Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Тотален отказ на Типото!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Тотален отказ на Типото!

    Колеги напоследък ми се събраха доста неприятности с моя Фиат Първо смених стъпковия мотор и всичко беше добре.....два дена по късно се случи това.Сутрин като паля ако не подам газ колата гасне!Оборотитезапочват от 700-900 и остават на 900!Вместо да запали и работи на 1200 и след това да паднат на 900 тя си работи и студена и топла на толкова Това по някакъв начин го прейивях с малко газ и поддържане на оборотите на 1200 и след минута всичко е ОК!Да обаче проблемите продължават.....когато колата е топла пали трудно днес ми се случи веднаж а сега въобще не мога да я запаля!Мирише на бензин и до дам...синия датчик днес го мерихме и има съпротивлвние от 560 ома при температура на двигателя 50 градуса!когато е студена пали ор раз!!!защо не пали дайте ми съвет и извинете ме ако има такава темаискам мнението на тези които им сее случвало и които зная каква е причината благодаря на всеки помогнал
    now. BMW E39 523i '98 170hp
    ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
    ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

    #2
    Колега,виж си датчика за положение на коляновия вал.
    Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

    Коментар


      #3
      Колега тоя датчик каде се намира(вътре в делкото ли)?
      now. BMW E39 523i '98 170hp
      ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
      ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

      Коментар


        #4
        Все си мисля че ако проблема е в този датчик,то няма да пали независимо дали е топла или студена колата.Според мен трябва да се насочиш към температурният датчик,този който дава информация на компютъра.

        Коментар


          #5
          колега,какъв е мотора,16 клапанов ли е? коя година е ?

          Коментар


            #6
            Колеги сега се връщам от гаража и мога да кажа, че маи въобще не иска да запали Въртя,въртя и не иска.Бенз.помпа е нова,гледах датчици да не се е откачил някой всички са си на мястото!Датчика на коляновия вал е едното съмнение за температурния датчик не съм убеден но както написах на температура от 50-60 градуса показваше съпротивление 560 ома!Утре ще го замерим но как ше стане да я закарам до сервиз не ми е ясно!Свещи се чудя ...да ги сменям ли(но последния път като ги вадихме бяха ок,двигателя работи добре...ама сега не иска да работи...мъка та ми се плаче колата е Фита Типо 2.0 ие ГТ 8v март 1993г
            now. BMW E39 523i '98 170hp
            ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
            ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

            Коментар


              #7
              Разбрах каде е датчика на коляновия вал не е в делкото ама нали съм новобранец и ме извинете!Помагайте колеги плссс
              now. BMW E39 523i '98 170hp
              ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
              ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

              Коментар


                #8
                Колега,преди години,когато имах типо този датчик на ХОЛ ми скъси живота.Палеше,като е студена,а като е загряла не палеше!Много е вероятно да е от него.Какви ли не майстори я гледага и не можеха да кажат какво е.Всички викаха,че е ЕКУ-то,ама ядец!Накрая едно младо монтьорче от сервиза на БОШ Плвдив ме посъветва да го сменя,без да беше виждало колата и о,ЧУДО!Почна да пали без проблем.На типо 1,4и.е. се намираше до маховика.Би трябвало и при теб да е там.Успех!
                Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                Коментар


                  #9
                  Направих опит преди минути да запаля но не става.....въпреки,че на студен двигате преди палеше ама сега не
                  now. BMW E39 523i '98 170hp
                  ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                  ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                  Коментар


                    #10
                    Понеже съм на работа ми остава времето след 6 часа, колкото мога ще гледам да се справя с проблема по малкоколеги благодаря ви отново за мненията а ако някои друг има идея за нещо друг да пише!Първоначално ще започна с свещи,кабели,бубина и налягане на бензинова помпа датчик на колянов вал и т.н....ще ви държа в течение за проблема и отстраняването му
                    now. BMW E39 523i '98 170hp
                    ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                    ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                    Коментар


                      #11
                      Добре де нещо важно, като дадеш контакт чуваш ли помпатаАз имах също подобен проблем наскоро, Помпата ми е нова, и преди седмица влизам в колата въртя ключа и докато падне акукулатора, на другия ден два часа търсене и ровене и накрая като се заслушах не чувам помпата, а тя е нова, и така се оказа че е сдала багажа, и сега си търся няква 2-ра употреба, че ми писна.Иначе възможна друга повреда е синия темп. датчик, при мен работеше но от време на време прекъсвше, и така не можех да го засека, сега след смяната мотора цъка като часовник...
                      СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                      бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                      сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                      ИТАЛФЕСТ 2007

                      Коментар


                        #12
                        Помпата работи. Вчера я карах, прибрах я и до там.Иначе като дам на контакт помпата вьрти ще измеря налягането дали е ОКабе днес прибирам по рано и я почвам
                        now. BMW E39 523i '98 170hp
                        ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                        ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                        Коментар


                          #13
                          още един жокер.........преди време се случи нещо подобно.....понеже гледам от карбуратора виси едно маркуче, и като го разгледах гледам запучено с едно болче и изолирбанд.......викам си това не може да е така и го намерих от къде е....влиза в някакъв вакуум отдясно на мотора, и го върнах както си е заводско, на другата сутрин колата не пали.....и не пали, като се сетих какво правих последно....и гледам маркуча се сцепил и смуче яко въздух, като го оправих влизам и колата от раз....иначе всичко си работи, мерих гледах, и чак накрая се сетих за него, чвно става твърде бедна сместа и не ще да запали.Не е много ама е жокер.
                          СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                          бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                          сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                          ИТАЛФЕСТ 2007

                          Коментар


                            #14
                            като се замисля щом мирише на бензин,значи помпата е ок.За вакуумите всеки си е по мястото но ще се мери наред.Все повече си мисля,че проблема е в липсата на искра или датчик на колянов но ще видим дали сьм прав
                            now. BMW E39 523i '98 170hp
                            ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                            ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                            Коментар


                              #15
                              dimmX написа:
                              като се замисля щом мирише на бензин,значи помпата е ок.За вакуумите всеки си е по мястото но ще се мери наред.Все повече си мисля,че проблема е в липсата на искра или датчик на колянов но ще видим дали сьм прав
                              ми това е първото, което се порверява- има ли искра и бензин. датчика на кл. вал води до нямане на искра
                              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                              Fiat Bravo'97 1,6 16v
                              Fiat Tempra'91 1,6 mono

                              Коментар

                              Working...
                              X