Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

нов датчик за водата на пунто къде да го сложа?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    нов датчик за водата на пунто къде да го сложа?

    моето пунто няма стрелка на таблото за градусите на водата има само някаква лампа, която е най-вероятно за прегряване. купих си датчик и "часовник" но той е газов, т.е. пълен с газ не зависи от напрежнието и съпротивлението та въпроса ми е как да го поставя самия сензор и къде по-точно??? най-вероятно стария сензор е свързан с някаква електроника, незнам има ли компютър или подобно и сигурно е в система с други компоненти което ще доведе до някакъв проблем, я увеличен разход, я нещо друго. така, че ако някой има идея къде и как да го набутам та да работи ще съм благодарен. поздрави!

    #2
    Сложи го на мястото на стария-този който управлява лампата -не е свързан с никаква електроника,комп. и пр. За компа/ЕКУ/ е отделен датчик.Ако искаш да запазиш лампата, другото място за монтиране е корпуса на термостата-при някои от конструкциите има готов отвор, затворен с пробка
    Ex. Grande Punto Driver

    Коментар


      #3
      vesko.t написа:
      Сложи го на мястото на стария-този който управлява лампата -не е свързан с никаква електроника,комп. и пр. За компа/ЕКУ/ е отделен датчик.Ако искаш да запазиш лампата, другото място за монтиране е корпуса на термостата-при някои от конструкциите има готов отвор, затворен с пробка
      благодаря, а сега можеш ли да ми кажеш къде долу-горе се намира стария датчик, че аз не можах да го намеря, и тези дупки които са запушени ако ми кажеш долу-горе къде се намират???

      Коментар


        #4
        Виж тук http://91.92.0.122:7080/navi?MOD_COD...OD=2&DRW_NUM=2Дадени са различните варианти за термостата на TD
        Ex. Grande Punto Driver

        Коментар


          #5
          предложиха ми решение

          да направя тетка на входящата тръба на парното, но незнам коя е входящата, предполагам, че е горната която влиза в купето, а и някой знае ли колко е диаметъра на тръбата за да знам какви тръбички да купя и дали парното на пунтото е с кранче

          Коментар


            #6
            имам приятел който направи такава интервенция на уно, но неговия датчик и часовник бяха от лада, датчика се завива на мястото на стария койтао е на главата без проблем
            TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
            UNO 1.0 FIRE

            Коментар


              #7
              Диаметъра на тръбите вх/изх на радиаторчето на парното е Ф17,кранче няма.Долната/дясната тръба е входяща-обратно на другия радиаторНа корпуса на термостата или на главата обаче ще отчита по-точно.
              Ex. Grande Punto Driver

              Коментар


                #8
                vesko.t написа:
                Диаметъра на тръбите вх/изх на радиаторчето на парното е Ф17,кранче няма.Долната/дясната тръба е входяща-обратно на другия радиаторНа корпуса на термостата или на главата обаче ще отчита по-точно.
                благодаря за инфото, ще търся място по главата или оригиналния датчик да опитам да го поставя на неговото място, ще пиша к’во съм измислил. поздрави ВЕСКО Ф17 е вътрешния диаметър на маркучето, нали?

                Коментар


                  #9
                  pow написа:
                  ВЕСКО Ф17 е вътрешния диаметър на маркучето, нали?
                  Ф17 е външния диаметър на тръбите,~= вътрешния диаметър на маркучето
                  Ex. Grande Punto Driver

                  Коментар


                    #10
                    ами........

                    в края на краищата нищо не стана.....залепих разширителното съдче на главата до мястото където излиза маркуча и се влива в разширителния съд с поксипол, изолирах отстрани с алуминий+вата и тва е, нищо друго не стана........благодарско на всички за съдействието

                    Коментар


                      #11
                      Re: ами........

                      pow написа:
                      в края на краищата нищо не стана.....залепих разширителното съдче на главата до мястото където излиза маркуча и се влива в разширителния съд с поксипол, изолирах отстрани с алуминий+вата и тва е, нищо друго не стана........благодарско на всички за съдействието
                      колега нещо не разбрах какво си направил, но сме слагали и на рено 5 и на уно датчик със часовник от лада 1500 и работят перфектно почти, на уното /фаер мотор/ датчика от ладата се завива на мястото на оригиналния на главата без проблем, а на реното го сложихме на мъркуча който отива да радиаторчето на парното
                      TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                      UNO 1.0 FIRE

                      Коментар

                      Working...
                      X