През няколко дена тая лампа свети известно време и гасне?[/url]
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За какво е тая лампа на Браво ???
Collapse
X
-
Означава да я засилиш към дерето :P (майтап да става)Имаш някакав проблем с впръскването на гориво,може някоя дюуза да е запушена или...... А може и да е от друго.Когато ти пресветне намираш ли разлика в обуротите на колата смисал да падат аве да не е нещо наредFIAT BRAVO 2.0 20v
http://www.data.bg/images/gallery/media/theam_1.jpg
Коментар
-
Начи аз я карах на диагностика понеже ми харчи мн (около13-14 бензин) и ми казаха че няма проблем - колата си работела нормално, даже и на студено я провериха, ламбда сондата казахе че е добре.... тая лампа иначе ми свети като е студена, но не откриха проблем.. а ако проблема е дюзата, дали е възможно от нея да хар4и толко . бравото е 1.4 12V , преди 1 месец смених вал, повдигачи, кобилициFiat Bravo 99г.(Goodbye) ,Citroen Xsara VTS 99г., Mercedes C 220 CDI 2000г.
Коментар
-
Незнам как си с английския,но ето три възможности при светене на тази лампа.Fuel Injector Light 1It may not be the injector at fault. Temperature SwitchThe temperature switch on the injector may be faulty. Fuel Injector Light 2Plus Misfire Dirty InjectorAdd Forte Gas System Conditioner and 1/4 fill the tank with Esso Super Unleaded. Drive hard as possible for a short distance and it should start to improve. Fuel Injector Light 3Plus loss of power InjectorThe likelihood is that one or more of the injectors had seen its last mile. The best advice we can give on this is to change them all at the same time otherwise you will get irregular running. (Unless it the 1.4 as that is single injector!!)
Коментар
-
Ще ти споделя какъв беше моя проблем, пък ти ако изкаш ме послушай.5 -та ми запалителна бубина(надявам се знаеш за какво говоря) беше и разкъсано гуменото уплатнение(там където се слага свеща) и даваше отечка и от том колата работеше на 4 цилиндара(не постояно де) и точно тогава ми светваше тази лампа.Затова те питах дали намираш разлика в ДВГ-то когато светне,(когато се движиш с по-висока скорост няма да усетиш дали ти пада мощноста)Та моя съвет е отиди на еукон да ти замерят тези неща(10лв.струва) и ако случайно е бубина гледй да не купуваш на фирма ESP а по възможност си търси на BOSCH.Но май повечето фирми работят с шибаната ESP Надявам се да сам ти бил полезен успехFIAT BRAVO 2.0 20v
http://www.data.bg/images/gallery/media/theam_1.jpg
Коментар
-
peho написа:fill the tank with Esso Super Unleaded. Drive hard as possible for a short distance and it should start to improve.1.4, 12V, 80к.с., ноем.'95, на газ
Коментар
-
За да ти хванат проблема на диагностиката, трябва да закачат колата когато лампата свети. Ако отидеш на изгаснала лампа много ясно че всичко ще е наред. И тва че е нарисувана дюза незначи че ако имаш проблем с някоя дюза компютъра ти може да разбере че е така.Компютара отчита дюзите само по съпротивлението, по нищо друго!!!Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
vesko написа:Peho, остана да ни осветлиш какво значи Fuel Injector Light 1, 2 и 3...А, и източника, разбира се
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар