Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Измих двигателя и стана белята!!! Оправено :)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Измих двигателя и стана белята!!! Оправено :)

    Здравейте колеги. Значи става въпрос за следния проблем. Днеска измих двигателя, защото ми капе масло отдолу при картера, но понеже е доста мръсен и омаслен го измих за да се види от къде точно избива масло, тръгвам си от работа и колата преграя, перката на радиатора не ще да включи! Някъде по буксите е останала вода ли незнам, ако някой е имал подобен проблем или има идея какво може да е нека сподели. Благодаря предварително.
    TIPO 1.6 SX
    <ОцВеТиТеЛ>

    #2
    как точно изми двигателя?

    Коментар


      #3
      С обезмаслител и водоструйка.
      TIPO 1.6 SX
      <ОцВеТиТеЛ>

      Коментар


        #4
        Най-лесно можеш да провериш дали проблема ти е в моторчето на перката или в датчика на радиатора,като извадиш буксата на датчика на радиатора който е за перката и дадеш накъсо кабела.Като дадеш на контакт,ако е наред моторчето на перката би трябвало да се завърти.
        COUPE 1.8 16V
        Volvo XC90 T6

        Коментар


          #5
          Ще завърти и без контакт, ако е здраво. Много по-важно в момента е да се види има ли поражения от прегряването. Дано няма. Колкото до причината - а) от водата - късо и => бушон б) просто измъкната букса...
          Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

          Коментар


            #6
            Вода, късо , бушон Забрави че ще направи късо по този начин не и на тази верига За измъкната букса съм съгласен! наи вероятно с тая паруструика си разкачил някои кабел или някоя кофти връзка се е намокрила и сега въобще не прави контакт. Както ти каза колегата по горе откачи буксите от датчика и ги закъси, трябва да тръгне мотора, ако не тръгне почваш да търсиш по кабелите Ако тва ти е сложно направо му пусни един нов кабел от акумулатора с бушон на него и си готов. Тва за новия кабел го направи само ако разбираш какво правиш и как да го направиш -не експерементираи ако не ти е ясно!
            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

            Коментар


              #7
              За моя радост, проблема не се оказа сериозен, просто някъде сигурно беше останала вода, така си помислих и снощи и затова извадих няколко букси за да може да се изпари водата ако е имало някъде. Сутринта проверих моторчето на перката дали бачка, като дадох на късо от буксата на датчика на радиатора, работеше без проблем, долях вода че беше поизтекла малко, запалих изчаках да загрее, перката си зарабаоти, притегнах всички скоби на водните маркучи направих няколко кръгчета из квартала и всичко си беше наред :P Благодаря на всички за отговорите
              TIPO 1.6 SX
              <ОцВеТиТеЛ>

              Коментар

              Working...
              X