Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Разстояние на електроди за свещи?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Значи поне 2-3 мои познати имаха същите "симптоми" като тебе, на студена кола пали, а на топла - мъкаааа. И при всички проблема се оказа датчика за позицията на коляновия вал - датчик на Хол май му викаха още. Не знам при теб дали е от това или от дюзите, просто споделям.
    Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

    Коментар


      #17
      Ами колега прав си за тоя датчик на коляновия вал!Когато при мен възникна проблема с паленето vesko.t каза,че този датчик най-често създава проблеми!Когато търсихме проблема измервахме всичко включително и този датчик!Покзанията му бяха 698 ома при допустими от 650-750,мисля че като възможна причина да прави проблем той отпада и не е ли логично ако той прави беля то колата въобще няма да запали !?Все пак благодаря ви колеги и се надявам който може и има идея да помага ...
      now. BMW E39 523i '98 170hp
      ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
      ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

      Коментар


        #18
        Сега като погледнах темата на колегата НСО и други колеги от форума разбирам,че трудното палене може и да е от бенз.помпа(колегите сменяли син датчик и датчик на колянов вал обаче било помпа)При мен тия датчици са ОК и остава помпата а е чисто нова и ако тя ми прави беля ще си сложа старата въпреки,че бучи.........мъкааааааааааа
        now. BMW E39 523i '98 170hp
        ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
        ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

        Коментар


          #19
          И още нещо,каква е ролята на серпентината на помпата(медната спираловидна тръбичка) щото като ми сменяха помпата маистора ми я върна и сега тя се вози в купето с мен а в ePer на сниката трябва да е там!Може ли липсата и да прави проблем и ако е тя да отида при майстора и да му я набия в......
          now. BMW E39 523i '98 170hp
          ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
          ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

          Коментар


            #20
            Преди малко ходих при един приятел и извадихме свещите които са нови и положението бе следното електродите с керемиден цвят а отстрани свещите черни,явно е че колата хапва масалце и това си го знам Компресията обаче както писах е добре в някой от по горните постове има и стойности!Угорихме старитеми свещи BOSH CHAMPION и сега съм с тях!Запалихме и след кратка работа ги извадихме пак свещите са добре,колата колкото и пати да я бутна палеше от раз което мен ме мъчеше!Има обаче едно бумтене появило се скоро и моя човек каза че са свещите,но и с новите и старите пак го има!Погледнахме разстоянието на електродите и тои каза че е малко и си погледна една програма в компа(той е майсторче) и по нея дават 0.9.Бутна ги сложих ме ги но бумтенето пак си остана!Аз преди си мислех че е нормално до някаква степен но явно не е.Сега ще покарам колат известно време с тези свещи за да видя дали проблема с паленето ще изчезне и ако е добре си оставям тези ако не незнам а следващата мисъл която ме спича е бумтенето!? какво мислите за това
            now. BMW E39 523i '98 170hp
            ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
            ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

            Коментар


              #21
              dimmX написа:
              Има обаче едно бумтене появило се скоро и моя човек каза че са свещите,но и с новите и старите пак го има!Погледнахме разстоянието на електродите и тои каза че е малко и си погледна една програма в компа(той е майсторче) и по нея дават 0.9.Бутна ги сложих ме ги но бумтенето пак си остана!Аз преди си мислех че е нормално до някаква степен но явно не е.Сега ще покарам колат известно време с тези свещи за да видя дали проблема с паленето ще изчезне и ако е добре си оставям тези ако не незнам а следващата мисъл която ме спича е бумтенето!? какво мислите за това
              А дали не е от това проблема
              dimmX написа:
              Обърках се дюзите са за чистене тъй като след изгасянена на двигателя той претръпва(явно пикаят и пускат бензин)По някога като дам на контак но не винаги се получава едно придръпване,не паля двигателя но все едно някой ме бутва леко....Брат ми имаше подобен проблем с неговата Дедра 2.0 ие и се оказаха дюзи....дали обаче могат да ми правят те проблем ако пускат бензин и ми давят колата и от там да пали трудно?Проблема с паленето е най ярък след като я покарам и я оставя някаде за известно време !
              А ето още малко инфо за свещите:http://www.globaldenso.com/cgi-bin/g...&action=search
              BRAVA 1,6 16V EL 96г. - АГУ "Landi"
              Среден разход на газ

              Коментар


                #22
                свещите са точно такива каквито са посочени на темпра 2.0ие щото и моя двигател е 159а6!
                now. BMW E39 523i '98 170hp
                ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                Коментар

                Working...
                X