - аз май ще слагам, още малко навиване ми трябва. Колегата Qnisz, от АГУ раздела е причината за това
1.4, 12V, 80к.с., ноем.'95, на газ
Коментар
-
Re: На Темрата спирачките задържат
nadq написа:Nicky написа:Колата е Темпра-комби 1.6 1994г с АБС.Купих я преди месец и още като я преглеждаха се установи , че всички колела се въртят с усилие.Мислех че с каране спирачките ще се оправят , но за съжаление проблема стои и след 1000км.Отпред и отзад е с дискови спирачки.Очаквам вашите професионални съвети къде да търся проблема! И още един въпрос каква газова да и сложа?ПРЕДВАРИТЕЛНО БЛАГОДАРЯ!!!P.S.АБС работи както трябва.стандарт! Относно агу-то - Темпрата е голям автомобил, още повече, че е и комбе
Защо не се ориентираш към метан - 70-100 кг отзад, няма да ги усети
Определено, ще ти е много по-евтинко, само първоначално ти трябва повече капитал, но минаваш ли над 20000км годишно, бързо ще усетиш разликата
Метан-станциите стават все повече
Иначе, каквото и газово да сложиш(препоръчително е италианско,много ясно
), важното е всичко да е новичко; всичките коли във семейството(без вартбурга), са били и са със Ловато газ - стига монтажа да е качествен и настройката да е точна - никакви проблеми! Моноинжекцията е като карбуратора - може и без симу-емулатори и излиза 400,450 лв!
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Re: На Темрата спирачките задържат
nadq написа:pakumba написа:аз спир течност не сменям.и то на 2 години все ще се случи да изгние някоя или да трябва да сменям спир. маркуч и съответно без да искам я посменям, затова норочно не я сменям :D п.с. преди години карах кола със олио вместо спирачна течност обаче в съединителя. то разлика няма все е помпичка, ама не е добре. и все пак ако се случи на път да ти потрябва можеш да сипеш олио за да се прибереш или сапунена вода, затова винаги си имам сапунче в багажника
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Re
Благодаря ня всички за експертните съвети.В събота ще я вдигна на крика и ще се позанимавам със спирачните апарати ще погледна и сервото - дали има хлабина между неговото прътче и буталото на помпата мисля че трябва да бъде 1.5-3.5 мм.За метан не мисля - карам 10-15000км годишно а и самата кола е пригодена за газова бутилка под пода на багажника а резервната гума е сложена права отстрани.Предлагат ми Ловато 270лв + 100лв бутилка + 100лв монтаж дали е изгодно?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар