Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пак за парното или по точно за липсата му. Fiat Tipo 1.4 DGT

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пак за парното или по точно за липсата му. Fiat Tipo 1.4 DGT

    Здравейте, момчета; от бая време не съм влизал, щото нямах проблеми. Сега, обаче се яви един доста гадничък и прочетох де що имаше инфо във форума за него. Става дума за парното на Типо. В общи линии изчезна; появява се само при темп ~ 90°. Преди да почна да разглабям термостати, радиатори и пр. се насочих към разширителното казанче. Цвета на антифриза бе станал отвратително кафяв. Значи ръжда. В този ред на мисли стигнах до единствения сериозен източник на ръжда - тръбата, свързваща термостата и водната помпа и радиаторчето на парното. Успях да я сваля (трябва около 50см удължител, иначе се налага демонтаж на колекторните тръби) и установих, че е изгнила точно на входа (връзката на долния маркуч на радиатора с въпросната тръба) и смуче въздух. Освен това диаметъра на тръбата е намалял с около 30% от наслоена ръжда. Днес е неделя, магазините не работят, но утре ще започна да търся нова такава. Сигурен съм, че проблема е тук. Дано тази информация е била полезна.P.S. Дали ще се намери въпросната тръба (delivery pipe) в магазините? Някой купувал ли е такава част?
    Fiat Marea 1.8i 16V
    Fiat Tipo 1.4i 8V
    Fiat Punto 1.6i 8V
    www.italauto-bg.net/forum/

    #2
    не се надявай много да я намириш тази тръба по магазините ,по добре огледай моргите в района
    TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
    UNO 1.0 FIRE

    Коментар


      #3
      И на мен ми се струва така. Сега търгвам по магазините и моргите, дано имам късмет.
      Fiat Marea 1.8i 16V
      Fiat Tipo 1.4i 8V
      Fiat Punto 1.6i 8V
      www.italauto-bg.net/forum/

      Коментар

      Working...
      X