Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

въпрос за клапани

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    въпрос за клапани

    от около 2 седмици забелязах че клапаните ми почнаха да тракат днеска проверих маслото и видях че е на минимума и долях но клапаните всеоще тракат може ли да им е станало нещо

    #2
    Каква е колата и с какьв мотор?

    Коментар


      #3
      капа 2.0 20V

      Коментар


        #4
        В повечето от случаите, проблема се решава сьс смяна на маслото / Selenia Gold 10w40 /, при условие, че шума идва от повдигачите на клапаните! В случая с този мотор, подобно тракане се получава и от механизма на вариатора на разпр. вал! Така, че пьрво, проба с маслото и успех!

        Коментар


          #5
          маслото го смених преди месец селения 20К но и сложих една добавка универсален модификатор и нивото мина максимума.Карах така около 500 км и ходих да ми източат малко и след около 1500 км стана това

          Коментар


            #6
            Колеги дайте малко инфо за този мотор, интересува ме принципа на работа на вариатора на разпределителния вал
            https://www.cialispascherfr24.com/

            Коментар


              #7
              Когато стартираш двигателя трака ли повече мотора, или тракането е константно по сила? Типично за повреден вариатор е по-силно тракане при стартиране на студен двигател.

              Коментар


                #8
                Joro написа:
                Колеги дайте малко инфо за този мотор, интересува ме принципа на работа на вариатора на разпределителния вал
                Целта е идентична с подобните системи на другите автомобилни фирми. Действието на вариатора се управлява от ЕКУ. При празен ход на двигателя и ниски честоти на въртене(под 1700 1/мин.)не се подава управляващО масло. Температурата на охлаждащата течност трябва да е над 40 градуса. Когато работи вариатора измества предваренето с 25 градуса в зависимост от натоварването, което се следи от дебитомера и датчика за честота на въртене. Влиза в действие между 1700 и 2400 1/мин. и се спира управлението му при 4700 1/мин. Управлението на подаваното масло в хидравличната част на вариатора се извършва с клапани, управлявани от електромагнит "1", . Маслото се подава в маслена камера "С" като премества управляващото буталце "9" аксиално по остта. Самото буталце се завърта, защото отвън е изработено с профил като зъбно колело с наклонени зъби. Оттам чрез палец се завърта и разпределителния вал.

                Коментар


                  #9
                  Мерси за инфото Светнах се за какво става въпрос.
                  https://www.cialispascherfr24.com/

                  Коментар


                    #10
                    трака равномерно без никаква разлика и съвсем слабо

                    Коментар


                      #11
                      Човек, след като преди месец си сменил маслото и сега е било до минимума, значи имаш проблем. Някъде е отишло това масло, освен ако не си изминал много километри за тоя месец. Най-добре посети квалитетен сервиз да се установи дали тракането е от клапаните, дали не е само на един цилиндър и да не е клапани.

                      Коментар


                        #12
                        Re: въпрос за клапани

                        a написа:
                        от около 2 седмици забелязах че клапаните ми почнаха да тракат днеска проверих маслото и видях че е на минимума и долях но клапаните всеоще тракат може ли да им е станало нещо
                        браво колега сега ми вкара мухата в главата :D имам чувство че и моя дзвер трака на празен ход.. става въпрос за браво 20кл. и в този ред на мисли.. моя двг с променлива фаза на газоразпределение ли е? има ли вариатор?...
                        "То, правото, е като хубава кобила на пазара. Който има повече пари, той я купува..." Йордан Радичков.

                        Коментар


                          #13
                          да не ти тракат инжекторите при мен тракат доста силно за инжектори ,а за клапаните след като долях масло и покарах 100 км утихнаха

                          Коментар


                            #14
                            me_to_u написа:
                            Когато стартираш двигателя трака ли повече мотора, или тракането е константно по сила? Типично за повреден вариатор е по-силно тракане при стартиране на студен двигател.
                            При мен е така(при стартиране), има ли проблем ако карам така при положение, че като загрее утихава??? И колко струва поправката на този вариатор?
                            FIAT TIPO 1.6 89г,FIAT BRAVA 1.4 12V 96г
                            FORD C-Max 1.8 TDCi -09г

                            Коментар


                              #15
                              Да те успокоя, при теб(1.4 12в) няма вариатор. Това твоето тракане... пробвай със смяна на маслото, такъв клас, какъвто е по каталог

                              Коментар

                              Working...
                              X