Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

1.2 16V прекъсва, особено вкарано в обороти

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    1.2 16V прекъсва, особено вкарано в обороти

    От вчера отведнъж както си карах се получи следният дефект - на празен ход двигателя леко прескача, но леко (на оборотомера не се отразява).При плавно ускоряване е ОК. При рязко ускоряване сякаш се чуди първоначално, после тръгва, но претриса (с дупки в набирането) - все едно някоя свещ не работи. Забелязах, че като ускорявам рязко и претриса, започва да мига лампата на инжекциона - мига докато ускорявам, после си гасне. Някой имал ли е подобен проблем. Всичко гореописано е и на студена, и на загряла кола.
    Пари от Интернет
    Всичко за колата
    Modsbg.com

    #2
    Re: 1.2 16V прекъсва, особено вкарано в обороти

    BatGoro написа:
    От вчера отведнъж както си карах се получи следният дефект - на празен ход двигателя леко прескача, но леко (на оборотомера не се отразява).При плавно ускоряване е ОК. При рязко ускоряване сякаш се чуди първоначално, после тръгва, но претриса (с дупки в набирането) - все едно някоя свещ не работи. Забелязах, че като ускорявам рязко и претриса, започва да мига лампата на инжекциона - мига докато ускорявам, после си гасне. Някой имал ли е подобен проблем. Всичко гореописано е и на студена, и на загряла кола.
    прегледай лулите на свещите, те са пластмасови но избиват и се получава този "ефект"
    TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
    UNO 1.0 FIRE

    Коментар


      #3
      щом е светнала лампата ще е се е записала грешкаотиди на диагностика и ще се разбере от какво е
      2015 Renault Megane Expression GT
      2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
      Всичко за FIAT Bravo 2007

      Коментар


        #4
        Мойта с подобно поведение показа проблем в стъпковия мотор и ТПС - а които са комбинирани в едно. Чакам доставка. Притръсването е много неприятно .От месец обаче някак "се закрепи" и не е мигала скоро лампата на инжекциона.Диагностика и почистване на моторчето ми направи Бобо, както и го смаза с нещо което било специално за такива писти.
        Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
        Fiat Linea 1.3 Multijet'08
        Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
        http://forum.fiat-bg.org

        Коментар


          #5
          sev написа:
          щом е светнала лампата ще е се е записала грешкаотиди на диагностика и ще се разбере от какво е
          Странното е, че не свети постоянно, а мига само докато набирам с много газ, после си загасва. Поне днес цял ден беше такъв ефекта. Ако и утре продължава, ще трябва да се диагностицираме явно...
          Пари от Интернет
          Всичко за колата
          Modsbg.com

          Коментар


            #6
            това да не се окаже запушен катализатор

            Коментар


              #7
              На твое място бих започнал от свещи та кабели, после бубина (ако е от нея ще да ва проб на две свещи които са на една намотка).Според мен не може да е стъпковото при силно ускорени (до колкото аз знам то по време на ускорението няма функция)А един приятел пък имаше същия проблем (како ти го описваш) и се оказа че има вода в бнездото на свещта м/у самата свещ и кабела и си оправи колата със сешуар !Успех
              Fiat Bravo 1.6 16V - Бензин

              Коментар


                #8
                Бих се съгласил напълно с тебе, обаче в нашия модел 1.2 16V моторчето било комбинирано с ТПС Сензор (датчика за позицията на дросела). Именно износените му писти даватфалшива информация на ЕКУ-то от там то се шашка и идва прекъсването - при подаване на газ се получаваше при мене, а лампата на инжекциона присветва когато се отпуска педала ( в празния ход ).
                Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
                Fiat Linea 1.3 Multijet'08
                Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
                http://forum.fiat-bg.org

                Коментар


                  #9
                  И при мен порблем на газ и на бензин

                  И при мен порблем на газ и на бензин пали и ако не даваш газ гасне преди на бензин от сега и на газ и свети лампата за инжекциьона и на газ и на бензин а на газ имам емулатор за сондата незнам какво да е права
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #10
                    И при мен порблем на газ и на бензин пали и ако не даваш газ гасне преди на бензин от сега и на газ и свети лампата за инжекциьона и на газ и на бензин а на газ имам емулатор за сондата незнам какво да е права
                    Провери си ламбда сондата!
                    COUPE 1.8 16V
                    Volvo XC90 T6

                    Коментар


                      #11
                      при такъв проблем ходих на диагностики и смених всички датчици кабели и свещи и се оказа че проблема не е ел. а бензиновата помпа едва качва 2-2.5 бара.като ходиш на диагностика нека да ти замерят и налягането.няма да е излишно.
                      punto 1.2 16v sporting

                      Коментар


                        #12
                        търси се троиник за диагностика

                        това търся и аз троиник за диагностика на входа на бензина преди инжекторите
                        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                        Коментар


                          #13
                          Ъпдейт по темата. Още преди няколко седмици бях на диагностика при Бобо, и "Уредът" показа misfiring на 3 и 4 цилиндър - съответно смяна на свещи и кабели според Бобо. Понеже кабелите изглеждаха зле, а свещите бяха сменяни преди около 10 хил. км, реших да пробвам със смяна на кабелите. Обаче лошо - никакъв ефект. Покарах още седмица така (лампата продължава да свети, и мига при рязко набиране), защото нямах време и ключ за свещи . Та най-накрая оня ден сменихме свещите - 4-ти цилиндър нямаше никой, бензинеца директно си е заминавал през ауспуха. Последните дни явно съм си карал на 3 цилиндъра (то си личеше де) - разхода скочи към 10 на сто градско. Сега съм ОК, даже и лампата сама загасна след 3-4 паления (иначе с откачане на клеми не гасне).
                          Пари от Интернет
                          Всичко за колата
                          Modsbg.com

                          Коментар

                          Working...
                          X