Потърсих из форума и видях че за някои модели на Fiat няма гарнитура за картера, а са залепени заводски с черен силикон. Та понеже и на мен ми сълзи оттам масло да питам преди да ида на майстор: Трябва ли за Пунто 1.1 55 да има гарнитура или само силикон? И колко пари да приготвя за тая процедура? И дали е сложна или ако намеря канал сам да се оправя - има ли нещо специфично?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Има ли гарнитура за картера Пунто 1.1 или само силикон?
Collapse
X
-
Без да претендирам, че съм разбирач ти казвам откровено-ако искаш да стане както трябва си сложи гарнитура.Струва 6-7 лв и е по-добър вариант, отколкото да се наклепа със силикон, който не е по-евтин== Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp
На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)
-
BEX---GT---TDi написа:100 % има, не знама да има картери без гарнитуриA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:BEX---GT---TDi написа:100 % има, не знама да има картери без гарнитуриПунто 1.1 1994 г.
Коментар
-
Във връзка с поста на vesko.t ще добавя, че монтажа на картера без гарнитура на линия за монтаж е по-лесен и това предполага херметизирането да е със силикон. Има обаче една малка подробност при силикона: След поставянето му са необходими минимум 2 часа и чак след това картера се монтира на блока. Причината е силикона да имитира гарнитура. Не е добро решение монтажа да започне преди силикона да се е втвърдил.Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996
Коментар
-
mme написа:Във връзка с поста на vesko.t ще добавя, че монтажа на картера без гарнитура на линия за монтаж е по-лесен и това предполага херметизирането да е със силикон. Има обаче една малка подробност при силикона: След поставянето му са необходими минимум 2 часа и чак след това картера се монтира на блока. Причината е силикона да имитира гарнитура. Не е добро решение монтажа да започне преди силикона да се е втвърдил.0898578595
Коментар
-
mityooo написа:mme написа:Във връзка с поста на vesko.t ще добавя, че монтажа на картера без гарнитура на линия за монтаж е по-лесен и това предполага херметизирането да е със силикон. Има обаче една малка подробност при силикона: След поставянето му са необходими минимум 2 часа и чак след това картера се монтира на блока. Причината е силикона да имитира гарнитура. Не е добро решение монтажа да започне преди силикона да се е втвърдил.Пунто 1.1 1994 г.
Коментар
-
Изхождам от личен опит... Нямам в практиката си отремонтирани с тоя проблем повече от един двигател. Това направих по препоръка на приятел с опит. Намирам и логика в това: след получаването на дебел и засъхнал слой силикон най-вероятно същия може да обере по-големи луфтове м/у блока и картера. Гарнитурата (ако има такава) прави точно това. Може би ако ми се наложи да правя същото упражнение отново, ще подходя по същия начин. За слиликона: купих го от магазина на бул. "В. Левски" - Александър Ауто по тяхна препоръка. Черен термоустойчив. Няма по-конкретни спомени за него освен това, че беше Италиански.Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996
Коментар
-
Слагай силикон - Локтайд Ултра Блак.За справка този силикон се ползва за първично вграждане в Рено и Ситроен - не знам кой силикон е при Фиат, ама най-малко щом се използва за първично вграждане, според мен си струва.п.п. този силикон беше единствения, който успя да ми залепи капака на главата на Типото.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар