Колега ти направо ме стряскаш.От кога се каня да прегледам окачването че ми лопа нешто ама все отлагам.А имам и един друг проблем.Волана претраква когато го въртя на място.И там има нешто и трябва сериозно маи да се замисля.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ремонт на окачване или колко струва нехайството
Collapse
X
-
Mitko написа:hit-ko написа:Ако решиш да сменяш всичко това, пиши за да те ориентирам за подходяща фирма-производител и цена, ако е необходимо!Tipo, 1,8 DOHC, 105 hp
Коментар
-
Кейн написа:Mitko написа:hit-ko написа:Ако решиш да сменяш всичко това, пиши за да те ориентирам за подходяща фирма-производител и цена, ако е необходимо!TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
Humppa
-
Humppa
-
Mitko написа:hit-ko написа:Ако решиш да сменяш всичко това, пиши за да те ориентирам за подходяща фирма-производител и цена, ако е необходимо!SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Митко,за съжаление не мога да отговоря на въпроса ти.Ще се опитам да споделя впечатление от днешната смяна на накрайниците.Пак се извинявам за оффтопика.Накрайниците /предишните/ са сменени на 4 октомври 2004г.Днес като ги свалих и им махнах гумените маншончета вътре сухи като барут.Лещата трие метал в метал. Yellow_Flash_Colorz_PDT_49 На тях пише,че са италиански,купени от магазина на Стамболийски. 100 процентово МЕНТЕ!!!!Същите ги смених с "Локхийд-Делфи", на външен вид доста по-солидна конструкция.Носачите и шарнирите не са мръднали - не знам какви са.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Mitko написа:Неприятностите продължават. След голямата борба да развия болтовете на носача той е сменен. Продължих с амортисьора но и там голяма беля. Гайката държаща тампона не можа да се развие и сега е с изгладени ръбове. Майстора каза, че сега спасението е срязване на самия амортисьор. Така ли е?
Коментар
-
Mitko написа:Спешно се нуждая от скоба за свиване на пружината. Помагайте.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар