Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Питане за 20кл. турбо мотора?

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    та въпроса ми е следния... еднакви ли са като база турбо мотора и 20кл. на браво..
    Сега забелязвам, че вьпроса е малко неясен, 20кл. с турбо на Браво!?!?!

    Коментар


      #17
      hit-ko написа:
      По принцип, не е невьзможно , но е икономически неприемливо!!! Моторите с турбо, сьществено се различават от атмосферните/ при една и сьща база/ най-вече по челото на буталото, формата на горивната камера, биели и.т.н.- все основни детайли, отделно всички останали турбокомпоненти. Не е вьзможно атмосферен мотор да се преработи само с поставянето на турбокомпресор!!!
      Сега забелязвам, че вьпроса е малко неясен, 20кл. с турбо наБраво!?!?
      извинявай мисля, че неяснотата дойде от генералното заключение със болд шрифт, а повече от една питанка означава неяснота, комбинацията на питанки и удивителни свежда неяснотата до абсолютизъм(за да не употребя друга дума). така, че драги хитко конкретизирай се преди да правиш генерални заключения в края на мисълта си. а оносно пояснението за 2.0 на браво, ако има желание и кинти може да стане без проблем

      Коментар


        #18
        hit-ko написа:
        та въпроса ми е следния... еднакви ли са като база турбо мотора и 20кл. на браво..
        Сега забелязвам, че вьпроса е малко неясен, 20кл. с турбо на Браво!?!?!
        хайде сега да не издребняваме важното е че получих отговор на въпроса си... и разбрах че тук е пълно с маняци
        "То, правото, е като хубава кобила на пазара. Който има повече пари, той я купува..." Йордан Радичков.

        Коментар


          #19
          Хайде и аз да се отбележа отново в маниашката тема
          2.ясно е на всеки, че няма нещо което да не се измери(в най-лошия случай има теория и приблизителни стойноси);
          Хайде пак да се потретя, написах, не че не се мери/изчислява, а че няма измервателна единица, както всеки коефициент. Ако не си съгласен...
          3. не искам да водим безсмислени спорове, защото не е целата ни
          Човек, спора не виждам защо да е безсмислен, нали затова също пишем тук.
          Но!!! невиждам разлика между степен на сгъстяване и компресия поради:
          Ти все пак си бъдещ адвокат, лесно едва ли ще паднеш по гръб! По нататък,
          а и картерните газове излизат през дупчици, които са изчислени за тях, ако придойде по-голямо количество газове, и влязат в картера, няма да има къде да отидат и ще се получи може би едно приблизително уравновесено налягане и турбото, особено пти по-големи обороти ще си влезе в ролята!
          Основната роля на уплътнителните пръстени в цялата игра е да не позволяват на газовете да преминават от надбуталното в подбуталното пространство. Износени такива позволяват да се получат няколко негативни фактора в работата на двигателя: а)износени уплътнителни пръстени пропускат част от отработените газове(дори и от свежия заряд) в подбуталното пространство, картера, където е характерно особено високо наличие на смазочно масло. Последното би получило особено негативно влияние от силно горещите газове, което би довело до значително изменение в смазочните му характеристики, повишаване значително на механичните загуби водещо до намаляне на механичния КПД, оттам и на общия такъв. б)износени уплътнителни пръстени губят малко особената форма на сеченията си, която позволява да застават под известен наклон в канала на буталото като с острия си ръб да не позволят на смазочното масло от долната част на на цилиндъра, непрекъснато облят от същото да премине в надбуталното пространство. Ясно е, че попаднало масло в горивната камера се окислява, въглеводородите се превръщат в асфалтени, карбени и т.н., влошаващи значително работата на двигателя. в)за износени маслосъбирателни пръстени е излишно да се пише, ясно е като бял денСпоменатите дупчици за картерните газове също ще намалят напречното си сечение, в следствие на получените оплагания по стените, само че повишеното налягане в картера не виждам как ще помогне на турбокомпресора да влезе в роля. Създаденото налягане е от агресивна среда-отработени газове, дали ще е особено рационално...А кой ли двигател би повишил коефициента си на полезно действие в случая, при условие, че в най-готиния такт горене и разширение буталото бъде подложено на създаденото съпротивление под него. Използването на подбуталното пространство като компресор 2-ра степен се използва засега в ниско честотните корабни двигатели, като се сгъстява свежия заряд. Сещаш се, че конструкцията е значително по-различна от серийния двигател с вътрешно горене в автомобилите.Последно за да завърша офтопика, аз си мисля, че hit-ko е искал да наблегне на думата "само" в изречението. Тук обаче изобщо не говорим за рационалност. Сори за отклонението от целта на темата.

          Коментар


            #20
            meto

            абе мето, как мислиш дали незнам каква е ролята на сегментите? явно да, но напразно си изгубил време да ме "просветляваш" за едни прости сегменти, аз мога да ти опиша целия двигател с цикли, формули и изчисления без да употребя нито един технически термин, това, че казвам, че съм дилетант е за да не обидя някого, а и неискам да се правя на разбирач, защото повече съм теоретик, но имам наблюдения и върху практиката. Това което писах за "малките дупчици" имах предвид отворите за картерните газове, ако прочете по-внимателно сигурно, ще разбереш, но нали трябва да има и "разбирачи"токо, твоят проблем отдавна не е обект на постовете, но явно и ти не си разбрал! сорри за оффтопика, но така се получи аре наздраве и не ме занимавайте с аматьорски изцепки за степен на сгъстяване и компресия има достатъчно литература, а и вижда, че всички тук ползват интернет, е нека не го ползват само за празни приказки, от нета може да се понаучи нещо, ако незнаете как, книжките все още не са изчезнали! поздрави на всички и наздравеееее

            Коментар


              #21
              шпокпокй

              и още нещо: 1.щом нещо може да се измери -няма как да няма измервателна единица -нали? или не си съгласе?!-така изглежда2.спорът е безмсмислен, защото много по-големи разбирачи са открили "топлата вода" не е нужно да се опитваме да я преоткрием, или с други думи -тия дето са измислили двигателя казват, че няма разлика между степен на сгъстяване и компресия, а някой от нас се опитват да преоткрият ДВГ3.да адвокат съм, но не и котка, "падането по гръб" е котешки специалитет, адвокатския е -в спора се ражда истината, а тук истината е известна, т.е. вече се е родила;4. за картените газове и дупчиците вече казах в по-горния пост извода е един -НЕКА ЕМПЕРИКАТА ГОВОРИ в този форум, засщото теоритици няма! поздрави още веднъж на всичкипост скриптум:а ти краусе се оказа много "бос", явно повечето от постовете ти са за да трупаш точки в аватара си (фиат фанатик), но са безмислени, защото нищо не разбираш- то едно дете от детската градина ще ти каже за какво са сегментите

              Коментар


                #22
                Човек, незнам какво те вкара в джаза, нито съм писал, че си дилетант, нито съм обяснавал както сигурно ти можеш, професионално. Аз съм аматьор, само се поинтересувам малко. Неразбирам, как установи всичко това за мен...Вероятно знаеш и какъв ми е проблема, жив да си!
                аз мога да ти опиша целия двигател с цикли, формули и изчисления без да употребя нито един технически термин, това, че казвам, че съм дилетант е за да не обидя някого, а и неискам да се правя на разбирач, защото повече съм теоретик, но имам наблюдения и върху практиката.
                Явно наистина ги умееш работите, пък и щом не употребяваш термини технически, супер. Не виждам само защо езикът ти стана грубоват, аргументите ти също не са силни, но тези похвати също не са в моята компетенция и неначетеност на книжки. Яко е да пишеш,че тук "те занимаваме с аматьорски изцепки" и после наздраве. Моля, ако не те затруднявам, ако имаш време и задържиш нерви, без да избухнеш от моите дилетантски въпроси да ми обясниш изложените от теб факти.1. компресия=степен на сгъстяване. Как се измерва(уред, величина)2.Как ще повлияе наличието на износени бутални пръстени и повишено налягане в картера благоприятно на работния процес и мазането на двигателя, вкл. и работата на турбокомпресорния агрегат.Ако още не те дразня, драсни и някоя формула или термин, ще ни улесниш. Благодаря ти предварително!П.С. Голяма част от регистрираните във форума ползват никове, Мето не е моя.Едит-Сега прочетох следващия ти пост, който не забелязах докато ти отговарях. Не съм казвал, че разбирам работите. Щом съм "бос", такъв да съм. Безсмислените ми постове могат да бъдат изтрити, нищо против. Сега като съм "Фиат фанатик", ползвам привилегии или как...Но така като мен правят хората от детската градина. Моля, отговори ми все пак на въпросите по-горе. Благодаря ти!

                Коментар


                  #23
                  Тук само да постна някои твои мнения, силно аргументирани, богати с информация и отварящи очите на нас дилетантите. Изглежда наистина си силно начетен в област автомобили.
                  pow написа:
                  най-вероятно сте прави за дизела и газта. аз нищо не разбирам, но случайно попадна в мен една арджента 2.5д, доста е старичка и поизгнила, незнам на колко км. е, но само аз й навъртях 130х.км. Да чукна на дърво, и да не й е уроки, съм й сменил един комплект свеши(40лв.) и водната помпа(аз лично я прецаках-65лв/втора ръка с монтажа). нищо освен консумативи не съм й сменял. карам я с масло елф(с такова я взех) и пали без проблем зимата. мотам я с не повече от 80-100км/ч и ако не е такава гробница сигурно нямаше да я сменя. Но най-вероятно всичко е до модела, затова и пуснах тема за дизел или бензин Пунто. И тъй като не съм разбирател искам да попитам Yavor, защо дизела е по-скъп като рамонт? не е ли само една помпа при дизела? по-скъпа ли е от "инжекциона" (най-общо казвам, защото не разбирам)? и толкова ли често дават дефекти дизелите пунто? поздрави.
                  Много компетентно и теоретично подготвено мнение.
                  pow написа:
                  здравейте накой може ли да ми каже със сигурност колко коня е арджента 2.5 дизел и 2.5турбо дизел. благодаря!
                  Пак дилетантите, нечетящи книжки да погледнат в нета...
                  pow написа:
                  ами и аз предполагам нещо такава, но като им гледам техн. характеристики и тия като ме будалкат, щото искам дизел направо се омотах. благодаря ти за инфото.
                  Ако за това си се омотал, как се страви с нелесната теория на двигатели и автомобили ?
                  pow написа:
                  здравейте, някой може ли да ми каже, каква е разликата м/у нафта и газьол и може ли фиатките(или по принцип) да се кара с това нещо? 10-х!
                  pow написа:
                  без да разбирам много, не е ли разрешено затъмняването на задните стъкла от закона, при наличието на две странични огледала? ник’ви пари не могат да ти вземат ако ще и да си ги боядисал или заварил с тенеке. още повече, че през горещините затъмнените стъкла "спасяват" климатика и намаляват разхода на гориво
                  pow написа:
                  6.увеличения радиус на колекото би намалил рахода на гориво(тъй като за едни и същи обороти на короната и пиньона, ще се изминава по-голямо разстояние), но само ако фабрично са взети предвид по-горните фактори. затова на по-съвременните автомобили джантите са 21’ , а гумите нископрофилни
                  Само истини в това мнение...Явно наистина си начетен в областта. Но защо се гавриш с нас дилетантите и задаваш такива въпроси, на които отговорите ти са пределно ясни с твоята подготовка...П.С. Митко, сори, темата не беше закл. като писах отговора.

                  Коментар

                  Working...
                  X