Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

въпрос за съединител

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    въпрос за съединител

    Забелязох че при съединителя има някакъв шум,когато е натиснат (при работа на място) шум-а изчезва и когато се пусне шума е постоянен.Това признак ли е за заминаващ си съединител? Иначе скоростите си влизат леко и педала е мек-не е твърд.

    #2
    100% бъди сигурен, че е признак за отиващ си аксиален лагер.Не е задължително феродото на притискателния да е отишло, но като сваляш скорости най -добре е да се смени всичко комплект."Колко ще кара така?"... един господ може да ти каже, може и 500км може и 20 хил.примерно!
    SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

    Коментар


      #3
      благодаря колега!

      Коментар


        #4
        Малко неясно си го казал, но ако при натиснат съединител няма шум, значи шумът не идва от съединителя. Аксиалния лагер работи при натиснат съединител, при отпуснат - не. Ако шумът е при отпуснат съединител, а при натиснат спира, значи източник на шума е скоростната кутия!
        Не знам дали знаете, но "не знам" се пише отделно!
        Fiat Punto 1.2 SX 2000 г.

        Коментар


          #5
          Sko написа:
          Малко неясно си го казал, но ако при натиснат съединител няма шум, значи шумът не идва от съединителя. Аксиалния лагер работи при натиснат съединител, при отпуснат - не. Ако шумът е при отпуснат съединител, а при натиснат спира, значи източник на шума е скоростната кутия!
          е това е вече правилният отговор.
          punto 1.2 16v sporting

          Коментар


            #6
            Sko написа:
            Малко неясно си го казал, но ако при натиснат съединител няма шум, значи шумът не идва от съединителя. Аксиалния лагер работи при натиснат съединител, при отпуснат - не. Ако шумът е при отпуснат съединител, а при натиснат спира, значи източник на шума е скоростната кутия!
            Мисля че зная каква е причината,онзи ден сменях носач и беалетки в сервиз и един "майстор" при ваденето на носача ми скъса маншон-а на вътрешното каре при което шурна масло.Смениха ми го срещу което искаха 10лв. за маншона +20лв. труд и ме изпрати да взема масло да долее.От магазин-а ми дадоха някакво кастрол за 14лв. и "майстор-а" доля половин литър.Сега забелязвам че кастрол-а е минерално ,а в книжката на мареята го дават синтетично! Може ли да се е пресякло и дали ще се оправи с смяна на маслото-пробега от тогава е около 50км. И каретата изобщо от маслото на ск.кутия ли се смазват?

            Коментар


              #7
              dimov75 написа:
              Мисля че зная каква е причината,онзи ден сменях носач и беалетки в сервиз и един "майстор" при ваденето на носача ми скъса маншон-а на вътрешното каре при което шурна масло.Смениха ми го срещу което искаха 10лв. за маншона +20лв. труд и ме изпрати да взема масло да долее.От магазин-а ми дадоха някакво кастрол за 14лв. и "майстор-а" доля половин литър.Сега забелязвам че кастрол-а е минерално ,а в книжката на мареята го дават синтетично! Може ли да се е пресякло и дали ще се оправи с смяна на маслото-пробега от тогава е около 50км. И каретата изобщо от маслото на ск.кутия ли се смазват?
              Не, абсурд е маслото да се е пресякло, това са съвместими масла и не се пресичат.Да, вътрешното /ляво/ каре под водача /дясно срещу колата/ се маже от маслото на скоростите.Иначе за колата ти препоръчват синтетичното TUTELA ZC75 SYNT - 75W-80,което струва същите пари... не това е проблема!
              SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

              Коментар


                #8
                Така описан проблема вероятно е от лагери на първичен вал.Карай така.Ако има кой да ти разглоби скоростната кутия,смени лагерите на вала.Някъде 100-150 лева са.Преди години сменях на Уното,шумът изчезна,но ми се разтече маслото на скоростната кутия.
                FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6

                Коментар


                  #9
                  Re: въпрос за съединител

                  dimov75 написа:
                  Забелязох че при съединителя има някакъв шум,когато е натиснат (при работа на място) шум-а изчезва и когато се пусне шума е постоянен.Това признак ли е за заминаващ си съединител? Иначе скоростите си влизат леко и педала е мек-не е твърд.
                  Чакайте сега, ето го поста горе да го анализираме.Аз разбирам така нещата.Когато колата е на място, натискайки съединителя почва да шуми! Когато си махне крака от него спира....ТАКА ЛИ Е? Ако е така не го плашете с разни скорости, валове лагери и други пу... майни! 100% аксиален лагер!Ако е обратното, НАТИСКАЙКИ СЪЕДИНИТЕЛЯ, ШУМА СПИРА, тогава наистина е лагер в скоростите, но и той не е болка за умиране, втората ми кола в семейството Рено, от 1996г се кара с такъв шум при вдигнат крак от съединитея и няма признаци да се чупи!Трети, недобър вариант ......и двете, шум при натиснат, шум и при отпуснат съединител.Колега поясни!
                  SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                  Коментар


                    #10
                    при натиснат съединител-няма шум,пуснеш ли го има виене.Проблема е че от ден-два скоростите влизат трудно.Натегнах малко съединителя колкото да се прибера и сега ме е страх да я карам да не се счупи нещо.

                    Коментар


                      #11
                      dimov75 написа:
                      при натиснат съединител-няма шум,пуснеш ли го има виене.
                      За съжаление, е от лагер на първичния вал, което ще доведе до разглобяване на скоростите и смяната му.Както бях писал по-горе кола с подобен проблем карам почти 12 години, НО.... при Рено скоростите се обливат от 3.5 ЛИТРА масло, докато при Фиат са около 2л. Дали това има някакво значение не мога да се изразя еднозначно, но все пак го вземи предвид, ако решиш да "лежиш на мойта кълка"! Успех!!!
                      SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                      Коментар


                        #12
                        dimov75 написа:
                        Мисля че зная каква е причината,онзи ден сменях носач и беалетки в сервиз и един "майстор" при ваденето на носача ми скъса маншон-а на вътрешното каре при което шурна масло.Смениха ми го срещу което искаха 10лв. за маншона +20лв. труд и ме изпрати да взема масло да долее.От магазин-а ми дадоха някакво кастрол за 14лв. и "майстор-а" доля половин литър.Сега забелязвам че кастрол-а е минерално ,а в книжката на мареята го дават синтетично!
                        Колега, щом този шум се е появил СЛЕД намесата на "майстори", а преди това го е нямало ...много странно съвпадение, ако е случайно, просто нямам думи...отиди във друг сервиз, като им обясниш от къде е тръгнало всичко. Успех!
                        1.4, 12V, 80к.с., ноем.'95, на газ

                        Коментар

                        Working...
                        X