1. Мисля да сменя маслото на скорстите. Може и да ми се струва, но вече 2ра зима я карам и сякаш влизат по-трудно... Предишния собственик не го е сменял, пък по-предишните едва ли...Какъв тип масло ми трябва, колко ще струва горе долу с труда (София)2. За огромно мое съжаление дойде реда и на гърнетата. Около 1500 рпм определено звука вече е доста по ралиджииски. Но......!!! Гледал съм ги на канал много пъти и ме тормози една мисъл. Не че съм такъв разбирач, но знам гърнеджиите какво ще кажат - всичко за смяна, 150 лева с отстъпката Според мен проблема е една тръба, която свързва крайното със средното гърне. Около 30на см, извита. Тя е доста зле (има много дупки и е много ръждясала) и ако се закърпи или по скоро смени вярвам нещата ще станат доста по-добре. Най-малкото срещу приемлива сума си струва да се опита преди да съм махнал оригиналните в момента гърнета. Последния път гърнеджията каза "не мога само нея" и си предложи услугите за всичко. То е ясно,че вървят комплект ама чак пък толкоз...Ако препръчате място където имам шансове да опитам ще съм благодарен!Благодаря предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
2 питания за масло на скоростите и гърнета?
Collapse
X
-
Ако гърнето е прекалено зле препоръчвам ти да го смениш ,защото в най-скоро време може да ти се наложи .И ние така сменяхме което е най-зле и краен резултат - след време пак при майстора Ако се чува биене по купето ,значи има поддало я гърне ,я тръба .Последния ремонт беше точно на такава 30 см тръба ,вярно имаше хубав спортен звук но минеш ли през копка се чува гадния звук на биене по купето.Та тая тръба с поставянето излезе към 30лв в сф сиг. е мн по евтино Всеки майстор те убеждава че най-добре ЦЯЛОТО да се смени ,но май му писна от нас и взе че смени само тръбата ,която беше понадупчена Айде колега успех и да си опрайш проблемаFiat Punto Mk1 & Alfa Romeo 147 JTD
Реклама
Collapse
Коментар