А защо не пробваш на някой познат (непознат) със същия двигател, с неговият компютър - все пак си мисля че е от него.Че с тоя разход си е не само срам за марката, но и за съвременното автомобилостроене)
Е, да но проверих във Ауто Италия. На този номер съответстват ECU-та, които се поставят на Bravo производство от 1995 до средата на 1997. И по номер на рама провериха хората - излиза същото ECU.
моита количка е произведена март 1996г и на ЕКУ-то данните които пише са точно като на снимката,напиши си номера на рамата да прверим че им нямам много вяра на господата в Ауто Италия.
Моторите 1.6/16V са перфектни по отношение разход на гориво и масло и подобен разход/ ако правилно се измерва / е значително над нормите! Страхотна интрига е подобен проблем, но в случая мога да помогна само с някои насоки ! ECU-то си е точно сьщото: IAW 1AF.13 и се монтира до края на 97г, когато се прави промяна в с-мата. Не тьрсете дебитомер- няма, има си МАР, компа е кодиран и не е вьзможно да се сменя от една кола на друга! Това може да става само в комплект: ECU, имобилайзер, конт. ключ, но в случая мисля, че това не е необходимо!Сьвсем естественно е когато е на газ и не работи емулатора, да се отчитат споменатите грешки, и не мисля,че трябва да бьдат изненада за майстора. Казваш, че мотора работи добре, но това е относително. Проверете пьрво зацепването на агр. ремьк и то с нужния инструмент! Отстранете временно газовата с-ма - мисля, че там нещо не е наред и успех засега!
Евтиното винаги излиза СКЪПО12/100 нормално за тази кола!Хич недей я бара повече
Хм, моята кола не беше много тънка, а ми харчи 10(!) в града при прилично спокойно каране. Двигател 183А1.000 Имам и Ибиза Гти, 2Е мотор, под 11,5 никога не е падала...
И мойта гори 10 градско. Беше почнала да си похапва повече, но след смяна на термостата всичко си дойде на мястото. Много страдат завалийките от това, че не загряват до необходимата температура, заради прецакан термостат.
Е, колеги, днес махнах газовата уредба. Откачих всичките кабели и възстанових оригиналното им положение. Резултат: Всичките грешки се изтриват до момента докато не загася колата. При повторно подаване на контакт се появяват отново. Ужас. Ангренажният ремък е зацепен правилно. Проверено е със споменатият инструмент / макар че за мене това си е обикновен "дорник" /. Но изненада - изминах 66км.градско каране, постоянно включен климатик и заредих 5.09л. Това по мои изчисления прави 7.7л/100км. А иди че го разбери????? А по въпроса за грешките - днес отново ходих при двама майстори. Единият беше със стенд на BOSH, а другият със някакъв друг. Резултатът и при двамата е идентичен - не работят 4-те инжектора и основна грешка ламбда сонда. Стигнахме до заключението, че щом при такива грешки не ми свети вътре лампичката то най-вероятно се е смахнал ECU-то. Но пък при Александър Ауто, Ауто Италия и Ванто Трейд няма никакви грешки. Това ме навежда към мисълта, че код-четците и на двамата просто не са съвместими към моят софтуер. Забравих да кажа че докато работи колата, стойностите на инжекторите и на ламбда сондата са напълно в норма. Е това е спирам да ръчкам във тази насока. Карам докато спре.
не съм сигурен че е добър съвет но така и така си почнал обиколка защо не отидеш в DKV сервиза на Гара Искър, когато по миналото лято аз обикалях сервизите и ме караха да сменявам катализатори ламбда сонди и т.н.,колата прекъсваше, вътре лампата светеше (тя е дълга история - по едно време харчеше 15л/100 извънградско) тогава намерих в нета този сервиз, на техния компютър пише FIAT и веднага разпозна моя и след диагностикатасе оказа потенциометъра на дроселовата клапа,поръчах си нов,смяна и всичко е ок. може да не помогнат на теб но от опит глава не боли.Успех
Значи, все пак, желания резултат е постигнат и показателни са единственно реалните параметри! А ти с тези показатели от 7.7 в градски цикьл си направо за завиждане! Ако не ти работи поне 1 инжектор, или сонда / тя по-трудно се хваща на скенер/ няма начин да не излезе грешка! Значи просто липсва, а и на таблото лампата за повреди , не свети! Смятам, че проблема е все пак в газовата уредба, но това лесно се констатира при повторно включване и ако е така, тогава на майстор, вече с готова диагноза.
Ако катализатора на бравото е запушен започва да гори повече аз закарах торпилката,сложиха и резонансно гърненце и сега хем ми върви повече хем ми гори по малко от преди
Коментар