Колеги напоследък ми се събраха доста неприятности с моя Фиат Първо смених стъпковия мотор и всичко беше добре.....два дена по късно се случи това.Сутрин като паля ако не подам газ колата гасне!Оборотитезапочват от 700-900 и остават на 900!Вместо да запали и работи на 1200 и след това да паднат на 900 тя си работи и студена и топла на толкова Това по някакъв начин го прейивях с малко газ и поддържане на оборотите на 1200 и след минута всичко е ОК!Да обаче проблемите продължават.....когато колата е топла пали трудно днес ми се случи веднаж а сега въобще не мога да я запаля!Мирише на бензин и до дам...синия датчик днес го мерихме и има съпротивлвние от 560 ома при температура на двигателя 50 градуса!когато е студена пали ор раз!!!защо не пали дайте ми съвет и извинете ме ако има такава темаискам мнението на тези които им сее случвало и които зная каква е причината благодаря на всеки помогнал
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тотален отказ на Типото!
Collapse
X
-
Колеги сега се връщам от гаража и мога да кажа, че маи въобще не иска да запали Въртя,въртя и не иска.Бенз.помпа е нова,гледах датчици да не се е откачил някой всички са си на мястото!Датчика на коляновия вал е едното съмнение за температурния датчик не съм убеден но както написах на температура от 50-60 градуса показваше съпротивление 560 ома!Утре ще го замерим но как ше стане да я закарам до сервиз не ми е ясно!Свещи се чудя ...да ги сменям ли(но последния път като ги вадихме бяха ок,двигателя работи добре...ама сега не иска да работи...мъка та ми се плаче колата е Фита Типо 2.0 ие ГТ 8v март 1993гnow. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
Колега,преди години,когато имах типо този датчик на ХОЛ ми скъси живота.Палеше,като е студена,а като е загряла не палеше!Много е вероятно да е от него.Какви ли не майстори я гледага и не можеха да кажат какво е.Всички викаха,че е ЕКУ-то,ама ядец!Накрая едно младо монтьорче от сервиза на БОШ Плвдив ме посъветва да го сменя,без да беше виждало колата и о,ЧУДО!Почна да пали без проблем.На типо 1,4и.е. се намираше до маховика.Би трябвало и при теб да е там.Успех!Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Понеже съм на работа ми остава времето след 6 часа, колкото мога ще гледам да се справя с проблема по малкоколеги благодаря ви отново за мненията а ако някои друг има идея за нещо друг да пише!Първоначално ще започна с свещи,кабели,бубина и налягане на бензинова помпа датчик на колянов вал и т.н....ще ви държа в течение за проблема и отстраняването муnow. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
Добре де нещо важно, като дадеш контакт чуваш ли помпатаАз имах също подобен проблем наскоро, Помпата ми е нова, и преди седмица влизам в колата въртя ключа и докато падне акукулатора, на другия ден два часа търсене и ровене и накрая като се заслушах не чувам помпата, а тя е нова, и така се оказа че е сдала багажа, и сега си търся няква 2-ра употреба, че ми писна.Иначе възможна друга повреда е синия темп. датчик, при мен работеше но от време на време прекъсвше, и така не можех да го засека, сега след смяната мотора цъка като часовник...СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
още един жокер.........преди време се случи нещо подобно.....понеже гледам от карбуратора виси едно маркуче, и като го разгледах гледам запучено с едно болче и изолирбанд.......викам си това не може да е така и го намерих от къде е....влиза в някакъв вакуум отдясно на мотора, и го върнах както си е заводско, на другата сутрин колата не пали.....и не пали, като се сетих какво правих последно....и гледам маркуча се сцепил и смуче яко въздух, като го оправих влизам и колата от раз....иначе всичко си работи, мерих гледах, и чак накрая се сетих за него, чвно става твърде бедна сместа и не ще да запали.Не е много ама е жокер.СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
като се замисля щом мирише на бензин,значи помпата е ок.За вакуумите всеки си е по мястото но ще се мери наред.Все повече си мисля,че проблема е в липсата на искра или датчик на колянов но ще видим дали сьм правnow. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
dimmX написа:като се замисля щом мирише на бензин,значи помпата е ок.За вакуумите всеки си е по мястото но ще се мери наред.Все повече си мисля,че проблема е в липсата на искра или датчик на колянов но ще видим дали сьм правLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар