Колега не знам как е на типото , но на браворо има 2 гумички от лявата и от дясната страна на капака , точно над фаровете Тези гумички са на резба и като ги въртиш можеш да си ги повдигаш и сваляш. Те от своя страна действат със определена сила на капака и когато дръпнеш лоста го карат да изскочи нагоре . Та.. то е ясно че ще го отвориш сега тоя капак някак , обаче те съветвам ако имаш такива гумички да ги развъртиш за да изскочат колкото може по нагоре , за да нямаш ядове следващия път.Иначе пробвай както един колега спомена ти да дръпнеш жилото , а някой друг просто да повдигне капака - на моята поне действа (правих този номер докато не се усетих за какво са тези гумички)Успех колега
Супер това с гумичките не го знаех - ще го пробвам.Аз сам капака не мога да го отворя - винаги има един с мен който отпред да дърпа капака пък аз да дърпам жилото.Пък къде са го навряли това жило - не може като на типо с едната ръка да дърпаш жилото, а с другата капака.
Тази идея си има И своя минус, може да не се затвори добре капака... и копчето на алармата да не е натиснато... и акумулатор капут...Само предупреждавам. щото го преживях
Затова ги развърташ колкото да ти изскача добре капака , аз моите съм ги регулирал в оптимално съотношение и проблеми нямам , а и капака много лесно можеш да го усетиш дали се е затворил добрепросто гато го затвориш опитай да го повдигнеш , ако не успееш - всичко е ок и гаранция ти давам че проблеми с алармата няма да има Ако не успееш => завърташ леко гумичките и повтаряш процедурата докато не намерип равновесие Между другото същите гумички ги има и на задния капак
Тази идея си има И своя минус, може да не се затвори добре капака... и копчето на алармата да не е натиснато... и акумулатор капут...Само предупреждавам. щото го преживях
Ако не е затворен предния капак май, май няма да се активира алармата ще разбереш, че не се затваря...
M-Benz E 250 TD 150hp
M-Benz 200d 75 hp
Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили
Тази идея си има И своя минус, може да не се затвори добре капака... и копчето на алармата да не е натиснато... и акумулатор капут...Само предупреждавам. щото го преживях
Ако не е затворен предния капак май, май няма да се активира алармата ще разбереш, че не се затваря...
Звука е по различен, но после го разбрах, а иначе е все едно си я пуснал при отворена врата и не че пищи а има консумация на ток и за 2 дена акумулатора ми бе на нула, а самата причина бе един леко ми изкриви капака, но дори след като ги изчукаха в началото имах проблеми, сегса вече е ОК.
При отворена врата найстина звука е друг, но след 5 сек. започва да пищи, поне при мен и нема как да я забравя отворена. А копчето под предния капак ми се прецаква вече 2 пъти и ходя да ми го сменят... Радвам се, че сега све е ОК
M-Benz E 250 TD 150hp
M-Benz 200d 75 hp
Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили
Коментар