сутрин като запаля каручката от подписа си пламва нормално, безотказно. Но след 10 секунди почва да се дави и ако не дам газ да държа оборотите на над 2700-2800 и почва едва-едва да работи. като обърна на газ и загреее малко, например да вдигне с една черта температурата и вече няма никакви проблеми. дори да изгася и пак да запаля, абе работи си перфекто като е ледена и топла, само малко като загреее и ги прави тези мизерии. насочил съм се към темп датчик, този синия дето е на всмукателните колектори. какво ще кажете?п.с. колата и топла и студена си пали от раз на бенз
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем малко след палене
Collapse
X
-
Правилно си се насочил, и при мен имаше някакви магарии с подобни симптоми, дори когато колата работи на газ, но след смяната на датчика(25 лв.) сега колата си работи пак като часовник., Има и някаква вероятност и проблема да е в моторчето за празния ход. , там по връзки, букси........, но основен заподозрян синия темп. датчик, който веднага излиза на комп. диагностика, ако е правил магарии. Има и някакъв % да е от ламбда сонда ама и това на компютъра ще си каже. Ако имаш да от кого да смениш датчика само за пробата няма да е зле, аз не намерих и сега новСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
-
Re: Проблем малко след палене
pakumba написа:сутрин като запаля каручката от подписа си пламва нормално, безотказно. Но след 10 секунди почва да се дави и ако не дам газ да държа оборотите на над 2700-2800 и почва едва-едва да работи. като обърна на газ и загреее малко, например да вдигне с една черта температурата и вече няма никакви проблеми. дори да изгася и пак да запаля, абе работи си перфекто като е ледена и топла, само малко като загреее и ги прави тези мизерии. насочил съм се към темп датчик, този синия дето е на всмукателните колектори. какво ще кажете?п.с. колата и топла и студена си пали от раз на бенз
Коментар
-
И моя проблем е подобен-аз обаче съм само на бензин и не се дави и не гаснеслед запалване колата започва да работи на 2500-3000 оборота и поне 3-4 мин не падат оборотитеслед това постепенно се нормализират на 850-900. Това обаче не го прави всеки път -от време на времеАма явно е от моторчето за празен ход-плаче за смяна май
Коментар
-
и при двамат ли го прави на газ, или и на газ и на бенз.А темпрата на Fiat 127 е точно като нашата., и мотора се води някаква нова генерация, но на комп. диагностика всичко си казваСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
pakumba написа:моята само на бензин го прави. нямам проблем с оборотите, само се дави и то малско след старта, тъкмо като почне да получава сигнали от размните датчици, или поне аз така си мисля
Коментар
-
ситуацията е следната- вече не иска дори да пали на бенз студена, като е топла няма проблем. забелязах също, че онова прекъсване под 3000 оборота, което преди беше само на студена кола сега вече е постоянно. възможно ли е да е този темп. датчик?Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
phoenix написа:на комп. диагностика всичко си казваСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар