simps написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Теорията "Максимум-10%" - налягане на гумите.
Collapse
X
-
-
GTipo написа:Интересно е върху самите гуми няма означения за колко да се помпят. Вероятно щото зависи и от колата.
Коментар
-
А сега сериозно по темата:masterkar написа:Моите си ги помпам както си пише по книжките: предни - 2.3 атм. ; задни - 2.2 атм , но в момента се замислих сериозно !Може би има известна логика в зависимост от по-голям товар /особено в багажника/, както и зимно време /зимни гуми - по-мек каучук, по-ниски температури/, да се понапомпят малко повече, но досега не съм си правил експерименти !
Коментар
-
Вярно е, че меката гума вдига разхода, ама 1.5 - 2 литра ми се струва прекалено. Е, ако не са били 1.2 атм гумитеКолкото до "твърдите ни италианки" - ами тия дни се возих на голф 3 и открих, че всъщност колата ми не вози чак толкова твърдо Не е лоша кола голфата, ама не е за менАнтверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
-
През годините гумите не са еднакви
Първо, с годините гумите много се промениха... сега се правят гуми с много по-мек страничен профил от преди ... което цели по-мека возия разбира се. Обаче при хубавите ни дупки ... Става лошо Обикновено не ми се е случвало да слож гуми от типа 165/13 165/14 и да има сериозна разлика между Предписанията на Производителя и на Гумата все си е било 1.9-2.2Атм. Един приятел му оплюх Голф 3ката, че си е взел от германия щото в такава ми изпаднаха бъбреците от румънското до владая. А той Ме гледа невярващо и вика: "Що бе в Германия знаеш ли колко добре си возеше " Та правете си сами изводитеFiat Tipo 1.6 DOHC
Коментар
-
Включвам се малко късно в темата и не знам дали някой ще прочете това, но от от 4 месеца имам Палио Уикенд 1,2 и го купих с оригиналното ръководство - на италиански. Там пише, че ако вози само шофьора или още един пътник, трябва да се кара с 2 атм. Ако вози четирима пътници + до 50кг товар - предните гуми трябва да са 2,2атм, а задните 2,5атм. При увеличаване на товара до 450 кг - задните трябва да са на 2,8 атм. Това е.
Коментар
-
Летните Continental super track на 2.2 предни и на 2 задни. На мен това си ми го пише на таблото Иначе зимните си ги карам на 1.8 Защото ако са прекалено твърди по лесно пребуксува в сняг и киша,а като са меки имат по добро сцеплениеВсяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
2.Audi B4 1.6 (ежедневка)
Коментар
-
Доколкото знам, колкото по-нископрофилна е гумата, толкова по-високо трябва да бъде налягането в нея.А относно твърдите гуми с идеята да си пазим гумите - дори да е така, я помислете какво се случва с окачването. Защото според мен по-меката гума поема част от удара при влизане в дупка, а ако гумата е твърда целия удар е за сметка на окачването.Fiat Brava 1,6 16v '96, Fobos
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар