Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Bravo-то загря почти до червено в този студ! Проблема решен!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    megamuscle написа:
    Здравейте колеги! Ходих сутринта в сервиза и се оказа, че някакъв кабел, който включва перката е прекъснат. Само, че се оказа, че имам превключвател за ръчно пускане на перката от колата. Точно където са бушоните вътре в купето. Майстора каза, че някой си е играл и е правил мизерии, и че перката трябва да се включва автоматично. Първата степен се включва като дръпна този превклювател, дори колата да не е запалена(като е на контакт имам предвид). Майстора вика да му я оставям да ми оправи кабелите да се включва всичко автоматично. Чудя се какво да правя. Дайте съвети и мнения. А също така и сервиз където няма да ми сменят нещо здраво, а само ще ми оправят проблема.
    Ами давай я на майстора да ти я оправи! Не се чуди въобще.За да се направи ръчно включване на перката работата е стигнала много далече или предишния собственик е бил пълен льольо.Колеги, вижте си също и реостатите на радиатора (като застанете пред колата, от дясната страна на радиатора е закрепен цилиндричен датчик - това е реостата за включване едната перката). Нов реостат струва 32 лв. в магазина на Стамболийски, а в Александър го нямат в наличност и се прави поръчка за 2 седмици и струва 60 лв. Ще ви пусна снимка на стария ми реостат довечера (ако забрави ми пишете л.с.)

    Коментар


      #17
      Оставяй я да ти я оправя. Перката трябва да се включва дори когато не си на контакт, дори когато изобщо не си сложил и ключа. На мен най-често тогава ми се включва перката, като спра колата в гаража. Преди това радиатора си се охлажда от по-бързата скорост. То и аз трябва да ги проверя тея перки и степени, че с тази топла зима лятото нищо чудно да сме в червената зона
      Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

      Коментар


        #18
        megamuscle написа:
        Здравейте колеги! Ходих сутринта в сервиза и се оказа, че някакъв кабел, който включва перката е прекъснат. Само, че се оказа, че имам превключвател за ръчно пускане на перката от колата. Точно където са бушоните вътре в купето. Майстора каза, че някой си е играл и е правил мизерии, и че перката трябва да се включва автоматично. Първата степен се включва като дръпна този превклювател, дори колата да не е запалена(като е на контакт имам предвид). Майстора вика да му я оставям да ми оправи кабелите да се включва всичко автоматично. Чудя се какво да правя. Дайте съвети и мнения. А също така и сервиз където няма да ми сменят нещо здраво, а само ще ми оправят проблема.
        Здрасти, като приключиш с проблема, би ли написал колко ти е взел майстора за услугата и на кой адрес мога да го намеря.
        Bravo 1.6 SX 16V 76kW/103hp '96г

        Коментар


          #19
          Мерси за съветите колеги. Ще я оставя в сервиза, в който ми оправиха скоростната кутия. Надявам се, че ще оправят и това. Като я взема ще напиша какво е сменено, колко струва, и колко струва самия труд. Не знам при вас как е, но при мен само проблеми с тва Bravo. Първо скоростната кутия, после съединителя, после хиляда жила скъсах, сега пък загрява. Омръзна ми вече!
          Fiat Bravo SX 1.6 16V

          Коментар


            #20
            Колеги помагайте Днес като идвах на работа Бравото загря много..почти на червено.Като спрях в офиса и отворих капака,перката на работеше. Дадох на късо буксата от датчика, но не тръгна. А имаше ток при перката, защото го замерих. Оказа се , че като размърдам релето ( което всеки път като давах на късо чукаше ) перката тръгва. Та въпроса ми е релето ли е виновно или нещо друго? Иска ми се да знам, за да купя още днес частта и да я сменя,че не знам как ще се прибирам. п.п. направи ми впечатление, че перката върти доста бързо, като тръгваше. Това предполагам е барзата скорост, а къде е бавната и защо не тръгва? Благодаря ви предварително
            Bravo 1.6 16V

            Коментар


              #21
              Или релето, или лош контакт на релето.Виж си бушоните на перките.

              Коментар


                #22
                почистих крачетата на всички релета там ’ има 4 броя’, както и на 3-те бушона при тях. Сега като дам на късо, се чува щракане, след това нищо и по някое време тръгва перката. Не мога да разбера дали нарочно има някакво забавяне или тръгва на н-то щракване. Принципно като съм дал накъсо клемите на датчика и не тръгва, при бутане на цялата пластина върху която са наредени релетата, тя тръгва. Идеи? Поне да знам какво да купя, че да не взема реле, а то да е друго. И ако знаете кажете колко струва датчик и колко реле?
                Bravo 1.6 16V

                Коментар


                  #23
                  Ами отиди на T&N car и помоли пичовете да ти дадат едно здраво реле и да го пробваш дали ще има отново проблем.

                  Коментар


                    #24
                    Колега mixifixi аз питах в T&N Car за датчика, който включва перката. Струва 27лв, но го нямат в наличност. Термостата е 83лв. В момента моето Bravo е на сервиз и още не са се обадили да кажат какъв е точно проблема. Майстора дето го гледа каза, че не е от термостата, не е от бушони, не е от датчика, май и той не знае от какво е. Ще видим какво ше излезе.
                    Fiat Bravo SX 1.6 16V

                    Коментар


                      #25
                      уффф.. де да знам какво става с тая кола.След малко ще търся някакъв резистор за степените на перката, ама то...колкоот Бравота, толкова модификации..Как не можаха да направят 2 еднакви италиянците:Д:Д:Д На моя радиатор забелязах датчика и горе в ляво два кабела, затегнати за кожуха. Почти съм сигурен, че първа степен не върти..а сега и втора изчезна...
                      Bravo 1.6 16V

                      Коментар


                        #26
                        Ами не знам какво да ти кажа. В събота си бях в Стара Загора. Там пробвах колата. Касто загря до половината си се включи перката. Всичко нормално и се успокоих. Прибирам се в понеделник в София пак всичко наред. Загрява, но максимум 2 черти над половината. А във вторник сняг, студ, отивам към НБУ-то, и за малко да се качи в червената зона. Добре че излязох на права където карах с висока скорост да се охлади. Странна работа. Аз съм имал и ключ в купето(явно е сложен допълнително), който като се дръпне пуска перката, но не знаех за това преди майстора да го открие. Днес сутринта я оставих в ервиз и се надявам да я оправят, че ми омръзна само с глупости да се занимавам.
                        Fiat Bravo SX 1.6 16V

                        Коментар


                          #27
                          Колеги проблема е бил в някакъв РЕОСТАТ. Смениха го и всичкио е 6 сега. Колата си загрява нормално. Дори я пробвах. В задръстване, като мине над половината, веднага се включва перката и стрелката пада на половината. Проблема е решен. Мерси на всички за отгоеорите. :D :D :DП.С. Пропуснах да кажа, че ремонта излезе 20лв. Чак не можах да повярвам!
                          Fiat Bravo SX 1.6 16V

                          Коментар


                            #28
                            Браво колега Да не би тоя реостат да е същия, който включва бавната степен на перката?
                            Bravo 1.6 16V

                            Коментар


                              #29
                              mixifixi написа:
                              Браво колега Да не би тоя реостат да е същия, който включва бавната степен на перката?
                              същия
                              2015 Renault Megane Expression GT
                              2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                              Всичко за FIAT Bravo 2007

                              Коментар


                                #30
                                току що свалих моя реостат, след мноого борба с едното болтче.Ня пръв поглед не е изгорял. Имя си някакво съпротивление , което е цяло.Как да проверя дали е скапан или по какво си личи?
                                Bravo 1.6 16V

                                Коментар

                                Working...
                                X