Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Счупих нещо и незнам какво е!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Чшшш стига сте споили за глупости а се надявайте маслото да е било наистина добро и да няма щети по моторетката, че ... дебелото дърво.
    Fiat Ducato 2.5D
    Lancia Kappa 2.4TDS

    Коментар


      #32
      Колежке ако беше близичко до Търново да си забравила за проблема-намери къде да ти свалят картера намери си един добър заварчик на аргон наливай масло и ако няма някои смущаващи шумове карай смело. за 300 метра няма кой знае кво да стане. Пред полвин година видях Пунто 1.2 което беше минало 40 км без абсолютно никакво мазане на разпределителния вал преди да блокира. ПС Като ти свалят картера да огледат да не би да е повредена сондата която засмуква маслото

      Коментар


        #33
        Ами да не внимавах. Ама какво да направя като наистина не знаех какво да правя като свети тази лампичка . Това което знам е съединител,спирачка газ,ръчна скорости.Даже не знам как се пускат фаровете ,тъй като още нощем не съм карала.Аз имам общо стаж като шофьор има няма 30 часа как мога да знам всичко.Утре колата отива на сервиз.Според татко двигателя не е затегнал.И все пак колеги не забравяйте че всичко се научава с стаж зад волана.

        Коментар


          #34
          sasy написа:
          Ами да не внимавах. Ама какво да направя като наистина не знаех какво да правя като свети тази лампичка . Това което знам е съединител,спирачка газ,ръчна скорости.Даже не знам как се пускат фаровете ,тъй като още нощем не съм карала.Аз имам общо стаж като шофьор има няма 30 часа как мога да знам всичко.Утре колата отива на сервиз.Според татко двигателя не е затегнал.И все пак колеги не забравяйте че всичко се научава с стаж зад волана.
          къде ще я карате на сервиз ако не е тайна?
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #35
            Аз ударих пробката за източване на маслото в едно паве и тя отскочи заедно с част от картера. Свалихме картера и го завариха. Общо 150 лв. Пробката е направена да се развива отдолу (т.е. перпендикулярно на земята) и така стърчи по-ниско от останалата долна повърхност на картера. Затова ние, при заваряването, казахме на заварчика да завари изцяло дупката и разпробихме нова дупка отзад на картера, така че пробката не стърчи надолу, а е успоредна на земята. Колкото и да е псе пак е по-защитена. Истината е, че колите са ни нисички и при тези "перфектни" пътища трябва да се внимава много. А ти, колежке, не се отчайвай - тепърва ще има да трупаш много опит и скоро и ти ще даваш съвети на тези след теб. Успех
            Bravo 1.8 16V

            Коментар


              #36
              sasy написа:
              И все пак колеги не забравяйте че всичко се научава с стаж зад волана.
              Правилно!Все пак винаги бъди с повишено внимание,че в родната ни държава едно че "пътищата" са ни дроб сърма,ами и братовчедите крадат капаците на шахтите с което повече изострят обстановката на пътя.А пък твоят случай с изпъкналата шахта направо нямам думи.Аз ако бях щех да ги съдя всичките маймуни,щях да извикам и на помощ някоя телевизия да следи случая ,защото в България явно само от телевизията се плашат и нещата се размърдват
              A3 1.9TDI 131к.с помпа-дюза 2002г 6 скорости 5 ВРАТИ вече 160+к.с
              Punto Sporting 1.9JTD 2003
              ex. Fiat Marea TD100 1998

              Коментар


                #37
                Колата баща и я оправи, не знаем какво е било и колко е струвало до момента, но съвсем скоро ще раззбера и ще споделя.ПС.Аз не съм бащата на Сисито както някой си помислиха по нагоре.
                vessel is crazy about sasy..

                Коментар

                Working...
                X