Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Koлко е нормално да загрява Брава 1,6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    megamuscle написа:
    Ами втората я чувам. Като изляза от колата си върти доста силно. Като е загряла колат до малко над половината примерно и излезеш отвън чува ли се въртене? Защото днес не е загряла чак до там, че да се включи перката да върти силно. Ако може да ми кажеш как да проверя дали всичко е наред без да ходя на сервиз ще съм ти много благодарен. :D
    ако ти работеше климатика щях да ти кажаиначе палиш , отваряш капака и гледашперката се виждавиж при какво показание се включва първата и след това втората степенв това хладно време би трябвало първата степен да е достатъчна
    2015 Renault Megane Expression GT
    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
    Всичко за FIAT Bravo 2007

    Коментар


      #17
      sev написа:
      ако ти работеше климатика щях да ти кажаиначе палиш , отваряш капака и гледашперката се виждавиж при какво показание се включва първата и след това втората степенв това хладно време би трябвало първата степен да е достатъчна
      Добре мерси много. Ще пробвам. Дано да няма проблем. :D
      Fiat Bravo SX 1.6 16V

      Коментар


        #18
        Здравейте и на мен не ми работи първата степен на перката ,което супер много ме дразни,освен датчика какво друго може да е развалено,ако някой знае къде е точно този датчик и как да го пробвам или някакъв алгоритъм за тест къде е проблема ще съм благодарен да сподели.
        Bravo 1.6 SX 16V 76kW/103hp '96г

        Коментар


          #19
          Проблема ти най-вероятно не е в датчика,а в блока с резисторите които са за първата степен.И на мен не ми работеше и се оказа че единият кабел е прекъснат точно където се включва в този блок.При мен се намира,като застанеш пред колата и гледаш към перката,долу в ляво,на самият пластмасов кожух който е около перката.Там виж дали са включени два кабела и дали някой не е прегорял,ако с кабелите всичко е наред,провери резисторите да не са прекъснати.

          Коментар


            #20
            Здравейте колеги. Нормално ли е колата да си работи на 2-та чертичка след средата на скалата.Така е вече 2 месеца. Като сляза от нея се чува перката ,а и по кръстовищата ми пада напрежението, за което ми казаха тук, че е от втората степен на перката. Какво трябва да направя, за да знам,че всичко е наред?
            Bravo 1.6 16V

            Коментар


              #21
              мдаа. и аз така чета от близо час във форума. Проблема обаче , е че при мен си е залепнала за 2-та след средата..не се качва повече,но и не слиза докато не спра
              Bravo 1.6 16V

              Коментар


                #22
                mixifixi написа:
                мдаа. и аз така чета от близо час във форума. Проблема обаче , е че при мен си е залепнала за 2-та след средата..не се качва повече,но и не слиза докато не спра
                ако извънградско ти държи същата температура може просто уреда ти да не показва вярно
                TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                UNO 1.0 FIRE

                Коментар


                  #23
                  толкова държи.Не би ли трябвало да е различно в града и извън него? В неделя ще проверя поред термостата, датчика ..и май ако са наред ще остане уреда. Между другото..малко ОФФ:Има ли някой в Слатина, който да кара Браво от повече време,защото така и не мога да преценя дали моето работи нормално просто си мисля ,че някой друг трябва д аго пробва?
                  Bravo 1.6 16V

                  Коментар


                    #24
                    Добре де, при мен нормално ли стрелката да си седи на 90 градуса, като мине тези градуси си ми се пуска перката, но малко преди да се пусне започва да ми излиза пара(или пушек) от радиатора, а и казанчето за антифриза си ми е пълно
                    Tipo 1.4 i.e. 92g. 160A1.046 -ex
                    Chevrolet Tacuma 1.4 - ex
                    Fiat Bravo 1.4 120k.с.

                    Коментар


                      #25
                      Пушека от радиатора е защото от там ти изпуска течност и при тези градуси ти я изпарява.

                      Коментар


                        #26
                        peho написа:
                        Пушека от радиатора е защото от там ти изпуска течност и при тези градуси ти я изпарява.
                        Лошо-демек ми е пробит радиатора....Трябва някак си да го изловя от къде е дупката....С тия добавки за спиране на течове дали ще се оправят нещата!?
                        Tipo 1.4 i.e. 92g. 160A1.046 -ex
                        Chevrolet Tacuma 1.4 - ex
                        Fiat Bravo 1.4 120k.с.

                        Коментар


                          #27
                          Ще използвам темата за да попитам:колата ми е темпра 1.6 карбуратор, няма климатик. На извънградско стрелката кове 75*, градско вдига до 90 и малко и пуска перката. Въпросът ми е - извънградско колко трябва да ми е температурата? 75 не е ли много малко (според уреда - средата, голямата чертичка)? Всеки ми казва че нормалната работна температура на бензинов двигател е 85-90*С, а пък на мен ми държи 75 твърдо (без значение дали съм пуснал парното или не). Също няма знаение дали съм на газ или бензин - температурата е една, само се достига за различно време (което май е нормално, си мисля).Да сменям ли термостат или всичко е ОК ?Благодаря предварително за мненията
                          "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                          Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                          Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                          Коментар


                            #28
                            Nikcho написа:
                            peho написа:
                            Пушека от радиатора е защото от там ти изпуска течност и при тези градуси ти я изпарява.
                            Лошо-демек ми е пробит радиатора....Трябва някак си да го изловя от къде е дупката....С тия добавки за спиране на течове дали ще се оправят нещата!?
                            Да,би трябвало да се оправи,аз ползвах и има ефект.

                            Коментар


                              #29
                              при мен няма градско извън градско, бързо или бавно тая стрелка като стигне средата и от там немърда.!!25 000 километра и капка вода не съм доливал!!

                              Коментар


                                #30
                                mixifixi Пуснато на: Сря Фев 21, 2007 4:17 pm Заглавие: -------------------------------------------------------------------------------- Здравейте колеги. Нормално ли е колата да си работи на 2-та чертичка след средата на скалата.Така е вече 2 месеца. Като сляза от нея се чува перката ,а и по кръстовищата ми пада напрежението, за което ми казаха тук, че е от втората степен на перката. Какво трябва да направя, за да знам,че всичко е наред? И на мен не ми работеше първата степен на перката, оправих я и сега когато карам градско минава малко над средната чертичка и повече не качва, извънградско ми е една черта под средната черта температурата. Интересното е че загрее ли веднъж в градски условия до нормалната температура и започва непрекъснато да включва перката, което ме кара да си мисля че може да има нещо запушено по радиатора защото понякога дори и да се движа температурата държи над средната черта. Не знам обаче дали това не е нормално за този двигател, някой който кара същия двигател може да сподели. Един приятел има темпра 1.6 и ако не е в някое голямо задръстване колата му държи около 80-90 градуса и не включва перката изобщо докато при мен карам извънградско и при влизане в града още на шървия светофар перката започва да включва. Дали е нормално това.
                                Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 2000 г.

                                Коментар

                                Working...
                                X