здравейте колеги . Много гаден проблем имама със стъпковия моторПаля сутринта и ако не я държа 1 - 2 минути на 1500-2000 оборота с помощта на педала на газта гасне , после се стъбилизира , но е много неприятно , а и се чувства по високия разход на гориво. Молбат ми към вас е ако имате възможност да снимате местоположението на мотора и самия мотор на вашите коли , за да мога поне да го сваля и почистя , докато събера средства за смяната му Ще ви бъда много благодарен ако направите това за мен Поздрави!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Помощ относно стъпковия мотор на браво 1.4
Collapse
X
-
Помощ относно стъпковия мотор на браво 1.4
Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
тел. 0883437022Етикети: –
-
Сигурен ли си, че проблема е от стъпковия мотор? Питам, защото и аз го сменях и стана съвсееееем малко по - добре. Чак като смених половината кола се оправи, но не помня от какво точно вече. Утре ще го снимам и ще постна снимки. Сваля се много лесно, стига да имаш необходимите инструменти понеже е на доста неудобно място. Мисля даже, че имаше тема как се чисти това моторче.M-Benz E 250 TD 150hp
M-Benz 200d 75 hp
Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили
-
ами давам газ на свободна и все едно оборотомера страда от морска болест - играе нагоре надолу та мааиката си е е*ало , на скоросто няма абсюлютно никакъв проблем , ускорява си , влиза си в голвми обороти , дърпа както трябва ... не са ли това признаци за отишъл стъпков мотор ?Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
тел. 0883437022
Коментар
-
колега msotirov забравих да допълня , че като позагрее колата се стъбилизират нещата - в смисъл вече не гасне - държи си 850 оборота , но пак се усеща как от вртеме навреме се повишават и намаляват и най важното което забравих е да ти благодаря предварително за помощта АА и още един въпрос - след като почистя моторчето трябва ли да го смажа с нещо и с какво ?Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
тел. 0883437022
Коментар
-
абе сега кат се позамисля май е малко хлабаво , ще поледна утре и ако е хлабаво ще го понатегнаFiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
тел. 0883437022
Коментар
-
Свало си моторчето почисти го и би трябвало да се пооправи,макар че за този симптом не е виновно само то но просто е част от цялата картинка. И без снимка ще го познаеш, намирасе на карбуратора ти от ляво мисля, едно черно бакелитено кръгло с две ушички за два болта които го държат и букса с 4 кабелчета (може и 5 да бяха) та сваляш чистиш му "муцунката" с спирт, бъркаш с пръст и парцал в дупката на карбуратора където лежи почистваш и там леглото и стеничките на дупката дето влиза буталцето и тва е! Не се опитваи да разглабяш моторчето вътре нищо няма да намериш което да те зарадва!Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Утре ще поогледам и ако съм сигурен че съм го видял ще го сваля И двамата казвате , че е част моторчето от цялата картина , а каква друга причина може да е ? свещи ? Вала ми е нов , омасляването е добре за момента игурен съм.Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
тел. 0883437022
Коментар
-
Ти с карбуратор ли си ? Аз не съм и може нещо да е по - различно. Преди да свалиш моторчето изкарай буксата, която влиза в него (на запалена кола), както аз съм го изкарал на една от снимките. Ако работата на двигателя се влоши значи моторчето работи, поне и ялово. Ако си е се същия ... значи така или иначе не работи. Пробвай го и на студена и на топла кола.M-Benz E 250 TD 150hp
M-Benz 200d 75 hp
Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили
Коментар
-
Oooooooooooo, ако и твоито моторче е същото като на колегата на снимките няма кво да го сваляш и да му чистиш. Тва е системата Бош и то просто пренудително подава газ на колата когато е студена и когато се наложи да ти задържи оборотите. В тоя случаи с ланчата имахме следния проблем. Момчето също като тебе беше принудено да подава газ на студена кола за да не му загасне, и след като загрее се оправяше. Проблема излезна че две от кабелчетата на тая букса за моторчето бяха се прекъснали,запоиха ги и моторчето си заработи нормално, това се е случвало и на още една кола с тоя тип система, явно си страдат от калпави кабели! За да разбереш дали работи моторчето накараи някои да пали от вътре а ти просто го гледаи (наи добре на студена кола) трябва в момента на запалването а и след това моторчето да мърда напред и да подава газ,но при теб това едвали се случва щом ти се налага ти да подаваш газ! От тук на татък ако можеш да намериш от някои колега моторче просто еи така за проба да го закачите на буксата(не е нужно да го монтираш на мястото на твоито) и да видиш то работи ли. Ако и то не работи наи вероятно и твоите кабели са прекъсната, почваш да търсиш по снопчето,наи добре да стигнеш до наи далечния му краи и да ги прозваниш от буксато до там докъдето стигаш (с игличка) те обикновено се късат близо до буксата, но ти ги тестваи по от зад надявам се да не те объркам съвсемПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Да моторчето е Бош и се вижда къде се намира на снимките, които е дал колегата. От задната страна откъм чистачките е. Мойто съм го свалял, но като видиш как добре е затворено сам ще разбереш, че едва ли има какво да му чистиш. Аз бях решил да го отварям и след като счупих две от пластмасите се отказах. То не че те имат значение, защото после като го монтираш обратно няма къде да ходи, но все пак няма смисъл да го отваряш. Единствено може да смажеш буталцето с течна грес. Не опитвай с WD-40, защото ефекта ще е краткотраен.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Re: Помощ относно стъпковия мотор на браво 1.4
Rezko написа:здравейте колеги . Много гаден проблем имама със стъпковия моторПаля сутринта и ако не я държа 1 - 2 минути на 1500-2000 оборота с помощта на педала на газта гасне , после се стъбилизира , но е много неприятно , а и се чувства по високия разход на гориво. Молбат ми към вас е ако имате възможност да снимате местоположението на мотора и самия мотор на вашите коли , за да мога поне да го сваля и почистя , докато събера средства за смяната му Ще ви бъда много благодарен ако направите това за мен Поздрави!
Коментар
-
Re: Помощ относно стъпковия мотор на браво 1.4
Rezko написа:здравейте колеги . Много гаден проблем имама със стъпковия моторПаля сутринта и ако не я държа 1 - 2 минути на 1500-2000 оборота с помощта на педала на газта гасне , после се стъбилизира , но е много неприятно , а и се чувства по високия разход на гориво. Молбат ми към вас е ако имате възможност да снимате местоположението на мотора и самия мотор на вашите коли , за да мога поне да го сваля и почистя , докато събера средства за смяната му Ще ви бъда много благодарен ако направите това за мен Поздрави!Bradwa 1.8-goliama pri tova
Коментар
-
Re: Помощ относно стъпковия мотор на браво 1.4
hit-ko написа:... А, моторчето можеш много лесно да го провериш дали работи коректно - остави мотора да работи на празен ход със запалени дълги светлини / голям товар / и извади буксата от моторчето, така както са ти показали колегите на снимката - ако оборотите се променят / понижат/, значи работиM-Benz E 250 TD 150hp
M-Benz 200d 75 hp
Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар