Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Помощ относно стъпковия мотор на браво 1.4

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Помощ относно стъпковия мотор на браво 1.4

    здравейте колеги . Много гаден проблем имама със стъпковия моторПаля сутринта и ако не я държа 1 - 2 минути на 1500-2000 оборота с помощта на педала на газта гасне , после се стъбилизира , но е много неприятно , а и се чувства по високия разход на гориво. Молбат ми към вас е ако имате възможност да снимате местоположението на мотора и самия мотор на вашите коли , за да мога поне да го сваля и почистя , докато събера средства за смяната му Ще ви бъда много благодарен ако направите това за мен Поздрави!
    Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
    части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
    части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
    тел. 0883437022

    #2
    Сигурен ли си, че проблема е от стъпковия мотор? Питам, защото и аз го сменях и стана съвсееееем малко по - добре. Чак като смених половината кола се оправи, но не помня от какво точно вече. Утре ще го снимам и ще постна снимки. Сваля се много лесно, стига да имаш необходимите инструменти понеже е на доста неудобно място. Мисля даже, че имаше тема как се чисти това моторче.
    M-Benz E 250 TD 150hp
    M-Benz 200d 75 hp
    Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили

    Коментар


      #3
      ами давам газ на свободна и все едно оборотомера страда от морска болест - играе нагоре надолу та мааиката си е е*ало , на скоросто няма абсюлютно никакъв проблем , ускорява си , влиза си в голвми обороти , дърпа както трябва ... не са ли това признаци за отишъл стъпков мотор ?
      Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
      части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
      части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
      тел. 0883437022

      Коментар


        #4
        колега msotirov забравих да допълня , че като позагрее колата се стъбилизират нещата - в смисъл вече не гасне - държи си 850 оборота , но пак се усеща как от вртеме навреме се повишават и намаляват и най важното което забравих е да ти благодаря предварително за помощта АА и още един въпрос - след като почистя моторчето трябва ли да го смажа с нещо и с какво ?
        Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
        части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
        части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
        тел. 0883437022

        Коментар


          #5
          Нямам представа дали трябва да го смазваш, аз направо го смених с ново. Провери дали жилото на газта не прекалено натегнато или разхлабено. Аз имах и такъв кахър и оплакванията ми бяха същите.
          M-Benz E 250 TD 150hp
          M-Benz 200d 75 hp
          Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили

          Коментар


            #6
            абе сега кат се позамисля май е малко хлабаво , ще поледна утре и ако е хлабаво ще го понатегна
            Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
            части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
            части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
            тел. 0883437022

            Коментар


              #7
              Свало си моторчето почисти го и би трябвало да се пооправи,макар че за този симптом не е виновно само то но просто е част от цялата картинка. И без снимка ще го познаеш, намирасе на карбуратора ти от ляво мисля, едно черно бакелитено кръгло с две ушички за два болта които го държат и букса с 4 кабелчета (може и 5 да бяха) та сваляш чистиш му "муцунката" с спирт, бъркаш с пръст и парцал в дупката на карбуратора където лежи почистваш и там леглото и стеничките на дупката дето влиза буталцето и тва е! Не се опитваи да разглабяш моторчето вътре нищо няма да намериш което да те зарадва!
              Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
              Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
              Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

              Коментар


                #8
                Утре ще поогледам и ако съм сигурен че съм го видял ще го сваля И двамата казвате , че е част моторчето от цялата картина , а каква друга причина може да е ? свещи ? Вала ми е нов , омасляването е добре за момента игурен съм.
                Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
                части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
                части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
                тел. 0883437022

                Коментар


                  #9
                  Ти с карбуратор ли си ? Аз не съм и може нещо да е по - различно. Преди да свалиш моторчето изкарай буксата, която влиза в него (на запалена кола), както аз съм го изкарал на една от снимките. Ако работата на двигателя се влоши значи моторчето работи, поне и ялово. Ако си е се същия ... значи така или иначе не работи. Пробвай го и на студена и на топла кола.
                  Прикачени файлове
                  M-Benz E 250 TD 150hp
                  M-Benz 200d 75 hp
                  Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили

                  Коментар


                    #10
                    Oooooooooooo, ако и твоито моторче е същото като на колегата на снимките няма кво да го сваляш и да му чистиш. Тва е системата Бош и то просто пренудително подава газ на колата когато е студена и когато се наложи да ти задържи оборотите. В тоя случаи с ланчата имахме следния проблем. Момчето също като тебе беше принудено да подава газ на студена кола за да не му загасне, и след като загрее се оправяше. Проблема излезна че две от кабелчетата на тая букса за моторчето бяха се прекъснали,запоиха ги и моторчето си заработи нормално, това се е случвало и на още една кола с тоя тип система, явно си страдат от калпави кабели! За да разбереш дали работи моторчето накараи някои да пали от вътре а ти просто го гледаи (наи добре на студена кола) трябва в момента на запалването а и след това моторчето да мърда напред и да подава газ,но при теб това едвали се случва щом ти се налага ти да подаваш газ! От тук на татък ако можеш да намериш от някои колега моторче просто еи така за проба да го закачите на буксата(не е нужно да го монтираш на мястото на твоито) и да видиш то работи ли. Ако и то не работи наи вероятно и твоите кабели са прекъсната, почваш да търсиш по снопчето,наи добре да стигнеш до наи далечния му краи и да ги прозваниш от буксато до там докъдето стигаш (с игличка) те обикновено се късат близо до буксата, но ти ги тестваи по от зад надявам се да не те объркам съвсем
                    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                    Коментар


                      #11
                      Да моторчето е Бош и се вижда къде се намира на снимките, които е дал колегата. От задната страна откъм чистачките е. Мойто съм го свалял, но като видиш как добре е затворено сам ще разбереш, че едва ли има какво да му чистиш. Аз бях решил да го отварям и след като счупих две от пластмасите се отказах. То не че те имат значение, защото после като го монтираш обратно няма къде да ходи, но все пак няма смисъл да го отваряш. Единствено може да смажеш буталцето с течна грес. Не опитвай с WD-40, защото ефекта ще е краткотраен.
                      Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                      Коментар


                        #12
                        Колега ако колата не може сама да си държи оборотите (дори и ниски) когато е студена със смазване няма да оправишнещата, лично съм пробвал. Най-добре се насочи към смяна на моторчето (може да видиш и в някоя морга).
                        BRAVA 1,4 12V
                        Nissan Navara

                        Коментар


                          #13
                          Re: Помощ относно стъпковия мотор на браво 1.4

                          Rezko написа:
                          здравейте колеги . Много гаден проблем имама със стъпковия моторПаля сутринта и ако не я държа 1 - 2 минути на 1500-2000 оборота с помощта на педала на газта гасне , после се стъбилизира , но е много неприятно , а и се чувства по високия разход на гориво. Молбат ми към вас е ако имате възможност да снимате местоположението на мотора и самия мотор на вашите коли , за да мога поне да го сваля и почистя , докато събера средства за смяната му Ще ви бъда много благодарен ако направите това за мен Поздрави!
                          След като проблема ти се появява само на студен мотор, причината може да бъде и друга, датчика на температура за инжексията, например! А, моторчето можеш много лесно да го провериш дали работи коректно - остави мотора да работи на празен ход със запалени дълги светлини / голям товар / и извади буксата от моторчето, така както са ти показали колегите на снимката - ако оборотите се променят / понижат/, значи работи

                          Коментар


                            #14
                            Re: Помощ относно стъпковия мотор на браво 1.4

                            Rezko написа:
                            здравейте колеги . Много гаден проблем имама със стъпковия моторПаля сутринта и ако не я държа 1 - 2 минути на 1500-2000 оборота с помощта на педала на газта гасне , после се стъбилизира , но е много неприятно , а и се чувства по високия разход на гориво. Молбат ми към вас е ако имате възможност да снимате местоположението на мотора и самия мотор на вашите коли , за да мога поне да го сваля и почистя , докато събера средства за смяната му Ще ви бъда много благодарен ако направите това за мен Поздрави!
                            защо мислиш,че е това-не може колата ти да загрява за 1-2 мин. а това бачка винаги докато е студена колата-замисли ли се да си смениш първо горивния филтър и след това се замисли за дебита и налягането на гор.помпа
                            Bradwa 1.8-goliama pri tova

                            Коментар


                              #15
                              Re: Помощ относно стъпковия мотор на браво 1.4

                              hit-ko написа:
                              ... А, моторчето можеш много лесно да го провериш дали работи коректно - остави мотора да работи на празен ход със запалени дълги светлини / голям товар / и извади буксата от моторчето, така както са ти показали колегите на снимката - ако оборотите се променят / понижат/, значи работи
                              Днес проведох този експеримент. А какво значи ако след изваждането на буксата колата вдигне оборотите и се стабилизира ? Т.е. излиза, че без стъпковия мотор колата държи малко по - високи обороти (около 100 повече).
                              M-Benz E 250 TD 150hp
                              M-Benz 200d 75 hp
                              Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили

                              Коментар

                              Working...
                              X