Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем със запалването Фиат Croma

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем със запалването Фиат Croma

    Здравейте,аз съм нов,преди минутка се регистрирах.Та имам си една Croma,много съм доволен от нея,но от извесно време взема да не иска да пали особено сутрин.Аз си мисля че може да е някои термо датчик ,защото пъроначално пал ,псле угасне и се почне въртене,а преди това чукнеш и палеше.Искам да попитам знаете ли някои сервз които да и направят истинска дигностика и да открият къде е проблема.Също така и бушона на киматроника ми изгаря ,нагрява се зверси и после аут.Мисля че има слаба връска някъде но незнам къде да търся така,че маи ми трябва и ел. сервиз.Благодаря ви предварително.p.s Срещите всяка неделя има ли ги за да мога да дойда да се запознаеме и да ми кажете как се става член на клуба.

    #2
    Та и аз като клегата по-горе закъсах с Croma 20 16v. За около 2 часа взе да гасне на ниски обороти, а след това отказа тотално да запали. ECM няма грешки. Измерих повечето датчици и вентили както са по схемата, която намерих в интернет -здрави са. Останаха два: един, който се намира над резервоара за вода за чистачките в предния десен калник (по посока на двийението) но не мога да стигна до него (води се "вентил за вентилация на резервоара" ???? дали е така ?) По друга схема - на Бош мотромик 1.7 там е намира карбонов филтър ( има една кутия там) за втечняване на горивните пари и центролен вентил.КЪДЕ е истината ?!?и другия - не мога да го намея където е по схема - "превключващ вентил на смукателния тръбопровод" ??? дали го има ?!?. Може ли да ме насочите къде и какво да търся още?Между другото модела ми е 1996г последната серия, а документациата, която намирам е до 93г.Предварително благодаря!!!

    Коментар


      #3
      Баща ми кара такава Крома 2.0 16 кл. Имаше преди такива проблеми с паленето. Този модел е с вградени комутатори в компа. Проблема се оказаха самите кабели на свещите. Понеже капака над свещите покрива и самите кабели се оказа че кабелите са преискрявали спрямо капака и комутаторите имат може би нешо като защита. Единия път така се чудих че не пали и като проверихме установих че не дава искра. След откачане на акум. за 10 мин. запали . После си поиграх да подложа две втулки по 5 мм. на болчетата на капака и той се отдалечи от кабелите и проблема се оправи . Между другото на един познат с Ланча Тема със същия мотор имаше същия проблем който решихме пак така. Окончателното оправяне идва със комплект нови кабели. Сега на колегата който пусна темата незнам точно какъв е мотора и какво да го посъветвам . При някои пълни инжекции се случва уплътненията на дюзите да прокапват поради остаряване и да задавят мотора. Също така това дето пали и угасва може да от налягане на горивото, запушен горивен филтър.......Инъче като запали върви ли добре. ?
      не подценявайте италианските коли
      Tipo 1.6 (149.C2.046)

      Коментар


        #4
        Смених кабелите на свещите с нови - няма разлика. Вчера хванах следният проблем - при постявяне ключа на Контакт трябва да се включи горивната помпа за 2-3 сек да направи налягане, НО при мен не е така. Меря на предпазителя на помпата: при контакт - нищо , при стартиране - за около 1 сек подава напрежение към помпата и спира .... ?!? може би нещо гаси ЕЦУ ?!? Ако захраня помпата дирекно от релето - чува се да работи и подава гориво. ... Някакви идеи ?!? п.с. Между другото в този модел има ли МАП сензор (водя спор с един приятел - според мен няма.) Поздрави!

        Коментар


          #5
          Значи на 2.0 16 мотора има едни релета които са отпред в коша зад акумулатора. Две от тях са за компютъра и другото за помпата . Ако някое от тях е нагоряло или му е нагорял самия цокъл може да ти прави проблем. при мен и двете релета са леко нагорели с деформиран от загряване корпус. Може да огледаш там как са . мисля по памет че като погледнеш откъм акумулатора средното реле е захранващото ,а на втория ред (вътрешния ред) последното в ляво е за помпата. Те би трябвало да си личат ако са нгорели и постопени.
          не подценявайте италианските коли
          Tipo 1.6 (149.C2.046)

          Коментар


            #6
            Благодаря за бързият отговор. Пак ще проверя, но по принцип съм провверил всички релета - има 5 на брой. извадил съм ги и съм ги мерил едно по едно и на съпротивление и чрез подаване на напрежение и мерене на контактното съпротивление - наред са. А кой подава първоначалното включване за 2 сек на помпата при поставяне на контак ЕЦУ-то ли или нещо друго? Вентила за обезвъздушаване на резервоара (CFSV) играе ли важна роля? Питам, защото както писах по-горе НЕ съм измерил този вентил, а установих че към мястото на този вентил отиват 3 тънки тръбички - две от тях идват от горната част на двигателя, а една идва от към купето?!? . Две от тях се събират в една с нещо като "тетка", от там минават през една кутия - може би карбонов филтър и от там минава през вентил отива в тръбата към купето?!? ( мисля че е така понеже достъпа е доста труден)Поздрави!

            Коментар


              #7
              Запали!!!

              Голямо чоплене падна! Кромата запали! Оказаха се 2 проблема: датчика на коляновия вал и бобината. Като ги мериш и на двата показателите им са в норми, но при работа първият работи нестабилно - от време навреме пропуска да чете (или да подава) импулси, а пък бобината (независимо от датчика) пак от време навреме хвърля искра когато си поиска .... абе при опит да запалиш гърмеше като гаубица... но пък като запалиш ... двигателя работиДоста научих за Мотроник 1.7, така че ако някой има зор - насреща съм.поздрави.

              Коментар

              Working...
              X