Не е защото си купих нов и с него пали без проблем, а човека които го мери каза че има ток почти колкото новия и неможе да не пали с него.И тои остана очуден
исках да кажа, че по някое време са се разхлабили клемите, и е трябвало да ги наместиш просто. На мен така ми се случи веднъж - карах и изведнъж бам - нема никой. колата спря, нема ток никъде. Поразмърдах клемите на полюсите на акумулатора, и алармата свирна, и всичко се оправи. Ти пробва ли след като си сложил новия акумулатор и пали, да сложиш пак стария и да видиш какво е положението.
"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
ПИЧ АКО СИ НЯМАШ ДРУГА РАБОТА ХОДИ В НЯКОЕ УЧИЛИЩЕ ДА ПРОВЕРЯВАШ ДИКТОВКИТЕ НА ДЕЦАТАЯ малко по-внимателно! Вместо да се цупиш бъди благодарен, че колегата ти отваря очите! VladimПрочети това:http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=1
Пич, а ти като питаш нещо, трябва да уважаваш тези, от които очакваш отговор, а поне с неграмотност не съм чувал да се проявява уважение. Питай си и си отговаряй сам тогава.
Brawo f1,sugarboy иска да ти помогне,а ти продължаваш Кажи какъв одговор искаш-в коя кофа за боклук да си хвърлиш стария акумулатор?Ако пък ти е в гаранция-къде да го занесеш,че да ти уважат гаранцията?.И колегата е прав-проявявай уважение към хората,които искат да ти помогнат.Пък и попрочети малко форума-има раздел"Общи приказки",където е отдел "Жалби"
Заменил си съдържанието на темата си с емотикони... в такъв случай я заключвам и да нека заминава в забрава. И, като съвет-помисли над отношението към колегите и правописа си!
Коментар