Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Има ли гарнитура за картера Пунто 1.1 или само силикон?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Има ли гарнитура за картера Пунто 1.1 или само силикон?

    Потърсих из форума и видях че за някои модели на Fiat няма гарнитура за картера, а са залепени заводски с черен силикон. Та понеже и на мен ми сълзи оттам масло да питам преди да ида на майстор: Трябва ли за Пунто 1.1 55 да има гарнитура или само силикон? И колко пари да приготвя за тая процедура? И дали е сложна или ако намеря канал сам да се оправя - има ли нещо специфично?
    Пунто 1.1 1994 г.

    #2
    Без да претендирам, че съм разбирач ти казвам откровено-ако искаш да стане както трябва си сложи гарнитура.Струва 6-7 лв и е по-добър вариант, отколкото да се наклепа със силикон, който не е по-евтин
    == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

    На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

    Коментар


      #3
      100 % има, не знама да има картери без гарнитури
      A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
      e30 forever!

      Коментар


        #4
        BEX---GT---TDi написа:
        100 % има, не знама да има картери без гарнитури
        Определено има картери без гарнитоура и то точно за това пита колегата.Примерно JTD двигателя е без гарнитура на картера и да искаш не може да намериш - не се прави, а заводски излиза със силикон.По същия начин е и двигателя на Пунтото. Така, че въобще не се учудвайте, гарнитурата не винаги е по-доброто решение.
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Коментар


          #5
          BO написа:
          BEX---GT---TDi написа:
          100 % има, не знама да има картери без гарнитури
          Определено има картери без гарнитоура и то точно за това пита колегата.Примерно JTD двигателя е без гарнитура на картера и да искаш не може да намериш - не се прави, а заводски излиза със силикон.По същия начин е и двигателя на Пунтото. Така, че въобще не се учудвайте, гарнитурата не винаги е по-доброто решение.
          Да разбирам ли че на Пунтото няма гарнитура и да не обикалям да търся а направо да се насоча към "силикон за картер REINZOSIL на VICTORREINZ"?
          Пунто 1.1 1994 г.

          Коментар


            #6
            картер

            колкото съм видял Пунтовци са със силикон но съм вождал и гарнитура да се продава така че сигурно зависи от модела
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              Re: Има ли гарнитура за картера Пунто 1.1 или само силикон?

              mmony написа:
              ...Трябва ли за Пунто 1.1 55 да има гарнитура или само силикон ?...
              Всички мотори "FIRE" , какъвто е твоят , са без гарнитура на картера-само силикон...90 и дизелите имат гарнитури
              Ex. Grande Punto Driver

              Коментар


                #8
                Във връзка с поста на vesko.t ще добавя, че монтажа на картера без гарнитура на линия за монтаж е по-лесен и това предполага херметизирането да е със силикон. Има обаче една малка подробност при силикона: След поставянето му са необходими минимум 2 часа и чак след това картера се монтира на блока. Причината е силикона да имитира гарнитура. Не е добро решение монтажа да започне преди силикона да се е втвърдил.
                Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996

                Коментар


                  #9
                  mme написа:
                  Във връзка с поста на vesko.t ще добавя, че монтажа на картера без гарнитура на линия за монтаж е по-лесен и това предполага херметизирането да е със силикон. Има обаче една малка подробност при силикона: След поставянето му са необходими минимум 2 часа и чак след това картера се монтира на блока. Причината е силикона да имитира гарнитура. Не е добро решение монтажа да започне преди силикона да се е втвърдил.
                  Извини ме ,но не си прав . Сглобил съм над 10 такива двигателя и винаги монтирам картера намазан, веднага без да чакам . После изчаквам със сипването на маслото и паленето . Не съм имал проблеми с каквито и да е течове и сълзене :D
                  0898578595

                  Коментар


                    #10
                    mityooo написа:
                    mme написа:
                    Във връзка с поста на vesko.t ще добавя, че монтажа на картера без гарнитура на линия за монтаж е по-лесен и това предполага херметизирането да е със силикон. Има обаче една малка подробност при силикона: След поставянето му са необходими минимум 2 часа и чак след това картера се монтира на блока. Причината е силикона да имитира гарнитура. Не е добро решение монтажа да започне преди силикона да се е втвърдил.
                    Извини ме ,но не си прав . Сглобил съм над 10 такива двигателя и винаги монтирам картера намазан, веднага без да чакам . После изчаквам със сипването на маслото и паленето . Не съм имал проблеми с каквито и да е течове и сълзене :D
                    Благодаря за отговорите. Първо да опитам ли само с притягане или тръгнало ли е да тече няма оправяне? Има ли някаква сложнотия и изненади по свалянето, трудно достъпни болтове, мога ли на крик да го направя (сигурно ще е трудно, но не разполагам с канал) и какъв силикон да взема? Ако е при майстор колко пари да приготвя?Разпитвам тъй защото се чудя дали аз да не се захвана да го оправя. Не заради спестените пари, а заради недоверие към майстори и заради удоволствието сам да си оправя проблема ако ми е по силите.
                    Пунто 1.1 1994 г.

                    Коментар


                      #11
                      Изхождам от личен опит... Нямам в практиката си отремонтирани с тоя проблем повече от един двигател. Това направих по препоръка на приятел с опит. Намирам и логика в това: след получаването на дебел и засъхнал слой силикон най-вероятно същия може да обере по-големи луфтове м/у блока и картера. Гарнитурата (ако има такава) прави точно това. Може би ако ми се наложи да правя същото упражнение отново, ще подходя по същия начин. За слиликона: купих го от магазина на бул. "В. Левски" - Александър Ауто по тяхна препоръка. Черен термоустойчив. Няма по-конкретни спомени за него освен това, че беше Италиански.
                      Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996

                      Коментар


                        #12
                        Слагай силикон - Локтайд Ултра Блак.За справка този силикон се ползва за първично вграждане в Рено и Ситроен - не знам кой силикон е при Фиат, ама най-малко щом се използва за първично вграждане, според мен си струва.п.п. този силикон беше единствения, който успя да ми залепи капака на главата на Типото.
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Коментар


                          #13
                          BEX---GT---TDi написа:
                          100 % има, не знама да има картери без гарнитури
                          Има картери без гарнитури, например на палиото е без гарнитура.
                          Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                          Коментар


                            #14
                            пунто

                            ето един вид при двигатели с гарнитури http://punto.mysteria.cz/olej.htm
                            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                            Коментар

                            Working...
                            X