Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

за разпределителния вал

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    за разпределителния вал

    Колеги ... трябва да си сменя разпределителния вал на фиата (1,4 12v), но ми обясняват как със вала трябва да се сменят и 12 кобилици + масло ... общо взето около 600лв ремонт май ми излиза. Та въпроса ми е трябва ли наистина да се сменят кобилици с вала, защото не съм много в час с тия неща и ако евентуално ги сменя друго свен тия неща има ли... абе въобще някой, който е сменяв вала да каже, какво що.

    #2
    Масло ясно че ще смениш, но най-вече си смени гумичките на маслената магистрала, че иначе цялата операция е безсмислена. Това го знам от колеги иначе вал не съм сменял (все още).
    Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

    Коментар


      #3
      Ами мен по скоро ме интересува сменят ли се кобилици с вала, защото това са най-скъпите неща в двигатела.. тоя вал е 240лв айде ще го преживея, но и 12 кобилици до колкото знам не падат по 250лв... така, че доста солено ще ми излезе.

      Коментар


        #4
        Няма нужда.Ако някоя случайно се е изтъркала може но това се установява като се разглоби.Според това което съм чувал от познати много рядко ги износва а дори и да износи не повече от 1- 2, а това не е толкова финансово като 12. Да ти прегледат повдигачите.

        Коментар


          #5
          Най вероятно имаш само 1-2 износени кобилици, но всичко ще се види при отварянето.

          Коментар


            #6
            Дано е така, както казвате!Сега груб преговор да направя за себе си.. 1. Нов разпределителен вал2. Няколко кобилици3. Смяна на гумичките (уж не бил с гумички нали е края на 98’, ама карай)4. Проверяване на повдигачите5. Нещо за маслените магистрали се говореше, ако съм разбрал добре трябва и на тях да им се обърне внимание.6. Смяна на маслото ---------------------------------И от тук нататък, редовно на 8000км смяна на масло... през две/три сменяния на въпросното масло, смяна на гумичките.... и работата с вала ще е нормална. Та ако греша някъде по горе, моля да ме поправите.

            Коментар


              #7
              И гарнитурка на капака Тя поне мисля че е евтинка

              Коментар


                #8
                И една обява тук/там накрая, нали тя поне е безплатна

                Коментар


                  #9
                  bscsystem написа:
                  И една обява тук/там накрая, нали тя поне е безплатна
                  Недей да се ядосваш, ако се направи както трябва, няма да имаш проблеми повече НАкарай майсторите да продухат тръбичките дето пръскат масло на вала за да се види дали няма някоя друга тръгнала да се запушва, а ако не са скъпи, направо си ги подмени

                  Коментар


                    #10
                    Ооо, ама въобще не се ядосвам! Супер много си обичам фиата. Купувам му повече от на приателката си... примерно на нея и взимам само по празниците, а на фичо валове гарнитури, амортесиори ... квото си пожелае

                    Коментар


                      #11
                      bscsystem написа:
                      Ооо, ама въобще не се ядосвам! Супер много си обичам фиата. Купувам му повече от на приателката си... примерно на нея и взимам само по празниците, а на фичо валове гарнитури, амортесиори ... квото си пожелае
                      Е ти какво си мислиш,че само ще караш.Да не започвам аз да ти изброявам какво сам сменил за да стане кола.Пък и за 2.0 не са от най- евтините части.Та не се претиснявай не си единствения
                      FIAT BRAVO 2.0 20v
                      http://www.data.bg/images/gallery/media/theam_1.jpg

                      Коментар


                        #12
                        ьь

                        Коментар


                          #13
                          Звъннах на две места да питам за кобилици и тия ми викат, че има само комплект... Това нормално ли е са ?!?!
                          Е ти какво си мислиш,че само ще караш.
                          Е така като кажеш и направо побеснявам. Тая кола за да я държа постоянно в добро състояние бая пари заминават... За тия 7/8месеца дето я имам, какво ли не смених.. Иначе мда обичам си я, луд съм по нея направо, даже мисля, че и секи ден да се троши пак ще си я карам нея хахаха

                          Коментар


                            #14
                            [quote="bscsystem"]Звъннах на две места да питам за кобилици и тия ми викат, че има само комплект... Това нормално ли е са ?!?!не е нормално ама много търговци така правят, моя съвет е разкарай се по моргите и си вземи втора употреба хем почти сигурно че са оригинални хем ще вземеш колкото бройки искаш ,а и виждаш на момента дали е читава или не /в смисъл няма скрито /
                            TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                            UNO 1.0 FIRE

                            Коментар


                              #15
                              [quote="stef"]
                              bscsystem написа:
                              Звъннах на две места да питам за кобилици и тия ми викат, че има само комплект... Това нормално ли е са ?!?!не е нормално ама много търговци така правят, моя съвет е разкарай се по моргите и си вземи втора употреба хем почти сигурно че са оригинални хем ще вземеш колкото бройки искаш ,а и виждаш на момента дали е читава или не /в смисъл няма скрито /
                              това наистина е една нелоша идея която заслужава внимание

                              Коментар

                              Working...
                              X