Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Тотален отказ на Типото!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    В тоя ред на мисли продължавам темата!Преди колата ми палеше от раз сега става така,че някой път пали от воле а някой път вьртя поне 4-5 сек докато запали!При някой от паленията забелязвам ,че след запалването лампичката на акумулатора свети и някак не работи равномерно, след секунди лампата изгасва и двигателя работи перфектно!Дали имам проблем с зареждането на акумулатора,стартер.....(тем.датчик да работи некоректно)....Всичко друго е мерено както съм писал по горните постове или имам проблем с карането тъй като колата имам възможност да я карам само събота и неделя" Колата не се плаши от каране а от стоене" :D през повечето време е в гаража
    now. BMW E39 523i '98 170hp
    ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
    ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

    Коментар


      #32
      за лампата на таблото с акумулато, най-вероятно ти свършват четките, или нещо лоша маса, но по скоро първото.то на едно динамо горе долу това му е проблема, все пак ако си зарежда и четките са сменяни, може да е и блока с диоди, понеже от там взема сигнал за ламбата на таблото., е ако си зарежда нормано, не бой се, все пак и това трябва да се провери. Аз понеже го подценявах това останах една вечер съвсем без ток на мястото, на другия ден разнищихме проблема и го отстранихме. Успех
      СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
      бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
      сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
      ИТАЛФЕСТ 2007

      Коментар


        #33
        лесно ли се отстранява проблема с четките,как става поправянето и колко би ми струвало ако отида на майстор(ориентировачно) Ако е маса каде да погледна за такава?
        now. BMW E39 523i '98 170hp
        ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
        ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

        Коментар


          #34
          за майстор незнам понеже нашата кола на майстор не ходи, всичко сам си правя, но не съветвам никой който не знае какво прави да се занимава с това. Комплекта четки и някакво реле което си е вградено е от порядъка на 12-18лв. лесно се сменя, ако си инат може и да не сваляш динамото (но трябва канал) абе после като разбрах че един приятел се занимава само с ремонт на динама (айде Алтернатор да бъде, че ся ша скочи някой) и за монтаж демонтаж взима 10 лв. отидох при него и там довърших ремонта че се оказа изгорял ротор.......бе лудница, мисълта ми е че тъка във Варна вземат от този порядък за монтаж демонташ и самата част 15-тина лева, Може би около 30-35 трябва да е всичко с труда
          СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
          бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
          сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
          ИТАЛФЕСТ 2007

          Коментар


            #35
            Благодаря колега мисля да сменя релето ,щото се оказа то причината :D лека и безаварийна
            now. BMW E39 523i '98 170hp
            ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
            ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

            Коментар

            Working...
            X