Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

На Темрата спирачките задържат:-(

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    На Темрата спирачките задържат:-(

    Колата е Темпра-комби 1.6 1994г с АБС.Купих я преди месец и още като я преглеждаха се установи , че всички колела се въртят с усилие.Мислех че с каране спирачките ще се оправят , но за съжаление проблема стои и след 1000км.Отпред и отзад е с дискови спирачки.Очаквам вашите професионални съвети къде да търся проблема! И още един въпрос каква газова да и сложа?ПРЕДВАРИТЕЛНО БЛАГОДАРЯ!!!P.S.АБС работи както трябва.

    #2
    почисти буталцето и ако не се оправи смени течността. кога задържа-винаги или след като си покарал и сътвтно поспирал малко
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      Re

      И четирите колела задържат по един и същи начин което ме навежда на мисълта че проблема не е в спирачнита апарати а някъде другаде.Задържа постоянно.

      Коментар


        #4
        Бе море, баш в спирачните апарати ще е проблема, ама ти ще кажеш какво е излязло.
        СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
        бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
        сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
        ИТАЛФЕСТ 2007

        Коментар


          #5
          Re: Re

          Nicky написа:
          И четирите колела задържат по един и същи начин което ме навежда на мисълта че проблема не е в спирачнита апарати а някъде другаде.Задържа постоянно.
          ми не е сигурно, че не е от спир апарати. може би да не е карана дълго и всички да са запекли. ти как разра, че всички задържат- всички джанти ли са топли? вдигни колата, виж спир апарат как е, според мен няма дръга възможност да задържа освен буталцата. да кажем, че ако се появяваше това задържане след натоварване на спир. система, то да си смениш течността, понеже казват, че като е стара и при загряване се разширявала и може да задърва, но след като го прави винаги не е от това. колата седяла ли е дълго преди ти да я вземеш?
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #6
            Най-вероятно буталцата задържат.Като седи изв. време некарана и клеясват и оттам.
            N.Y. State of Mind

            Коментар


              #7
              Re

              Колата от Австрия са я докарали 01.2007,Когато колата е на подемник и въртя колелетата се въртят трудно и усилието е почти едно и също.Как се поправят клеясалите спирачни апрати?

              Коментар


                #8
                Ако е сменяно сервото на спирачките и не е регулирано правилно, то тогава може да задържа и от него.
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Коментар


                  #9
                  Мисля тука ще прочетеш нещо полезно за твоите спирачки: http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=11396. Иначе ползваш ВД-40 или разни други омаслители и раздвижване(навън-навътре) и така след като всичко е смазано мисля няма да имаш проблеми, и колата ще лети
                  СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                  бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                  сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                  ИТАЛФЕСТ 2007

                  Коментар


                    #10
                    Първо по въпроса със спирачките. И на мен ми задържаха. Оказа се че проблемът е комплексен. Блокирал апарат, скъсан маншон, които пази да не влиза прах и мръсотия в апарата и стари маркучета. Когато маншона се скъса апарата почва да клеясва и от там задържа със сигурност. Трябва да свалиш маншона да раздвижиш апарата /раздвижи хубаво буталото и го напръскаи с някаква смазка/.После трябва така да сложиш новия маншон, че да влезе в апарата и да не влиза там прах. Малко е трудно и ще трябва с отверка да го понатикаш без да го скъсаш. От маркучетата също може да е ако са стари. Аз мойте ги смених отзад всичките общо са 4 - всеки е по 8-10 лв. Може да имаш проблеми с отвиването от тръбичките. Трябва да нагрееш накрайниците им. Аз направо ги смених щото бяха много стари. После слагаш нова спирачна течност обезвъздушаваш и пробваш дали има проблеми. За газовата трябва да сложиш такава за моноинжекцион. Не е много скъпа около 400лв. Няма да имаш проблеми ама е хубаво сложиш стимулатор на ламда сондата, че може да се трупат грешки. Аз имам вече близо година газова и нямам сериозни проблеми. Бяха се натрупали грешки, но това е защото нямам стимулатор на ламда сондата. Със сваляне на клемата на плюса и чистете на грешките няма проблеми. Харчи ми в София към 12 на извънградско 8,5-9.
                    Темпра 1,6 i.e. 1994г. 853C1000 LPG
                    Някога в миналото караше Фиат 127 1983г. 127A6.054
                    Совалката средно на LPG
                    Отишъл в затвора, попаднал на хора и станал човек

                    Коментар


                      #11
                      Re: На Темрата спирачките задържат

                      Nicky написа:
                      Колата е Темпра-комби 1.6 1994г с АБС.Купих я преди месец и още като я преглеждаха се установи , че всички колела се въртят с усилие.Мислех че с каране спирачките ще се оправят , но за съжаление проблема стои и след 1000км.Отпред и отзад е с дискови спирачки.Очаквам вашите професионални съвети къде да търся проблема! И още един въпрос каква газова да и сложа?ПРЕДВАРИТЕЛНО БЛАГОДАРЯ!!!P.S.АБС работи както трябва.
                      Колеги, не мислите ли, че е малко вероятно, всичките апаратчета и буталца да са му запекли едновременно, като и колата е карана? По-скоро, проблема е нещо по-централно и общо - на първо време, източи хубаво спирачната течност, прочисти системата и си сложи хубава, маркова, покриваща DOT 4 стандарт! Относно агу-то - Темпрата е голям автомобил, още повече, че е и комбе Защо не се ориентираш към метан - 70-100 кг отзад, няма да ги усети Определено, ще ти е много по-евтинко, само първоначално ти трябва повече капитал, но минаваш ли над 20000км годишно, бързо ще усетиш разликата Метан-станциите стават все повече Иначе, каквото и газово да сложиш(препоръчително е италианско,много ясно), важното е всичко да е новичко; всичките коли във семейството(без вартбурга), са били и са със Ловато газ - стига монтажа да е качествен и настройката да е точна - никакви проблеми! Моноинжекцията е като карбуратора - може и без симу-емулатори и излиза 400,450 лв! А, може и май е препоръчително със тях - аз май ще слагам, още малко навиване ми трябва. Колегата Qnisz, от АГУ раздела е причината за това
                      1.4, 12V, 80к.с., ноем.'95, на газ

                      Коментар


                        #12
                        Re: На Темрата спирачките задържат

                        nadq написа:
                        Nicky написа:
                        Колата е Темпра-комби 1.6 1994г с АБС.Купих я преди месец и още като я преглеждаха се установи , че всички колела се въртят с усилие.Мислех че с каране спирачките ще се оправят , но за съжаление проблема стои и след 1000км.Отпред и отзад е с дискови спирачки.Очаквам вашите професионални съвети къде да търся проблема! И още един въпрос каква газова да и сложа?ПРЕДВАРИТЕЛНО БЛАГОДАРЯ!!!P.S.АБС работи както трябва.
                        Колеги, не мислите ли, че е малко вероятно, всичките апаратчета и буталца да са му запекли едновременно, като и колата е карана? По-скоро, проблема е нещо по-централно и общо - на първо време, източи хубаво спирачната течност, прочисти системата и си сложи хубава, маркова, покриваща DOT 4 стандарт! Относно агу-то - Темпрата е голям автомобил, още повече, че е и комбе Защо не се ориентираш към метан - 70-100 кг отзад, няма да ги усети Определено, ще ти е много по-евтинко, само първоначално ти трябва повече капитал, но минаваш ли над 20000км годишно, бързо ще усетиш разликата Метан-станциите стават все повече Иначе, каквото и газово да сложиш(препоръчително е италианско,много ясно), важното е всичко да е новичко; всичките коли във семейството(без вартбурга), са били и са със Ловато газ - стига монтажа да е качествен и настройката да е точна - никакви проблеми! Моноинжекцията е като карбуратора - може и без симу-емулатори и излиза 400,450 лв!
                        ами не е никакъв проблема ако ен е карана 2-3 месеца тази кола да запекат всички цилиндърчета. на мен досега н авсяка кола са ми запичали цилиндърчета и винаги е било от тях, не от маркучи или спир. течност- а аз спир течност не сменям. смятам, най-лесно за всички е да се вдигне колата и да се види, то си личи дори без сваляне на апарата дали задържа.
                        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                        Fiat Bravo'97 1,6 16v
                        Fiat Tempra'91 1,6 mono

                        Коментар


                          #13
                          Re: На Темрата спирачките задържат

                          pakumba написа:
                          аз спир течност не сменям.
                          Е, защо така? Нали и тя си има някакъв ресурс..? Както и течността за хидравликата, антифриза...
                          1.4, 12V, 80к.с., ноем.'95, на газ

                          Коментар


                            #14
                            Re: На Темрата спирачките задържат

                            nadq написа:
                            pakumba написа:
                            аз спир течност не сменям.
                            Е, защо така? Нали и тя си има някакъв ресурс..? Както и течността за хидравликата, антифриза...
                            не сравнявай МАСЛОТО на хидравликата с течността за спирачки. все пак то е масло и основната му функция е да смазва, докато и спирачната течност пак е масло, но основната му дейност не е такава, а между другото е и масло.антифриза също има мазителни качества, но и неговите основни функции не са да маже основно, а да охлажда. затова и може да се замени с вода, което не е добре, заради котления камък и все пак водната помпа на колите е на фтулка, което не е лагер с грес вътре и тази фтулка се смазва по 2 начина- 1. самия материал на фтулките ТРЯБВА да бъде мазен, не знам какъв е точно и какво слагат, но фтулките са леко "мазни" едни такива. другия вариант на смазване на тази фтулка е от мазния антифриз. а течността на спирачките съм казвал няколко пъти, но пак ще напиша, че от моторджии съм чувал, че си я сменят на 1-2 години, понеже като остареела и губила не знам си какви качества и при натоварено и продължително спиране тя се нагрявала и ако е стара се разширявала много и съответно ефекта се сещаш, че е блокаж на спирачките. аз не вярвам много много на тези неща обаче. всеки си има глава на раменете и си решава дали да я сменя никого не агитирам за нищо. а аз не я сменям, понеже на фиат спирачните тръбички гният и то на 2 години все ще се случи да изгние някоя или да трябва да сменям спир. маркуч и съответно без да искам я посменям, затова норочно не я сменям :D п.с. преди години карах кола със олио вместо спирачна течност обаче в съединителя. то разлика няма все е помпичка, ама не е добре. и все пак ако се случи на път да ти потрябва можеш да сипеш олио за да се прибереш или сапунена вода, затова винаги си имам сапунче в багажника
                            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                            Fiat Bravo'97 1,6 16v
                            Fiat Tempra'91 1,6 mono

                            Коментар


                              #15
                              Re

                              Благодаря ня всички за експертните съвети.В събота ще я вдигна на крика и ще се позанимавам със спирачните апарати ще погледна и сервото - дали има хлабина между неговото прътче и буталото на помпата мисля че трябва да бъде 1.5-3.5 мм.За метан не мисля - карам 10-15000км годишно а и самата кола е пригодена за газова бутилка под пода на багажника а резервната гума е сложена права отстрани.Предлагат ми Ловато 270лв + 100лв бутилка + 100лв монтаж дали е изгодно?

                              Коментар

                              Working...
                              X