Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ремонт на окачване или колко струва нехайството

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ремонт на окачване или колко струва нехайството

    Колега ти направо ме стряскаш.От кога се каня да прегледам окачването че ми лопа нешто ама все отлагам.А имам и един друг проблем.Волана претраква когато го въртя на място.И там има нешто и трябва сериозно маи да се замисля.
    Marea 1.8 16V ELX

    #2
    леле, е вие на лекар (зъболекар) не ходите ли :D Особенно с напредване на годинките

    Коментар


      #3
      Ако решиш да сменяш всичко това, пиши за да те ориентирам за подходяща фирма-производител и цена, ако е необходимо!

      Коментар


        #4
        Mitko написа:
        hit-ko написа:
        Ако решиш да сменяш всичко това, пиши за да те ориентирам за подходяща фирма-производител и цена, ако е необходимо!
        Решил съм, но дотук съм купил само носача и биаледката. Другото излезе след като я повдигнах да я огледам.
        Митак, Абе твоето окачване с биалетки ли е? Щото аз със интерес разглеждах моето окачване и (не че съм смециалист) обаче според мене аз биалетки нямам. Активната щанга е закачена директно за носача.Иначе биалетка на Мондеото съм виждал и знам какво е.
        Tipo, 1,8 DOHC, 105 hp

        Коментар


          #5
          Кейн написа:
          Mitko написа:
          hit-ko написа:
          Ако решиш да сменяш всичко това, пиши за да те ориентирам за подходяща фирма-производител и цена, ако е необходимо!
          Решил съм, но дотук съм купил само носача и биаледката. Другото излезе след като я повдигнах да я огледам.
          Митак, Абе твоето окачване с биалетки ли е? Щото аз със интерес разглеждах моето окачване и (не че съм смециалист) обаче според мене аз биалетки нямам. Активната щанга е закачена директно за носача.Иначе биалетка на Мондеото съм виждал и знам какво е.
          биалетката на мондеото е различна от тази на типото на мондеото е с две шарнирчета а на типото с тампончета така че това което ти свързва стаб щангата с носача дълго осоло 15 см е биалетката на типо
          TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
          UNO 1.0 FIRE

          Коментар


            #6
            AAA, Поизясни се положението. Сега в разглобен вид - вярно, биалетки са.Монтирани обаче, тея биалетки изглеждат като монтажни елементи на активната щанга към носача. Иначе биалетките, които съм виждал бяха съвсем различни.Благодарим! :D
            Tipo, 1,8 DOHC, 105 hp

            Коментар


              #7
              ОФФТОПИК:Админче, от къде да дръпна този софт (за Бравото)?Благодаря!

              Коментар


                #8
                Благодарско! от мен

                Коментар


                  #9
                  Mitko написа:
                  hit-ko написа:
                  Ако решиш да сменяш всичко това, пиши за да те ориентирам за подходяща фирма-производител и цена, ако е необходимо!
                  Решил съм, но дотук съм купил само носача и биаледката. Другото излезе след като я повдигнах да я огледам.
                  Като отворихте дума за купуване на части по окачването, аре да изкоментираме и тези които се предлагат на пазара.Аз по принцип бягам от най-евтините,но не съм все пак ориентиран в обстановката.Навремето бях чел и чувал,че англиската "Локхийд" предлага едни от най-качествените части по ходовата част.Нека някой който има впечатления да сподели за части по окачването...носачи, накрайници и за каквото се сети. Питаш в магазина и ти казват вземай, италиански са, оригинални! Извинявам се за offtopic-a !!!
                  SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                  Коментар


                    #10
                    Митко,за съжаление не мога да отговоря на въпроса ти.Ще се опитам да споделя впечатление от днешната смяна на накрайниците.Пак се извинявам за оффтопика.Накрайниците /предишните/ са сменени на 4 октомври 2004г.Днес като ги свалих и им махнах гумените маншончета вътре сухи като барут.Лещата трие метал в метал. Yellow_Flash_Colorz_PDT_49 На тях пише,че са италиански,купени от магазина на Стамболийски. 100 процентово МЕНТЕ!!!!Същите ги смених с "Локхийд-Делфи", на външен вид доста по-солидна конструкция.Носачите и шарнирите не са мръднали - не знам какви са.
                    SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                    Коментар


                      #11
                      Mitko написа:
                      Неприятностите продължават. След голямата борба да развия болтовете на носача той е сменен. Продължих с амортисьора но и там голяма беля. Гайката държаща тампона не можа да се развие и сега е с изгладени ръбове. Майстора каза, че сега спасението е срязване на самия амортисьор. Така ли е?
                      И мойте ги бях изгладил ама набих еврейска звезда и ги развих

                      Коментар


                        #12
                        От къде извират тези части по ходовата част на Lockhead и ориентировъчни цени може ли някой да даде?

                        Коментар


                          #13
                          2000 Turbo написа:
                          От къде извират тези части по ходовата част на Lockhead и ориентировъчни цени може ли някой да даде?
                          Може. ...
                          SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                          Коментар


                            #14
                            Ейй ама като си в София!

                            Коментар


                              #15
                              Mitko написа:
                              Спешно се нуждая от скоба за свиване на пружината. Помагайте.
                              За съжаление скоба немога да ти дам.Но във връзка с по-предишен твой проблем - пробвай с нагряване на гайката (с оксижен) ако още не си я отвил. след това докато е топло - върти (може и с ключ № 100 ).И един въпрос - този софтуер (ремонтния) който си постнал по-рано - за типо 1.4 моноинж.`89 год. - има ли го някъде да се изтегли?

                              Коментар

                              Working...
                              X