А защо не пробваш на някой познат (непознат) със същия двигател, с неговият компютър - все пак си мисля че е от него.Че с тоя разход си е не само срам за марката, но и за съвременното автомобилостроене)
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Разход на BRAVO
Collapse
X
-
mi_ho написа:Е, да но проверих във Ауто Италия. На този номер съответстват ECU-та, които се поставят на Bravo производство от 1995 до средата на 1997. И по номер на рама провериха хората - излиза същото ECU.FIAT Stilo 1.4 16V
FIAT Bravo 1.6 16V (преди)
Коментар
-
Моторите 1.6/16V са перфектни по отношение разход на гориво и масло и подобен разход/ ако правилно се измерва / е значително над нормите! Страхотна интрига е подобен проблем, но в случая мога да помогна само с някои насоки ! ECU-то си е точно сьщото: IAW 1AF.13 и се монтира до края на 97г, когато се прави промяна в с-мата. Не тьрсете дебитомер- няма, има си МАР, компа е кодиран и не е вьзможно да се сменя от една кола на друга! Това може да става само в комплект: ECU, имобилайзер, конт. ключ, но в случая мисля, че това не е необходимо!Сьвсем естественно е когато е на газ и не работи емулатора, да се отчитат споменатите грешки, и не мисля,че трябва да бьдат изненада за майстора. Казваш, че мотора работи добре, но това е относително. Проверете пьрво зацепването на агр. ремьк и то с нужния инструмент! Отстранете временно газовата с-ма - мисля, че там нещо не е наред и успех засега!
Коментар
-
Re: Fiat - забрави за икономия
VEGLIA BORETTI написа:Евтиното винаги излиза СКЪПО12/100 нормално за тази кола!Хич недей я бара повече
Коментар
-
Е, колеги, днес махнах газовата уредба. Откачих всичките кабели и възстанових оригиналното им положение. Резултат: Всичките грешки се изтриват до момента докато не загася колата. При повторно подаване на контакт се появяват отново. Ужас. Ангренажният ремък е зацепен правилно. Проверено е със споменатият инструмент / макар че за мене това си е обикновен "дорник" /. Но изненада - изминах 66км.градско каране, постоянно включен климатик и заредих 5.09л. Това по мои изчисления прави 7.7л/100км. А иди че го разбери????? А по въпроса за грешките - днес отново ходих при двама майстори. Единият беше със стенд на BOSH, а другият със някакъв друг. Резултатът и при двамата е идентичен - не работят 4-те инжектора и основна грешка ламбда сонда. Стигнахме до заключението, че щом при такива грешки не ми свети вътре лампичката то най-вероятно се е смахнал ECU-то. Но пък при Александър Ауто, Ауто Италия и Ванто Трейд няма никакви грешки. Това ме навежда към мисълта, че код-четците и на двамата просто не са съвместими към моят софтуер. Забравих да кажа че докато работи колата, стойностите на инжекторите и на ламбда сондата са напълно в норма. Е това е спирам да ръчкам във тази насока. Карам докато спре.PUNTO Selecta
Коментар
-
не съм сигурен че е добър съвет но така и така си почнал обиколка защо не отидеш в DKV сервиза на Гара Искър, когато по миналото лято аз обикалях сервизите и ме караха да сменявам катализатори ламбда сонди и т.н.,колата прекъсваше, вътре лампата светеше (тя е дълга история - по едно време харчеше 15л/100 извънградско) тогава намерих в нета този сервиз, на техния компютър пише FIAT и веднага разпозна моя и след диагностикатасе оказа потенциометъра на дроселовата клапа,поръчах си нов,смяна и всичко е ок. може да не помогнат на теб но от опит глава не боли.УспехFIAT Stilo 1.4 16V
FIAT Bravo 1.6 16V (преди)
Коментар
-
Значи, все пак, желания резултат е постигнат и показателни са единственно реалните параметри! А ти с тези показатели от 7.7 в градски цикьл си направо за завиждане! Ако не ти работи поне 1 инжектор, или сонда / тя по-трудно се хваща на скенер/ няма начин да не излезе грешка! Значи просто липсва, а и на таблото лампата за повреди , не свети! Смятам, че проблема е все пак в газовата уредба, но това лесно се констатира при повторно включване и ако е така, тогава на майстор, вече с готова диагноза.
Коментар
-
blondy_driver
За разхода
Ако катализатора на бравото е запушен започва да гори повече аз закарах торпилката,сложиха и резонансно гърненце и сега хем ми върви повече хем ми гори по малко от преди
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар