Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Съединител Brava 1.6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Съединител Brava 1.6

    Колеги, май феродовия диск на съединителя ми е за смяна.Някои сменял ли го е ?Колко струва диска, колко взимат за работа?Благодаря!!!
    1.6 16V

    #2
    Колега, за съединителя има много писания, но ще ти кажа (не само аз), че смяна само на част от частита на съединителя е грозна работа.Съединител се сменя комплект, а не днес това, утре онова, а и си играчка цялата работа.Ето тук в тази тема се коментират цени и качество http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=13360

    Коментар


      #3
      doofiat написа:
      Колега, за съединителя има много писания, но ще ти кажа (не само аз), че смяна само на част от частита на съединителя е грозна работа.Съединител се сменя комплект, а не днес това, утре онова, а и си играчка цялата работа.Ето тук в тази тема се коментират цени и качество http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=13360
      А защо тука всички сте решили, че трябва да се сменя комплект - пак Ви гонят "майсторски" митове май...Ама то и магазините трябва да живеят де... Щом сте такива паралии - давайте по 180-200 лева за нови съединители! Феродовия диск - сигурно е 7-8 пъти по-евтин. За Браво и Брава - не знам дали се продава отделно, но на Типота смених само феродовия диск с хубав за космическите 20 лева и вече 35-40 х. км. никакви ядове.
      VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
      VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
      VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
      VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
      Нека Силата на бъде с Нас...

      Коментар


        #4
        Така е, много пари много нещо и все ме бодат, еййййййййй!!!Ама като ти присвири лагера след като смениш диска, какво ще правиш? Или викаш той, мастора за една бира ще ти разглоби колата Майтапа на страна, но ако си сметнеш колко ще ти вземат за труд(при всяко разглобяване), ще пееш друга песен.

        Коментар


          #5
          doofiat написа:
          Така е, много пари много нещо и все ме бодат, еййййййййй!!!Ама като ти присвири лагера след като смениш диска, какво ще правиш? Или викаш той, мастора за една бира ще ти разглоби колата Майтапа на страна, но ако си сметнеш колко ще ти вземат за труд(при всяко разглобяване), ще пееш друга песен.
          Те тия лагери да не са от киреч... А феродовия диск - не съм у пръстени та да не мога да си го сменя...
          VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
          VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
          VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
          VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
          Нека Силата на бъде с Нас...

          Коментар


            #6
            Колеги благодарря ви, но не превръщайте темата ми в спор.Решил съм че ще сменям само феродовия диск и това е, та интересува ме колко струва той?
            1.6 16V

            Коментар


              #7
              съединител

              незнам каква ти е колата но за пумно е 95 лв има и120 и 190 лв това е за комплект какво му е и защо изкаш да го сменяш смени комплект не се износва лесно съединитела дане ти превключват скоростите трудно
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                За 1.6 около 50лв.
                Fiat Marea Weekend 1.8 HLX
                Renault Safrane 2.0 16V

                Коментар


                  #9
                  Просто е натегнат докрай и ми отделя много горе.това означава цхе от феродото е останало много малко, а и като ми сменяха ангренажния ремък, майстора каза че съединителя нама да ме изкара осхте много
                  1.6 16V

                  Коментар


                    #10
                    Моето мнение че се кара докато започне да "боксува" и тогава се отваря и се вижда какво е за смяна.(обикновенно и двата) Ако се смени по-рано може да се предпази притискателния от смяна но може би не си струва защото му омекват пружините и т.н. И на мен ми казаха че моят ще се скапе но аз карам внимателно и след тази диагноза вече съм минал 30 000 :D
                    АЛ.ПЕТРОВ
                    FIAT PUNTO 1.2 8V

                    Коментар

                    Working...
                    X