Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Луди обороти Fiat coupe 2.0 16V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Луди обороти Fiat coupe 2.0 16V

    Колеги даите ми съвет. бе колат ами ту мени оборотите ту не ги мени кво е тва нещо, направо незнам. като е студена добре като загрее започва леко да ги мени ту спре ту пак започне. интересното е че вчера пук започна в широки граници от 1000 до 2000 оборота после се оправи. почистих си клапана електромагнитния но фаида няма. този модел на фиат има ли дебитомер. мерси HELP

    #2
    Моето купе направи такъв проблем когато спрях на омв в унгария да заредя играеха ама не погледнах оборотомера с колко изгасих извадих клемата на моторчето и я сложих наново и не се появи повече. На реното много мизерий ми правише този мотор и го замених с бронзово кранче за газува уредба дето се регулира количеството на газта е когато е студен двигателя не държи високи обороти но като по загрее е ок.
    Обичам си работата.

    Коментар


      #3
      аз го свалях да го почиствам и му махах клемата но не се оправи. но от това което ти ми казваш колега не следва ли след като го подменя с кранче от газова уредба натрупване на грешки в компутъра заштото все пак компутъра го ръковоти тва нещо, казвам нечщо защото все още незнам какво дали е електромагнитна клапа или стъпков мотор. мерси за мнението

      Коментар


        #4
        Аз ти предлагам да вземеш да пробваш така дали ще се реши проблема поне да си сигурен че там е проблема пробвай да извадиш само куплонга да видиш ще продължи ли ? За грешки неможе да отчита защото няма обратна информация от моторчето към компа. Единственото което се губи е че неможе да подържа оборотите докато загрее двигателя.
        Обичам си работата.

        Коментар


          #5
          махнах го и колата изгасна, тва значи ли че бачка.

          Коментар


            #6
            Като го маха двигателя беше ли загрял ?
            Lancia Delta II 2.0 LS 16V '93

            Коментар


              #7
              Утре ще извадя моя куплонг да пробвам какво ще стане и щте ти кажа можеше и днес да напрвя това и без това го свалях този клапан понеже подмених термостата. Ще пробвам при студен и при топъл двигател.
              Обичам си работата.

              Коментар


                #8
                Моето Типо е със същия мотор и като ми направи този номер смених целия клапан.Почистването не помага всеки път.Като го надуеш с уста,въздуха трябва да минава много трудно.Ако минава лесно е непоправимо износен.Клапана е безмислено скъп като нов,но става от Дедра,Делта,Темпра иТипо 2000,8/16в. Другото,което трябва да провериш,е TPS на дроселовата клапа дали не се е разместил и да дава грешно инфо на контролера.Ако е разхлабен,при празен ход дава информация,че педала на газта е натиснат и клати оборотите.
                Octavia RS
                Evo 10-служебната играчка.

                Коментар


                  #9
                  Red Storm Valentin_V благодаря ви предварително. Когато махнах клемата двигателя беше студен. Имам един вапрос към Red Storm и тои е че това "TPS на дроселовата клапа" незнам ништо за него дори незнам каде е и за какво служи сега ще потарся инфо за него но ще ти бада благодарен ако ми кажеш какво е тожа нещо. Имам предположения но несам сигурен. Би ли ми обяснил кое точно да проверя по TPS-а. Мерси отново колеги.

                  Коментар


                    #10
                    Това е на моята.На твоята мисля че трябва да е пак там.
                    Прикачени файлове
                    COUPE 1.8 16V
                    Volvo XC90 T6

                    Коментар


                      #11
                      Погледни снимката на NPD.От двете страни на цифрата 2 има две стрелки,насочени към два винта.Тези два винта като се поразхлабят,позволяват на TPS да се измества.Като закачат колата на тестер отклонението трябва да е 0 градуса при ненатиснат педал на газта.Ще отида в обедната почивка до гаража да снимам моя двигател,защото мисля че е малко по различен от този на снимката.
                      Octavia RS
                      Evo 10-служебната играчка.

                      Коментар


                        #12
                        Настройка оборотите на празен ход, виж какво пише най-отдолу
                        Прикачени файлове
                        Lancia Delta II 2.0 LS 16V '93

                        Коментар


                          #13
                          Мерси колеги. Сега отивам да видя кво мога да направя.

                          Коментар


                            #14
                            problem sas tocite

                            zdraveite na si4ki pyrvo izvinqvam se 4e ne pisha na kirilica no v momenta sam za malko vav 4ujbina.Zna4i moq problem e takyv 4e kogato zapalq kolata i postoqnno mi se gubqt tocite nezavisimo dali shte pusna farovete parnoto ili pak natşsna klaksona oba4e tocite se gubqt a skumolatora e 4isto nov.İ posle kato se opitam ne moga da q zapalq nqma tok.Tva moje li da byde ot dinamoto shtoto nqkoi hora taka mi kazaha shte moje li nqkoi da mi pomogne shte sam dovolen 4ao
                            ami kvo da vi kaja manqk sam na FİAT

                            Коментар


                              #15
                              Според моето не толкова компетентно мнение, твоят вапрос ме довежда да мисля че проблема може да баде от всякакав характер. Със сигурност трябва да си замериш алтернатора(динамоте) дали зарежда достатъчно. Но мисля че и проблема ти може да произтича от накакво укъсяване, инсталацията ти да дава на късо някаде и от там напрежението моментално да пада. това е което мисля, но колега сигурен сам че тук във форум аима много колпетенътни хора които с удоволствие ще ти помогната със съвет. Успех от мене.

                              Коментар

                              Working...
                              X