И този момент го има. Според зависи колко са ти скъпи гумите. На мен ми е по-евтино да си пазя гумите
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Теорията "Максимум-10%" - налягане на гумите.
Collapse
X
-
Тези високите стойности са уместни в държавите където се кара повечето по аутобан. Лятото такова напомпено нещо - една дупка от нашенските му трябва и гръмва. Не колкото по-ниска - а колкото по-широка е една гума - там вече е нужно такова налягане от порядъка на 2,5 - 2,6 - 2,8 - за да изпъне тази стена на гумата която е към асфалта и да не се тормозят страничните бордове. А на запад карат с колкото може по-широки гуми. На мойта пише отпред 2 отзад 2,2 и така си е - ама аз съм с 14 цола. Онова от превода се тълкува по-скоро в смисъл - при удряне на ръб - когато се повишава за момент налягането докато е деформирана гумата - това пише отстрани - колко ще издържи, без да се разпъне на балон или да се сцепи борда. Твърде меко също не е хубаво - чак да се сгъне страничната част като мекица при качване на бордюр например. За това си има дадена стойност - защото е добре при нея. Ако се надвишава с цел икономичност - трябва да е с малко, а не близо до максимума. Според мен 2,2 до 2,4 е добре за хората дето не са с широки гуми.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар