после проверяваш вакуумите......и между другото говорех за синия датчик, който казва на компа дали двигателя е топъл или студен и съответно пуска определено количество бензин, и когато колата е топла, а датчика показва грешно комп. подава повече бенз => колата се дави примерно, ето и снимка на въпросния маркуч който се спука един ден и не можах да я запаля.....смучи яко въздух от там.все пак ако можеш да вземеш от някой един датчик за коляновия вал......ще можеш да елиминираш проблемите еднин по един.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тотален отказ на Типото!
Collapse
X
-
СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
-
Ето какво стана колегиПрибирам се днес от работа и бягам в гаража,въртя ключа и колата запалва но работи на 3 цилиндъра,като прекасваше и се тресеше с повечко газ я задържах и след 1 мин работи както преди.Спирам пред маистора и чакам,вартя и не пали!тикаме на ръка в гаража и почваме!Първо започнах ме от искрата и подаването на гориво,всичко беше наред!Вадим свещите и опааааааа....целиете мокри и миришат на бензин!Купих нови сложих ми ге и врътнах ключа да запаля пак имаше замисляне и не запали!Замерих ме синия датчик о чудо по данни на температура от 20 градуса трябва да показва 2.2 ама ома или волт беше ще ви излажа,на топъл мотор 0.3!Да обаче моя показваше 5.7 (работи на -40)Това беше шега ама така излиза и подава повече бенз и се дави което не е коректно!Майстора сложи някаква течност за почистване и запалих замерихме пак и показва на топъл мотор 0.34 а на студен 2.27 има малки отклонения. докато говорихме и гледахме вакумите тя истина и пак запали с малко гасчица!Утре ще ходя да види положението на дроселовата клапа защото ми се струва че е плътно затворена при изгасен мотор а май не трябва да е така(поне леко отворена)Утре ще я свършим тая работаМоторчето за празен хо д е сменено и на компа показа работен интервал от 850 -940 оборота на загрякл мотор!Чудя се дали да не ги вдигна малко за да пали сутрин по леко?какво ще кажете тоя датчик(син) да сменям ли с тея стойности? КОЛАТА НЯМА ГАЗnow. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
замерихме пак и показва на топъл мотор 0.34 а на студен 2.27 има малки отклоненияEx. Grande Punto Driver
Коментар
-
ОК колега утре ще видим и този!та въпроса ми е каде точно се намира този датчик на коляновия вал и ако можеш да качиш снимка ще съм ти много благодарен По принцип ако не става нов или се отремеонтира!Незнам но не ме е срам да питам :D благодаря за съвета ти само той остана и дано мъките свършатnow. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
ех Веско ама много си бърз, тъкмо качвах картинката.....все пак ако можете да закачите колата на компютър най добре.....там всичко си казва, дано да се приключи утре с проблема, ще стискаме палци, и Веско качи и една картинка и на температурния датчик.... така деСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
синия температурен датчик - 25 лв.СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
Преди да отида на майстор реших сам да проверя каде този датчик на кол.вал....но така и не успях да го видя колеги с възможност да стана нагъл моля ви за насоки.Според vesko.t в снимката която ми прати тои е хванат на коляновия вал,ама там има някви предпазители и е трудно га го видя!Та интересувам се другия му край каде е хванътщото единственото което видях е датчик който е хванът в задната част на двигателя от лявата страна на всмукателния колектор черен с дебел черен кабел..дали е този или бъркам?now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
Тотален отказ на Типото!РЕШЕН
Ами колеги сега се връщам от ремонт!Измерихме абсолютно всичко,,датчици,помпа,TPS,вакууми и т.н.!Основните съмнения бяха за датчик на колянов вал и температурен....според колегата vesko.tтемпературния работи добре след лека интервенция с няква течност за почистване!Проверихме и датчика на коляновия вал който работи в рамките на допустимото 698 ома(650-750) и се оказа точно този за който питах в предишния пост :D нацелил съм го без да искам всичко ок до тук докато викам на майстора я дай да проверим стъпковия мотор(празен ход)уж да го почистим ама той първо го замери и какво стана няма цъкане,не работи няма живот закачихме старото което беше на колата и си цъка и пак сложих него с малко приспособление да поддържа 1100 оборота, както карах преди!Та искам да кажа,че проблемното пале идва от това моторче,което е запекло на авариен режим и до там!Взех го преди 1 седмица от морга и от както го сложих почнаха проблемите то въобще не е било в час вземах го повредено но предварително се разбрах с момчетата ако има нещо да го върна няма палене как да има след като то не мърда и не обогатява сместа сега колата си пали от раз и съм решил да си купя ново моторче макар да струва доста..........та общо взето това бяха най-лошите 4 дена от живота ми с кола искам да изкажа благодарност на всеки който е писал по темата,защото по-този начин научих полезни неща и не са ми излишни а и си проверих много неща по двигателя освен това в темата колегата PUNTO_S55 каза моторче Благодаря ви отново и безаварийна на всекиnow. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар