Забелязох че при съединителя има някакъв шум,когато е натиснат (при работа на място) шум-а изчезва и когато се пусне шума е постоянен.Това признак ли е за заминаващ си съединител? Иначе скоростите си влизат леко и педала е мек-не е твърд.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
въпрос за съединител
Collapse
X
-
100% бъди сигурен, че е признак за отиващ си аксиален лагер.Не е задължително феродото на притискателния да е отишло, но като сваляш скорости най -добре е да се смени всичко комплект."Колко ще кара така?"... един господ може да ти каже, може и 500км може и 20 хил.примерно!SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
-
Малко неясно си го казал, но ако при натиснат съединител няма шум, значи шумът не идва от съединителя. Аксиалния лагер работи при натиснат съединител, при отпуснат - не. Ако шумът е при отпуснат съединител, а при натиснат спира, значи източник на шума е скоростната кутия!Не знам дали знаете, но "не знам" се пише отделно!
Fiat Punto 1.2 SX 2000 г.
Коментар
-
Sko написа:Малко неясно си го казал, но ако при натиснат съединител няма шум, значи шумът не идва от съединителя. Аксиалния лагер работи при натиснат съединител, при отпуснат - не. Ако шумът е при отпуснат съединител, а при натиснат спира, значи източник на шума е скоростната кутия!punto 1.2 16v sporting
Коментар
-
Sko написа:Малко неясно си го казал, но ако при натиснат съединител няма шум, значи шумът не идва от съединителя. Аксиалния лагер работи при натиснат съединител, при отпуснат - не. Ако шумът е при отпуснат съединител, а при натиснат спира, значи източник на шума е скоростната кутия!
Коментар
-
dimov75 написа:Мисля че зная каква е причината,онзи ден сменях носач и беалетки в сервиз и един "майстор" при ваденето на носача ми скъса маншон-а на вътрешното каре при което шурна масло.Смениха ми го срещу което искаха 10лв. за маншона +20лв. труд и ме изпрати да взема масло да долее.От магазин-а ми дадоха някакво кастрол за 14лв. и "майстор-а" доля половин литър.Сега забелязвам че кастрол-а е минерално ,а в книжката на мареята го дават синтетично! Може ли да се е пресякло и дали ще се оправи с смяна на маслото-пробега от тогава е около 50км. И каретата изобщо от маслото на ск.кутия ли се смазват?SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Така описан проблема вероятно е от лагери на първичен вал.Карай така.Ако има кой да ти разглоби скоростната кутия,смени лагерите на вала.Някъде 100-150 лева са.Преди години сменях на Уното,шумът изчезна,но ми се разтече маслото на скоростната кутия.FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6
Коментар
-
Re: въпрос за съединител
dimov75 написа:Забелязох че при съединителя има някакъв шум,когато е натиснат (при работа на място) шум-а изчезва и когато се пусне шума е постоянен.Това признак ли е за заминаващ си съединител? Иначе скоростите си влизат леко и педала е мек-не е твърд.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
dimov75 написа:при натиснат съединител-няма шум,пуснеш ли го има виене.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
dimov75 написа:Мисля че зная каква е причината,онзи ден сменях носач и беалетки в сервиз и един "майстор" при ваденето на носача ми скъса маншон-а на вътрешното каре при което шурна масло.Смениха ми го срещу което искаха 10лв. за маншона +20лв. труд и ме изпрати да взема масло да долее.От магазин-а ми дадоха някакво кастрол за 14лв. и "майстор-а" доля половин литър.Сега забелязвам че кастрол-а е минерално ,а в книжката на мареята го дават синтетично!1.4, 12V, 80к.с., ноем.'95, на газ
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар